dan zou ik ook weg moeten, dat ik slanker dan ooit ben zegt niet dat ik echt slank benquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
TT: ik ben helemaal niet slank, moet ik nu weer weg?
Maar jij bent echt wel slank hoor (op de foto's tenminste)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan zou ik ook weg moeten, dat ik slanker dan ooit ben zegt niet dat ik echt slank ben
gewoon blijven hoor
Oh, en we moeten even afspreken wanneer we koffie gaan drinken
Dankjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:32 schreef Anosmie het volgende:
MoBlo, Ise & Chico: Goed bezig!!
Door dat soort opwekkende posts krijg ik zin om een weegschaal te kopen.
Ik heb nu echt geen idee hoeveel ik weeg en of mijn pogingen effect hebben.
* piekert nog even verder
Ik ben weer helemaal terug bij het babyvoerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Worteltjes zijn lekker....alleen aan brinta wil ik voorlopig nog niet beginnen
Lekker zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:08 schreef Merel het volgende:
Gaat lekker Ise!
Ik ben in tijden niet zo licht geweest als ik nu ben. Ik sta wel dagelijks op de weegschaal, en meerdere keren per dag ook, maar dat is omdat ik het zo leuk vindt om te zien dat het goed gaat, niet omdat ik spastisch doe of een eetprobleem heb. Ik ben telkens gewoon blij met die cijfertjes
Iedereen vanochtend weer aan de brinta trouwens?
Mijn lijstje-voor-elke-dag:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Eten jullie nou Brinta als ontbijt of neem je gewoon de hele dag door een paar happen Brinta tot het avondeten?
Klinkt als een goed lijstjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn lijstje-voor-elke-dag:
O: brinta
T: gekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhamme, vitalea, appel(s)
D: varieert
T: amandelen
Dat weet ik dus ook niet! Ik heb nu al dat een aantal fijne broeken veel te wijd worden, maar als ik nu nieuwe koop kan ik die over een maand alweer wegdoen want ik wil nog meer afvallen. Jouw geval is natuurlijk anders omdat je je doelgewicht gehaald hebt. Maar misschien is nieuwe kleding kopen of oude kleding laten vermaken ook wel een stimulans om op gewicht te blijven? Als je weer zwaarder wordt heb je dan namelijk niks meer om aan te trekkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wanneer is eigenlijk het moment gekomen om je kleren te laten vermaken/nieuwe kleding te kopen? Ik zit nu een week of 3 op of iets onder mijn doelgewicht en ik vraag me af of ik het zo kan houden. Ik overweeg nu al mijn werkpakken te laten vermaken door een kleermaker, maar ben een beetje bang dat ik toch weer aan ga komen. Wanneer is volgens jullie de tijd rijp?
ah, okquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Een soort grove Brinta in een koekjesachtige vorm geperst. In combinatie met melk krijg je geen pap, maar een wat drogere structuur die ik erg lekker vind op het moment. Vroeger vond ik het echt goor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mspoez op 15-10-2008 10:58:19 ]Prrrrr
Ik als ontbijt. Ze zien me aankomen op schoolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Eten jullie nou Brinta als ontbijt of neem je gewoon de hele dag door een paar happen Brinta tot het avondeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |