Thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik wacht op mijn eerste echte cijfer!
Tuurlijk, drinken zitten juist de gevaarlijkste calorienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Tellen jullie die calorien dan ook mee?
Ja tuurlijj! Maar als ik melk of zo drink eet ik ook minderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Tellen jullie die calorien dan ook mee?
ik kan dus helemaal NIKS met de site van t voedingscentrum...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waah, wat is dat valtaf.nl een vreselijk lelijke en onduidelijke site. Ik hou het wel bij die van het voedingscentrum..
ja dat is dus dat onderzoek waar ik zo boos van word! wordt constant aangehaald om zoetstoffen zwrat te maken....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja tuurlijj! Maar als ik melk of zo drink eet ik ook minder![]()
Ik heb net een heel onderzoek gelezen dat uhm...
frisdranken verzadigen, dus eet je er minder naast dan bij light frisdranken
light frisdranken verzadigen minder dus eet je er alsnog naast, maar in totaal wel minder kcal
en melk verzadigd het meest dus eet je daar het minste naast.
heb er net een hele brochure over gemaaktsaaaai
Ik zal er op letten en tips geven als ik iets onduidelijk vindquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en nog een vraag tussen door,
hier en op school krijg ik te horen dat ik onduidelijk dingen uitleg of vertel.
Maar ik zie dus zelf nooit wat er onduidelijk aan is,
dus ik weet eigenlijk ook niet hoe ik dit kan verbeteren
Na mijn bijbaantje mensen aanspreken articuleer ik gelukkig wel duidelijk (met m'n kinderen voor kinderen stemeerst sprak ik altijd binnensmonds!) maar nu valt het blijkbaar op dat mijn uitleg onduidelijk is
Ik vind het echt heel vervelend en wil er graag iets aan doen maar ik weet niet hoe!!!
Nee pannekoekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja dat is dus dat onderzoek waar ik zo boos van word! wordt constant aangehaald om zoetstoffen zwrat te maken....
ik eet ECHT niet meer als ik light drank drink. ik eet evenveel als normaal en spaar de calorieën uit het drinken uit. je moet t gewoon BEWUST doen.
en melk is fiesss en ik krijg jeuk en buikkramp ervan....
Eerst structureren in je hoofd voordat je wat zegt. Nu neem je grote sprongen voor een buitenstaander.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en nog een vraag tussen door,
hier en op school krijg ik te horen dat ik onduidelijk dingen uitleg of vertel.
Maar ik zie dus zelf nooit wat er onduidelijk aan is,
dus ik weet eigenlijk ook niet hoe ik dit kan verbeteren
Na mijn bijbaantje mensen aanspreken articuleer ik gelukkig wel duidelijk (met m'n kinderen voor kinderen stemeerst sprak ik altijd binnensmonds!) maar nu valt het blijkbaar op dat mijn uitleg onduidelijk is
Ik vind het echt heel vervelend en wil er graag iets aan doen maar ik weet niet hoe!!!
Nouja, behalve dat ik weer ziek thuis zit niet. Vandaar dequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:50 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ik dacht dat er iets aan de hand was k_i_m!
ik deed het voor st.reet wise en ik heb binnenkort een solli bij em.o lifequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eerst structureren in je hoofd voordat je wat zegt. Nu neem je grote sprongen voor een buitenstaander.
Voor welke organisatie is dat trouwens ? Ik heb dat ook een tijdje gedaan
Hey Kim wat vervelend! Heb je er al aan gedacht om zo lang rust te nemen totdat je echt heel erg goed bent uitgeziekt? Of kan dat niet vanwege je werk? Anders is het misschien een idee om rustig thuis te werken als je je weer iets beter voeltquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, behalve dat ik weer ziek thuis zit niet. Vandaar de.
nee, is hartstikke duidelijk vind ik danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke over het structureren. Ik begin inderdaad vaak van OOO WEETJE WEETJE DIT EN DIT EN DAT
Maar ik kan beter beginnen:
Hoi *naam*
...kijkt of er contact is...
Heb jij toevallig meer gehoord over *onderwerp*?
...wacht reactie af...
Ik heb namelijk gehoord dat *vul in wat je gehoord hebt*
...kleine pauze....
Wat vind jij daar eigenlijk van?
...luisterd naar antwoord, herhaald en vat samen...
Ik vind eigenlijk *vul mening in*
Het is mij namelijk opgevallen dat ik heel veel dingen en feitjes weet, maar eigenlijk nergens een mening over heb. Of dat deze constant veranderd als ik betere argumenten hoor.
Of is dit weer een wazige PF post?
Ik was wel captainquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef Ewelina het volgende:
Streetwise
Denk dat je het beste bij DDF Fundraising kunt solliciteren.
Jajoh, is de ene vage klacht over begint de volgendequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef Greys het volgende:
Kim, wat een sippe smilies!
Voel je je nog steeds klote?
Het vervelende is dat bijvoorbeeld mijn broertje mij altijd begrijpt, dan zegt hij o weetje weetje weetje die ene vrouw die met die brugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, is hartstikke duidelijk vind ik dan
ik ben ook een hak op de tak mens, soms staan mensen me ook zo aan te kijken:euh, en dan snap ik echt niet waarom ze mij niet snappen maar als ik idd rustiger begin... dat scheelt al enorm
Ik vind dat best een goed idee,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef Plukie86 het volgende:
Nja, wat ik dus wou zeggen:
Is het niet een idee om het afvallen en het slowchatten te scheiden? Dwz, een slowchat topic aanmaken voor de mensen die dat willen en dit topic wat meer te beperken tot afval-gerichte posts?
Nou, maak je toch lekker een ander topic voor jezelf aan? Ik snap dat gejank om aandacht niet hoor. Als je het allemaal zo stom vind, trek die streep en ga ergens anders posten in plaats van hier te janken dat het ons niet kan schelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef Plukie86 het volgende:
Nja, wat ik dus wou zeggen:
Is het niet een idee om het afvallen en het slowchatten te scheiden? Dwz, een slowchat topic aanmaken voor de mensen die dat willen en dit topic wat meer te beperken tot afval-gerichte posts?
In hoeverre is dit slowchatten dan een steun voor afvallen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind dat best een goed idee,
dan noem je dat topic:
Tips hoe af te vallen
want dit is zoals isa zegt meer het steun topic
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
"Slanke tips voor het hele jaar! #1 - Betweters zijn welkom!"
het gaat om de post wel over eten en gezond etenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:08 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
In hoeverre is dit slowchatten dan een steun voor afvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |