hahahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hoeven niet alles te weten he
whehehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Breng me nou niet op ideeën zeg, we hebben ooit zijn wachtwoord gerest in een reeks van 30 gekke tekens omdat hij zijn pc nooit locked
zoo lekkuh , op de woensdag ochtend , naisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:25 schreef Logician het volgende:
[..]
awwwwwwwwwww bij deze een plaatje voor jou
[ afbeelding ]
Ik heb te veel mannelijke vrienden volgens mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:26 schreef Runx het volgende:
[..]
zoo lekkuh , op de woensdag ochtend n, nais
hoe komt dat tochquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb te veel mannelijke vrienden
Geen idee, wellicht zeuren (de meeste) vrouwen gewoon te veel over stomme dingen .. waardoor ik meer met mannen omga, of wellicht is het mijn gevoel voor humorquote:
Lekker KONTJE !!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:25 schreef Logician het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dank u, dank u! Ik verwelkom mensen graag terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:25 schreef Logician het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat denk je van die mafketel CrazyMquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u! Ik verwelkom mensen graag terug
Ik heb geen redbull op, maar kan niet stilzitten enzo... wat een dag...
ADSFASFA#$%!Q@#%#$%@#$5
Ik ga maar weer eens roken denk....
Omdat jij het bent, vooruit dan maarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
droxz ik heb stiekum van je plaatje genoten
Zet je monitor aan... maarja, dat kan je dus niet lezenquote:
ik heb ook genotenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, vooruit dan maar
Gisteren nog een fotosoep voor je willen maken, tijd bezig geweest... maar het resultaat zoog
Wat schrijf je ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zet je monitor aan... maarja, dat kan je dus niet lezen
ik wil ook de pr0n zienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zet je monitor aan... maarja, dat kan je dus niet lezen
die van mij heb jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil ook de pr0n zien![]()
of moet ik het zelf weer gaan post. althans als ik jullie goedkeuring heb.
môh zoals ze hier zeggenquote:
Hé, bedenk je eigen shit eensquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben een ** L
*
We hebben een ** O
*
We hebben een ** G
*
We hebben een ** I
*
LOGIIIIIIII!!!!!!
Dat doen ze hier op kantoor ook wel eensquote:
Nou vooruit, omdat je pimp bentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ook genoten
KUT
Ben aan het ghosten, Valt laptop uit
Wist wel dat ik 1 kabel vergeten was
Sherrifquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
SMOKEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Oude badeend !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |