Dat wilde ik ook gaan zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hebben 'm gewoon op zolder staan
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:06 schreef PteV het volgende:
...en weer terug van m'n middagwandeling
Ik dacht dat het een UK bankrekening ding was of zoietsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:04 schreef Californium het volgende:
via nieuwe huisgenoot.... wat moet hij doen...illegaal iets gaan doen ofzogeen idee nog nee...
Niet allemaal trouwens, er zijn er ook brutaal genoeg om aan de buurman te vragen of ze daar mogen komen kijkenquote:
En ik weet of hij die intussen heeftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een UK bankrekening ding was of zoiets
Klopt, maar je hebt ook nog die hele "fijne" die hem echt niet hebben. Collega van mij heeft thuis ook geen tv en geen computer (hoe overleef je datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet allemaal trouwens, er zijn er ook brutaal genoeg om aan de buurman te vragen of ze daar mogen komen kijken
letterlijk en figuurlijk.. schijnheilig!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet allemaal trouwens, er zijn er ook brutaal genoeg om aan de buurman te vragen of ze daar mogen komen kijken
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
letterlijk en figuurlijk.. schijnheilig!
Oke, nouja zolang je uiteindelijk maar internet krijgt tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik weet of hij die intussen heeftje moet echt even gaan bijhouden want we krijgen het waarschijnlijk al weer via iets anders
Ik heb het ook drie jaar op de middelbare gehad, maar het is niet echt blijven hangen. Vooral werkwoorden, weet ik niet. En dat is toch wel handig over het algemeenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
frans is best een moeilijke taal.. Heb het gehad op de middelbare school, maar als je in het echie met ze praat dan is het toch anders......
gevulde speculaasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:28 schreef PteV het volgende:
Waarom is gevulde speculaas zo gruwelijk lekker?![]()
Welneequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:53 schreef Puala het volgende:
Arch, iedereen denkt nou vast dat ik gek geworden ben maar dat maakt niet uit
Vliegtuigen zijn engquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
WelneeAls jij dat nou leuk vind
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde, maar dan met vliegtuigen enzo, snapt niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |