abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62396446
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
TT: ik ben helemaal niet slank, moet ik nu weer weg?
dan zou ik ook weg moeten, dat ik slanker dan ooit ben zegt niet dat ik echt slank ben

gewoon blijven hoor
Oh, en we moeten even afspreken wanneer we koffie gaan drinken
Ja doei.
pi_62396461
* motorbloempje is 500 gram afgevallen ondanks de (zelfgemaakte ) hamburgers van gisteren
Ja doei.
pi_62396533
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan zou ik ook weg moeten, dat ik slanker dan ooit ben zegt niet dat ik echt slank ben

gewoon blijven hoor
Oh, en we moeten even afspreken wanneer we koffie gaan drinken
Maar jij bent echt wel slank hoor (op de foto's tenminste)
En ik blijf ook wel hopelijk komt het ooit goed met me

Ik denk wel dat het ergens in de nieuwe periode wordt dat ik kan afspreken
pi_62396567
periode?
Ja doei.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:29:43 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62396584
Hé gadver, wat een kutochtend meteen al . Vergeten te wegen voor het ontbijten, zelf m'n tattoo in folie wikkelen, want ik mag er niet mee onder de douche (en Mark moet natuurlijk net weg, zodat hij niet kan helpen), de tape breekt steeds halverwege af. Gadverdegadver . Nou ik ga eerst douchen en dan even naar de drogst om Bepanthen te halen en dan hoop ik dat Mark thuis komt, zodat hij kan helpen om de folie er fatsoenlijk om te krijgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62396596
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
periode?
De helft van een semester dan
In ieder geval na de tentamenweken
pi_62396615
oh ja, tentamens
Ja doei.
pi_62396653
MoBlo, Ise & Chico: Goed bezig!!

Door dat soort opwekkende posts krijg ik zin om een weegschaal te kopen.
Ik heb nu echt geen idee hoeveel ik weeg en of mijn pogingen effect hebben.

* piekert nog even verder
Fok!bejaarde
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:37:07 #84
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62396724
Shit ik moet op de fiets naar Den Haag & Scheveningen vandaag, en het is een beetje kloteweer Maar ik ga toch
pi_62396787
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, tentamens
Ik wil er niet aan denken
pi_62397006
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:32 schreef Anosmie het volgende:
MoBlo, Ise & Chico: Goed bezig!!

Door dat soort opwekkende posts krijg ik zin om een weegschaal te kopen.
Ik heb nu echt geen idee hoeveel ik weeg en of mijn pogingen effect hebben.

* piekert nog even verder
Dankje . Dat wil je, tot de dag dat ie opeens een kilo meer aangeeft terwijl je broeken wel wijder zijn gaan zitten . Ik ben een getalletjesfreak, dus ik wil wel een weegschaal. Kan dr ongeveer 1x per week op, andere ochtenden slapen er nog mensen in die kamer voordat ik mn ontbijt op heb.

Eet er hier iemand wel eens rabarbercompote? Het is best lekker, warm .
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Worteltjes zijn lekker....alleen aan brinta wil ik voorlopig nog niet beginnen
Ik ben weer helemaal terug bij het babyvoer . Best handig eigenlijk, aan babyvoer voegen ze bijna geen dingen toe, omdat kinderen daar ook reacties op kunnen hebben. En je hoeft niet te kauwen, erg prettig want mijn wang ligt nog steeds open .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62397076
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 07:08 schreef Merel het volgende:
Gaat lekker Ise!

Ik ben in tijden niet zo licht geweest als ik nu ben . Ik sta wel dagelijks op de weegschaal, en meerdere keren per dag ook, maar dat is omdat ik het zo leuk vindt om te zien dat het goed gaat, niet omdat ik spastisch doe of een eetprobleem heb. Ik ben telkens gewoon blij met die cijfertjes

Iedereen vanochtend weer aan de brinta trouwens?
Lekker zo

Andere meiden ook trouwens, bijna iedereen weer aan het gezonde voedsel?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:56:16 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62397101
Eten jullie nou Brinta als ontbijt of neem je gewoon de hele dag door een paar happen Brinta tot het avondeten?
Niet meer actief op Fok!
pi_62397116
goeiemorgen, wat gaan jullie snel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:58:01 #90
331 Merel
Be here now.
pi_62397138
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Eten jullie nou Brinta als ontbijt of neem je gewoon de hele dag door een paar happen Brinta tot het avondeten?
Mijn lijstje-voor-elke-dag:
O: brinta
T: gekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhamme, vitalea, appel(s)
D: varieert
T: amandelen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:59:01 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62397167
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 eieren
T: yoghurt met frambozen
L: pompoensoep en rucola met tomaat, komkommer en zaden
T: kiwi en appel
T: winterwortel
D: weet ik nog niet, ik vermoed een salade

Mijn lijstje van gisteren:
O: weetabix met melk
T: yoghurt met frambozen
L: braadworst met prei, brocolli en sperziebonen
T: stukje chocolade + stukje camenbert
T: fruitsalade
D: sushi
T: handje chips + een waterijsje

Wanneer is eigenlijk het moment gekomen om je kleren te laten vermaken/nieuwe kleding te kopen? Ik zit nu een week of 3 op of iets onder mijn doelgewicht en ik vraag me af of ik het zo kan houden. Ik overweeg nu al mijn werkpakken te laten vermaken door een kleermaker, maar ben een beetje bang dat ik toch weer aan ga komen. Wanneer is volgens jullie de tijd rijp?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:59:13 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62397174
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Mijn lijstje-voor-elke-dag:
O: brinta
T: gekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhamme, vitalea, appel(s)
D: varieert
T: amandelen
Klinkt als een goed lijstje . Ik houd niet van pindakaas, maar misschien kan ik eraan wennen. Het is het proberen waard als ik jouw verhalen hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_62397198
domme vraag miss maar wat is weetabix tink?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:04:32 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62397281
Een soort grove Brinta in een koekjesachtige vorm geperst. In combinatie met melk krijg je geen pap, maar een wat drogere structuur die ik erg lekker vind op het moment. Vroeger vond ik het echt goor.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:04:59 #95
331 Merel
Be here now.
pi_62397289
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wanneer is eigenlijk het moment gekomen om je kleren te laten vermaken/nieuwe kleding te kopen? Ik zit nu een week of 3 op of iets onder mijn doelgewicht en ik vraag me af of ik het zo kan houden. Ik overweeg nu al mijn werkpakken te laten vermaken door een kleermaker, maar ben een beetje bang dat ik toch weer aan ga komen. Wanneer is volgens jullie de tijd rijp?
Dat weet ik dus ook niet! Ik heb nu al dat een aantal fijne broeken veel te wijd worden, maar als ik nu nieuwe koop kan ik die over een maand alweer wegdoen want ik wil nog meer afvallen. Jouw geval is natuurlijk anders omdat je je doelgewicht gehaald hebt. Maar misschien is nieuwe kleding kopen of oude kleding laten vermaken ook wel een stimulans om op gewicht te blijven? Als je weer zwaarder wordt heb je dan namelijk niks meer om aan te trekken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62397364
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Een soort grove Brinta in een koekjesachtige vorm geperst. In combinatie met melk krijg je geen pap, maar een wat drogere structuur die ik erg lekker vind op het moment. Vroeger vond ik het echt goor.
ah, ok
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:10:18 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62397409
Je hebt gelijk Merel. Nu ik mijn streefgewicht (dat was het woord waar ik naar zocht ) heb gehaald en het ook al een aantal weken vasthou, is het vermaken van mijn favoriete kledingstukken een goede stimulans om het ook zo te houden. Al laat ik ze waarschijnlijk zo versmallen dat ze net iets te groot zijn Boven de 35 schijnt het erg moeilijk te zijn op gewicht te blijven heb ik gehoord Daarnaast staat "iets" te wijde kleding vaak slanker dan kleding precies op maat.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:12:26 #98
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62397470
Goedemorgen!
Ik heb een ideetje Merel:
een kennisje van vroegah wilde reageren op een héle grote advertentie voor Diesel, toen ooit, toen Diesel nog echt voor mod-o-fielen was en iedereen daar wel vertegenwoordiger voor wilde zijn. Dus hij had de dag na het verschijnen van die advertentie gebeld, beetje extra info inwinnen enzo, en toen hadden ze hem verteld dat er al meer dan 150 reacties waren binnengekomen (!!!) dus er moest wel iets bijzonders gebeuren wilde een brief opvallen.
We hebben toen de advertentie nagemaakt, met een hele gave foto, de opmaak van de brief zoals de opmaak van de advertentie en super mooi laten afdrukken. Hij werkt er nu nog steeds, volgens mij.

Is dat wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door mspoez op 15-10-2008 10:58:19 ]
Prrrrr
pi_62397486
Hallo!
Even weggeweest, vanwege motivatiegebrek, maar m'n kop in het zand steken helpt me natuurlijk geen gewicht te verliezen (in tegendeel):N

Ga dus maar weer braaf lijstjes plaatsen.
Jullie meet was zo te lezen leuk geweest he?

O: Weetabix met appel + melk
T: 1 boterham pindakaas,
L: 2 boterhammen appelstroop
T:Kiwi + eierkoek
D: Ik heb *fout* een heel lekker zalminbladerdeeg-dingetje uit de vriezer en daar ga ik een berg peultjes bij maken
T: Whey shake

En ik ga vanavond fitnessen & spinnen.

Afgelopen weken superveel eetbuien gehad, hopelijk gaan die weer weg als ik gezond en gestructureerd eet.
Er moet nog 1 kilo af voor dit weekend
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_62397492
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik als ontbijt. Ze zien me aankomen op school . En stiekem eet ik het ook als avondsnack/tussendoortje als ik veel honger heb, omdat het zo vult.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')