ik ben dan waarschijnlijk weg... afspraak enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je hem nu sluit maak je wel een nieuwe he
Jullie praten over kots.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Komt ie weer met zn kots. eerst de bar al onderkotsen en nu dit.
voor jou geen jupiler meer vriend!
DAT KAN HELEMAAL NIET!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben dan waarschijnlijk weg... afspraak enzo
ik betaal er toch gewoon voorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
DAT KAN HELEMAAL NIET!
M'n moeder moet werken vandaag
Dat je daar nog intraptquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik betaal er toch gewoon voor
ik heb een keer in me slaap gekost en had het niet eens gemerkt , sochtens draaide ik naar recht en voelde allemaal shit in mijn oor en toen zag ik het pasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jullie praten over kots.
En mijn laatste flesje juup, dat moet een zaterdagnacht ergens zijn geweest zo tussen 2:00 en 4:00 .....
Anders weet ik neit
ach... t is even duur als een winkelwagentje... en je moeder hoef je niet terug te brengen.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb een keer in me slaap gekost en had het niet eens gemerkt , sochtens draaide ik naar recht en voelde allemaal shit in mijn oor en toen zag ik het pas
Dat is echt serieus té smerig gastquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb een keer in me slaap gekost en had het niet eens gemerkt , sochtens draaide ik naar recht en voelde allemaal shit in mijn oor en toen zag ik het pas
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach... t is even duur als een winkelwagentje... en je moeder hoef je niet terug te brengen.
tja ik dacht als we toch even over kost hebbenquote:
[..]
ik ben een keer in me oor gespoten en had het niet eens gemerkt , later bukte ik schuin naar rechts en voelde allemaal shit uit mijn oor lopen en toen zag ik het pas
ik moet lachen gvd iedereen zit me aan te kijkenquote:
Whehe, nu heb je het gezegd, vrijdag krijg jij te maken met de wet van Murphy, waarde GRTDOJW'erquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
serieus, hoevee lik ook zuip, ik kots niet
ok, 1 keer.
Maar jah, toen waren we om 11:00 begonnen tot 4:00 snachts, en alleen maar alchol, sterke champagne, en noem maar op
GASTquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb een keer in me slaap gepoept en had het niet eens gemerkt , sochtens draaide ik naar recht en voelde allemaal shit in mijn oor en toen zag ik het pas
Kots gewoon over ze heen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik moet lachen gvd iedereen zit me aan te kijken![]()
[..]
ik doe mijn kots altijd invriezen en weer opetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, nu heb je het gezegd, vrijdag krijg jij te maken met de wet van Murphy, waarde GRTDOJW'er
* Sm0keZ heeft trouwens ook al twee jaar niet meer gekotst ofzo
zodra ze dalen kopen, als ze stijgen verkopenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:01 schreef crazy987 het volgende:
wie weet er trouwens iets van aandelen kopen & verkopen ?
want dat wil ik namelijk gaan doen
Rofl, Nice onequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb eens een meisje met oud en nieuw in haar bek gekotst... t kind liep al de hele nacht achter me aan.. en toen moest ik kotsen in die club.. en ze wou me weer zoenen...en toen kwam alles eruit!
tip . ijslandse bankenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:01 schreef crazy987 het volgende:
wie weet er trouwens iets van aandelen kopen & verkopen ?
want dat wil ik namelijk gaan doen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:02 schreef Runx het volgende:
ik heb de slape lach kenker kan niet ophouden fak
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |