Beter lezen Anos !quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Let op: je moet 500 van 'onderhoud' aftrekken. Dan heb je de hoeveelheids kcals die je moet eten om af te vallen. Niet naar BMR kijken!
Enne ik zou echt moeten sporten, dan kan ik veel meer eten!
Soms heb ik dat; dan denk ik dat ik onwijs veel gevroten heb en ben aangekomen, en dan zie je het niet terug. Of je voert het in een caloriemeter in en het blijkt helemaal niet veel te zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie overigens ook zo'n last van een raar spiegelbeeld als je:
denkt dat je onwijs bent aangekomen, vindt dat je teveel hebt gegeten, maar in principe nog steeds gewoon niet bent aangekomen ofzo, misschien zelfs wel afgevallen..
Ondanks het getal op de weegschaal kan ik dan echt naar mezelf kijken en alles dikker zien![]()
quote:Frambozen shake (2 poties):
400 ml magere melk
100 ml magere yoghurt
50 gr havermout
30 gr pindakaas
40 gr whey
100 gr frambozen (ingevroren)
een paar ijklotjes
Alles in een blender mixen.
Voedingswaarden per portie: (e/k/v/kcal):
33,8 35,4 10,6 372,2
quote:Ontbijt shake:
1 kop havermout
3 dl appelsap (vers)
300 gram kwark
30 gram whey
1 banaan
Alles blenden: heerlijke ontbijt shake.
quote:400ml vollemelk
2 scheppen whey ( vanilla of banaan als voorkeur )
1 banaan
150gr havermout
quote:Havermoutpap
5 dl melk aan de kook brengen
1 mok havermout erbij, weer laten koken
vuur uit, kwartier laten staan
roomboter/honing erbij klaar!
http://forum.dutchbodybui(...)out-recepten-105099/quote:Havermoutpap met banaan:
idem, maar dan extra met banaan.
Variant: havermout (en eventueel banaan) gelijk in de melk
aan de kook brengen, boter/honing erbij en smullen maar!
Voorlopig niet denk ik.. mn buik moet wegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mens, jij bent ECHT wel slank hoor!Wanneer leer je het nou?
Maar goed, ik vind mezelf ook nog steeds niet slank, dus...
Klopt, van maat 40 te krap naar maat 38 prima passen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef mspoez het volgende:
Zes kilo is echt een hele kledingmaat hoor CG, super knap!
Heeft je ex een weblog ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef mspoez het volgende:
Effe wat anders he, meiden:
mocht je nou snauwen en sneren of PMSgevoelens kwijt willen dan is er wel een weblog dat afgekraakt wil worden (vooral vanwege de post van 7 oktober, wat een onderhuidse rotpost is dat)... Wel even via google gaan, anders ziet meneer waar alle hits vandaan komen en dan is de lol er snel af.
Zin in?
Nee maar ik beweeg wel veelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ah je hebt dus het getal 3 ingevuld bij activiteitsniveau? Je sport dus flink!
quote:bakje met melk nemen (of chocolademelk lekker voor in de bulk)
havermout ingooien
uurtje laten intrekken
in de pan gooien
goed uitsmeren
beetje bruin bakken
voila, uw soort van havermout pannekoek
optie 2 extreme versie:
4 eieren klutsen
150 gram havermout erbij
rozijnen erbij
noten erbij
beetje melk als het te dik wordt
eventueel voor de variatie een van deze dingen erin
eiwitpoeder
kokos
amandelen
kaneel
cacoopoeder
geheel doormixen, wordt een dikke brei, die platduwen in de koekenpan, wordt het een soort van koek van 2-3 cm dik, bruin bakken, is zowel koud als warm erg lekker
Yup en ik zag net dat hij 7 oktober (de eerste dag dat hij ineternet had daar) een post heeft gemaakt genaamd 'een kat in de zak', Dat vind ik gemeen.quote:
Welke buik? Ik heb helemaal geen buik gezien zaterdagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik.. mn buik moet weg
heb net weer geupdatemet mn gewicht van vanmorgen en een nieuw streefgewicht, nu moet ik wel ECHT
die houd ik krampachtig in omdat ik anders vet (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke buik? Ik heb helemaal geen buik gezien zaterdag.
Weet je wat jij moet doen? Ophouden de online activiteiten van je ex te volgen, want dat maakt je alleen maar boos en verdrietig. Het is over en uit, zet er een punt achter en besteed geen aandacht meer aan hem. Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Yup en ik zag net dat hij 7 oktober (de eerste dag dat hij ineternet had daar) een post heeft gemaakt genaamd 'een kat in de zak', Dat vind ik gemeen.
Pfrrrttttt, sorry hoor, maar nu vind ik dat je overdrijftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die houd ik krampachtig in omdat ik anders vet () dik blijf
Als ik hem nu google vind ik hem zowel op homosites waar hij zich (echt te ranzig)presenteert als onderdanige, ontvangende man als op datingsites waar hij zich 'licht dominant' noemt. Ik weet het niet, ik denk wel dat hij van me gehouden heeft maar dat hij gewoon geen relatie kan onderhouden omdat hij niet eens eerlijk is tegen zichzelf. Dat hou ik mezelf dan maar voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom hij een relatie met jou is aangegaan, mspoez.
Was hij destijds in denial? Of is hij bi? Vraag je je nu niet af of hij ooit wel echt van je hield?
MoBlo, je lijf is niet meer dik. Wanneer gaat jouw hoofdje zich dat eens realiseren?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
die houd ik krampachtig in omdat ik anders vet () dik blijf
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pfrrrttttt, sorry hoor, maar nu vind ik dat je overdrijft. Je hebt echt niet de hele dag met een ingetrokken buik gezeten zaterdag
.
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm middelste formule.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Waar kan ik checken wat m'n onderhoudsniveau is? Of heb ik dat weer gemist?
Ik zit nu te twijfelen of ik m'n telefoon zelf zal unlocken. Daar zijn progjes voor op internet en het is veel goedkoper dan hem te laten unlocken. Maar als ik nou iets fout doe en m'n telefoon sloop?.
Je kan het beter laten doen door iemand die er verstand van heeft Vik. Als je zelf gaat prutsen dan loop je inderdaad het risico om je mooie nieuwe phone te slopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Waar kan ik checken wat m'n onderhoudsniveau is? Of heb ik dat weer gemist?
Ik zit nu te twijfelen of ik m'n telefoon zelf zal unlocken. Daar zijn progjes voor op internet en het is veel goedkoper dan hem te laten unlocken. Maar als ik nou iets fout doe en m'n telefoon sloop?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |