quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dat merk je pas als heel stoer tegen de verkoper zegt: nee, geen bezorging, ik neem hem zo wel mee![]()
En dan sta je daar op de stoep terwijl je nog 2 trappen opmoet.
ja zoiets, cafe noir en cafe au lait hoorde ik wel, maar ze zei er volgens mij nog een zin voor, maar daar heb ik niets van verstaanquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja zoiets, cafe noir en cafe au lait hoorde ik wel, maar ze zei er volgens mij nog een zin voor, maar daar heb ik niets van verstaan
Daarom ga ik dus ook nooit naar Frankrijk op vakantie
Ja gelukkig wel, anders lukt het niet eens. Het was zo'n grote breedbeeldbak uit 2004. Nu hebben we een mooie samsung full hd tv(quote:
Nicequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, anders lukt het niet eens. Het was zo'n grote breedbeeldbak uit 2004. Nu hebben we een mooie samsung full hd tv() aan de muur dus daarom ging de oude naar m'n opa en oma
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nicedie is waarschijnlijk ook een stuk lichter
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
Die zou je makkelijk in je eentje omhoog kunnen krijgen. Alleen helpt het formaat niet echt mee waardoor je alsnog met z'n 2en moet zijn.
ja, daar kan je ook niet gewoon 'Oui' op zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik zwarte koffie of koffie met melk wilde. Maar dan in het Frans dus.
Zo jammer is dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Stomme fransen willen geen engels praten
vast wel...alleen even afwachten wat je dan krijgtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, daar kan je ook niet gewoon 'Oui' op zeggen
quote:
Geen tv?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker groot dus
We hebben hier in Edinburgh geen tv
Die hebben 'm gewoon op zolder staanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt als die hele erge revo's hier in de buurt
jah... en na twee ibuprofen nog steeds hoofdpijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
Zit je nu maar een beetje aanwezig te zijn op stage trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |