Ga naar de kapper. Op kosten van je moeder.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef NameNick het volgende:
het is gewoon een spoelling zwart en met beetje bruin doorheen.. en ik had beetje donkerblond haar.. maar kan je dat er wel uitkrijgen?
Is het een spoeling of is het verf?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef NameNick het volgende:
maar verkleurd een donkere spoeling niet gewoon na een tijd dan ? kan het niet iets minder heftig?
ik weet geeneens wat het precies inhoud als je het bent?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:26 schreef poepeneesje het volgende:
Het is niet erg om emo te zijn hoor. Je mag best uit de kast komen
.
het is best lang anders zou ik niet voor emo uit zijn gemaakt. zeg maar half lang haar..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Tristessa het volgende:
Jongen, ik weet niet hoe lang je haar is, maar als het niet al te lang is dan wacht je ff 1 week of zo en dan doe je er gewoon de tondeuse overheen.
Probleem opgelost.
Klikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef NameNick het volgende:
[..]
ik weet geeneens wat het precies inhoud als je het bent?en wat die mensen nou doen... ik weet alleen dat ze er helemaal zwart uitzien en hun haar zwart verven. ik heb best veel zwarte kleding omdat ik niet zo van al die kleuren hou... en op donkerblond haar stond het normaal... en nu ik zwart haar heb en hoe ik me haar altijd had zitten en ook nog eens met zwarte kleding lijkt het best emo... ook al lijkt het ook weer niet..
maar als ik uitgemaakt wordt waarvan ik geeneens weet wat het is dan weet ik dat het een fout was XD
hun zeiden een spoeling maar ik heb al dik veel gewassen... zelfs met Head en Shoulders.. dat zou goed moeten zijn voor verkleuring... maar het is nogsteeds hetzelfde... als het in ieder geval maar wat lichter wordt... ontkleuren vind ik ook weer zoiets...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Is het een spoeling of is het verf?
nou dat plaatje rechts bovenin lijkt dus niet op mij m alleen me haar is wat langer maar zit wel ongeveer zo daarom dat ze dat zeiden denk ik... maar gods ik draag echt niet zulke kleren hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:37 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Klik. En voor de rest is Google je best vriend wat dat betreft
.
Lush shampoo stript ook zo de verf uit je haar. Heb je een Lush in de buurt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:37 schreef NameNick het volgende:
[..]
hun zeiden een spoeling maar ik heb al dik veel gewassen... zelfs met Head en Shoulders.. dat zou goed moeten zijn voor verkleuring... maar het is nogsteeds hetzelfde... als het in ieder geval maar wat lichter wordt... ontkleuren vind ik ook weer zoiets...
Omdat je je blonde haren terug wil?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |