geen idee, maar ik kan het alleen met je eens zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:28 schreef PteV het volgende:
Waarom is gevulde speculaas zo gruwelijk lekker?![]()
Vliegtuigen zijn tofquote:
Doe je goedquote:Maar ja ik vind het leuk, maar eigenlijk meer een eer. Ik ben 17 jaar en heb al 13 prijzen in de wacht gesleept.. maar toch is het elke keer leuk om weer waardering te krijgen voor je werk
Samen maar even koffie drinken danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
lalalalalala wat eeen ongeloooooooflijke stilte op het lab vandaag zeg
cool....Normaal met z'n 9-en pauze houden....vandaag met zijn 2-en(!)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Samen maar even koffie drinken dan?
Idem. Wel genoeg te doen, maar daar heb ik geen zin in.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Idem. Wel genoeg te doen, maar daar heb ik geen zin in.
Ja, het voordeel is dat ik dan ook nog wat geld kan verdienen. En een paar dagen vrij rond de kerstdagen als het even kan. Maar ik doe in die periode 2 minors en een project uit het tweede jaar, dus zal alsnog wel veel te doen hebben.quote:
Dat klopt dan niet helemaal bij mij, maar achquote:Als je eenmaal de twintig gepasseerd bent, past de biologische klok zich weer aan, waardoor veel jongeren vanaf dat punt weer meer dag- en ochtendmensen worden.
Ik ben zo ook maar weer wegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja goed he
tis hier veuls te rustig
quote:en wij praten vanavond wel weer bij
Wish I had.. maar dan moet alles gebalansd worden enz en moeten er juist meer mensen naar klanten toe en bla bla bla bla bla bla blaquote:
Euuhmm.. ja mag wel als jij dat graag wilquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
Mag ik je ook bij je echte naam noemen Ref.?
Zal ik het vertellen??quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Euuhmm.. ja mag wel als jij dat graag wil
[..]
Zal ik het vertellen??
allebeiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat wil jij nou horen dan? M'n naam of hoe Bart mijn naam weet??
Dat eerste dus, zal mij een worst zijn hoe Bart je naam weetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat wil jij nou horen dan? M'n naam of hoe Bart mijn naam weet??
Haha dat dacht ik al, vandaar ook mijn vraagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:59 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat eerste dus, zal mij een worst zijn hoe Bart je naam weet
quote:Meld trouwens maar in het topic dat mevrouw Fawkes gaat voor de kamelen, mits meneer Fawkes ze zelf zal verzorgen. Mevrouw Fawkes is namelijk een degelijke dame en heeft de piemel dus nog niet gezien!
Wat een mooie naamquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Reflectionne het volgende:
Oke, mijn naam is Merlin en Bart weet het omdat hij een keer een foto ging verkleinen voor m'n fobo
Ik ben die van Cali vergetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef Reflectionne het volgende:
Maar PteV en Cali, dan wil ik jullie naam ook
moet dat....Hij vroeg eerstquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef Reflectionne het volgende:
Maar PteV en Cali, dan wil ik jullie naam ook
En uit voorzorg toch de kamelen kiezen, dat voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Reactie van mevrouw Fawkes op de kamelen en de piemel
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Reactie van mevrouw Fawkes op de kamelen en de piemel
[..]
quote:
Cool....ik kan je toevoegen op hyves.... dan weet je het en dan hoeft niet iedereen het te wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Als je 't niet wilt.. dan niet
Heb echt geen flauw idee meerquote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Cool....ik kan je toevoegen op hyves.... dan weet je het en dan hoeft niet iedereen het te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was jij ook niet ergens in de achterhoek?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Als het goed is weet je genoeg om mijn hyves te vinden, of weet jij niet waar ik woon?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
Weet 'm weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Daar liggen mijn wortelsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
was jij ook niet ergens in de achterhoek?
Rik was het tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:08 schreef nicomart het volgende:
mijn naam is niet zo moeilijk te verzinnen als je mijn username ziet
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Californium het volgende:
ben je 16 en heb je 1 vriend Ref?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Reflectionne het volgende:
He! Ik ben niet 16.. Dat is een andere..
Ik pm m'n hyves wel![]()
Cali en Hosti? Meer liefhebbers nu ik toch bezig ben?
Ik heb Cue, Mash, D_A eer-ik?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Reflectionne het volgende:
Ik pm m'n hyves wel![]()
Nee dank jequote:Cali en Hosti? Meer liefhebbers nu ik toch bezig ben?
Nee hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]Stiekem is dat wel m'n echte ja! Vind je me niet zielig?
Peter, Piet, Pppppppquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef PteV het volgende:
en zo vreselijk veel oerhollandse namen met een P zijn er ook niet verzinnen
Ik pm m'n hyves wel![]()
Zelf weten!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
En dat gaat ook nooit gebeuren
h3b juh mun hyv3s g3pmd!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik Wil W3l vri3nDj3s 0p mIjN hyv3s!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb Cue, Mash, D_A eer-ik?
jouw naam.... geen ideequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef PteV het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen of Cali hem weet
Ohnee, das waar ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:15 schreef Californium het volgende:
[..]
jouw naam.... geen ideeheb jou hyves ook nog nooit gezien
![]()
![]()
Gooi me maar weer weg danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
eigenlijk zet ik geen mensen op mijn hyves die ik nog nooit gezien heb, bedenk ik me nu...
Nee klopt.... had het zo gevondenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef PteV het volgende:
[..]
Ohnee, das waar ookik ook altijd met m'n beloftes
maar gezien m'n username moet het niet al te moeilijk zijn...
Tenminste nu met Ref is de eerste keer, misschien moet ik het anders formulerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Californium het volgende:Eigenlijk doe je dat niet
wat is dat voor een onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |