quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar blijft dat godvergetene ding? Ik zat gisteren de hele dag achter mijn computer niburu.nl te f5-en met een aluminium-hoedje op, komt dat stomme ding niet eens langs
Govvverdedomme
Wel potverdorie! DISCRIMINAASIE!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
komt natuurlijk omdat je dat stomme hoedje op had, ik had mijn hoedje niet op en heb een lekker bakkie koffie met ze gedronken!!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wel potverdorie! DISCRIMINAASIE!!!
zet die dan ook in je vensterbank.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:33 schreef yosander het volgende:
Welke UFO? Soms dat metalen koekblik met lasers waar een slagerij o.i.d. inzit, die in mijn achtertuin staat? Leuk ding ansich, alleen jammer van die geplette geraniums.![]()
HAHA JIJ HEBT HEM LEKKER NIET GEZIEN!quote:
Wat is dit nu weer voor onzin... Heb ik een keer een goede klacht wordt ie in onzin getieft...quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin... Heb ik een keer een goede klacht wordt ie in onzin getieft...
Tuurlijk, (NOT)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:07 schreef mvdejong het volgende:
Er is gisteren al aangegeven dat alleen de mensen die echt in die UFO geloofden hem konden zien. Hij is er wel geweest, verschillende gelovigen zijn aan boord geweest, en er is op hoog niveau contact geweest met militaire en politieke leiders.
Als je hem niet hebt gezien, dan geloofde je er niet hard genoeg in.
En dat weet jij omdat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef JediMasterLucia het volgende:
Echte aliens laten zich dan aan iedereen zien en niet alleen aan een paar zweeftypes.
Je woont wel op het WWW..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
hahahaahhaah, helaas ben ik dat niet en ben ik niet in het bezit van een grote UFO![]()
jij woont in tilburg?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:21 schreef Euner het volgende:
Bij ons hing er een in de lucht
Zo fake
Groen en blauw in het midden, buitenkant was afwisselend rood met blauw :p..
Zo nep was het haha
Je hebt zeker geen foto van jezelf?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zat gisteren de hele dag achter mijn computer niburu.nl te f5-en met een aluminium-hoedje op,
Govvverdedomme
Veldhovenquote:
Jij bent toch wel bekend met het fobo..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen foto van jezelf?
Ga alsjeblieft ergens anders heen, ja? Je verbaggert dit topicquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:05 schreef Samsonneke het volgende:
Gelukkig zijn er niet al heel veel topics over dit onderwerp. Dat is fijn, want dan is er wat diversiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Smijn. het volgende:
Ken je die mop van die ufo die naar de aarde ging?Nuecken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was eerst!quote:
yep., jij niet dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:50 schreef Euner het volgende:
[..]
Je woont wel op het WWW..
Heb jij een huisje daar ofzo?
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb uit boosheid gister 3 blikjes unox knakworsten opgegeten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |