Ach ik neem ook genoegen met een van de kwaliteiten die ik beschrijf, moet ook kunnenquote:
Denk niet dat het echt iets zou worden he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
jij en een domme blonde doos met Dubbel D
Ik zie jou al met een strakke bouwvakker met het IQ van een mandarijn, beetje zelfde idee denk ikquote:
Net als je iPod?quote:
Nee die deed het trouwens weerquote:
Je kan er ook mee naar een winkel gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee die deed het trouwens weer
Alleen ik krijg geen smsjes meer als iemand wat verstuurddus nu maar nieuwe besteld
moet ik alleen nog wel 2 maanden dubbel abbo betalen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee die deed het trouwens weer
Alleen ik krijg geen smsjes meer als iemand wat verstuurddus nu maar nieuwe besteld
moet ik alleen nog wel 2 maanden dubbel abbo betalen
Nee want wilde sowieso al een nieuwe mobielquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan er ook mee naar een winkel gaan
Wat voor een heb je besteld?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee want wilde sowieso al een nieuwe mobiel
Mooi dingetjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jouw bestelling: Kosten:
Samsung Omnia (i900)
Ooh die is nicequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jouw bestelling: Kosten:
Samsung Omnia (i900)
bij windows mobile moet je eigenlijk een pistool met 1 kogel krijgen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef G.Fawkes het volgende:
mooie telefoon
Alleen jammer dat hij geen extern toetsenbord heeft. Wel een must eigenlijk als je windows mobile gebruikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |