ik had echt zo iets van. Ja... kom maar. ik zit klaar.quote:
als je maar lol hebt gehadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar verder waren het wel twee geweldige dagen
En het eten in de Village was ook goed
dat zekerquote:
whehe....makkelijker dan fransquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat zeker
En gelukkig zeggen ze de instructies ook in het Engels
Toch wel met veel knoflooksaus?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef nicomart het volgende:
oeps.. ik kon het niet laten om vandaag voor de lunch voor een kapsalon te gaan
Shoarma, patat, sla, kaas (en saus)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:25 schreef Californium het volgende:
Wat zat er ook alweer precies in de kapsalon? shoarma met kaas toch ?:P
Overal spierpijn omdat ik gister met een tv van 75 kilo heb lopen sjouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef Californium het volgende:
Ben er wel eens beter aan toe geweestgeestelijk niet helemaal lekker
Lichamelijk ben ik ook wel eens gezonder geweest... verder gaat eigenlijk alles goed
Hoe is het met jna?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Overal spierpijn omdat ik gister met een tv van 75 kilo heb lopen sjouwen
heel wat makkelijkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe....makkelijker dan frans
Omdat ie van miin huis (2 hoog met trappenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heel wat makkelijker
Op de terugweg stopten we nog bij zo'n wegrestaurantje, maar daar spraken ze alleen Frans. Mocht ik voor mijn broer een koffie bestellen en voor mezelf nog een colaatje. Dus ik vraag om un café et un cola. Vraagt die mevrouw iets in rap Frans waar ik niets van begreepGelukkig zat de buschauffeur naast me en die kon nog een beetje Frans. Dus kon die vertalen wat ze vroeg. Zodat ik kon antwoorden.
leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ie van miin huis (2 hoog met trappen) naar het huis van m'n opa en oma moest omdat ze een veel te kleine tv hadden.
Of ik zwarte koffie of koffie met melk wilde. Maar dan in het Frans dus.quote:
Dat merk je pas als heel stoer tegen de verkoper zegt: nee, geen bezorging, ik neem hem zo wel meequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
leukKoop dan ook geen tv van 75 kilo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |