water of soms aanmaaklimo (lessini of light grenadine). en soms een witte wijn of een cola light, maar eigenlijk alleen met uitgaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Wat drinken jullie eigenlijk? Ik al jaren alleen koffie, thee en water zonder suiker en 's avonds af en toe een drankje met alcohol. Verder eigenlijk niets. En jullie?
's morgens:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Wat drinken jullie eigenlijk? Ik al jaren alleen koffie, thee en water zonder suiker en 's avonds af en toe een drankje met alcohol. Verder eigenlijk niets. En jullie?
Ohquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waah, wat is dat valtaf.nl een vreselijk lelijke en onduidelijke site. Ik hou het wel bij die van het voedingscentrum..
Euh, om te kijken of ik bij valtaf.nl op hetzelfde uitkom als bij het voedingscentrum. Niet om jou of zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom?Ik zit al een aantal weken op mijn streefgewicht.
Gefeliciteerd! Ik wacht op mijn eerste echte cijferquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:31 schreef Miss_S het volgende:
Een voldoende voor mijn eerste tentamen op de uni
Het is maar een 6,3 maar toch als je ziet hoeveel mensen onder de 2 hadden
Thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik wacht op mijn eerste echte cijfer!
Tuurlijk, drinken zitten juist de gevaarlijkste calorienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Tellen jullie die calorien dan ook mee?
Ja tuurlijj! Maar als ik melk of zo drink eet ik ook minderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Tellen jullie die calorien dan ook mee?
ik kan dus helemaal NIKS met de site van t voedingscentrum...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waah, wat is dat valtaf.nl een vreselijk lelijke en onduidelijke site. Ik hou het wel bij die van het voedingscentrum..
ja dat is dus dat onderzoek waar ik zo boos van word! wordt constant aangehaald om zoetstoffen zwrat te maken....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja tuurlijj! Maar als ik melk of zo drink eet ik ook minder![]()
Ik heb net een heel onderzoek gelezen dat uhm...
frisdranken verzadigen, dus eet je er minder naast dan bij light frisdranken
light frisdranken verzadigen minder dus eet je er alsnog naast, maar in totaal wel minder kcal
en melk verzadigd het meest dus eet je daar het minste naast.
heb er net een hele brochure over gemaaktsaaaai
Ik zal er op letten en tips geven als ik iets onduidelijk vindquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en nog een vraag tussen door,
hier en op school krijg ik te horen dat ik onduidelijk dingen uitleg of vertel.
Maar ik zie dus zelf nooit wat er onduidelijk aan is,
dus ik weet eigenlijk ook niet hoe ik dit kan verbeteren
Na mijn bijbaantje mensen aanspreken articuleer ik gelukkig wel duidelijk (met m'n kinderen voor kinderen stemeerst sprak ik altijd binnensmonds!) maar nu valt het blijkbaar op dat mijn uitleg onduidelijk is
Ik vind het echt heel vervelend en wil er graag iets aan doen maar ik weet niet hoe!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |