quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
Drieslagstelsel met de keerploeg..
quote:
Nog vroeger? Het is nu al veel te vroeg...quote:
Moet je voor of na de grote pauze op?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man![]()
Maar gear al gechecked, alles werkt
Nu een boterham met pindakaas en bakje koffie, en dan de zooi inladen.
De mensen die ik weleens zie van Cap, CMG en Logica (etc) hebben wel altijd een typische uitstraling. Een beetje geforceerd formeel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:54 schreef Litpho het volgende:
Cap moet je inderdaad wel liggen. Ik werk persoonlijk liever bij een kleiner en informeler bedrijf dan dat, maar er zijn uiteraard altijd mensen voor wie het wel precies de omgeving is waar ze tot hun recht komen.
Tja, dat is bij mij ook wel een beetje het idee, ik ben ook wat meer van die informele sfeer binnen een bedrijf. Een groot bedrijf biedt natuurlijk wel wat meer mogelijkheden, maar als de sfeer binnen het bedrijf je niet bevalt, stimuleert dat natuurlijk ook niet...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:54 schreef Litpho het volgende:
Cap moet je inderdaad wel liggen. Ik werk persoonlijk liever bij een kleiner en informeler bedrijf dan dat, maar er zijn uiteraard altijd mensen voor wie het wel precies de omgeving is waar ze tot hun recht komen.
Heh. Goede omschrijving. Alhoewel ik ze over het algemeen wel goed kan hebben als collega's op een project.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De mensen die ik weleens zie van Cap, CMG en Logica (etc) hebben wel altijd een typische uitstraling. Een beetje geforceerd formeel..
Hebben ze daar nog mensen nodig? Zie op de site dat ze ook in Eindhoven zitten en op zich spreekt me dat verhaaltje op de site wat meer aan dan wat ik vanmorgen te horen heb gekregen....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
Wel grappig hoe je mensen van bepaalde bedrijven zo herkend. OGD'ers ook hoor. Dat zijn meestal de IT'ers die door de gangen lopen te lallen en dingen bouwen als 19" rackbierkoelers..
Ow ja, bij Cap in Heerlen gaven ze wel al aan dat daar wel een aantal gitaristen zatenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:25 schreef guitarist.nl het volgende:
En ik maar denken dat dit het gitaristen topic was.
Hangt er een beetje vanaf wat je kunt/wilt doen. Ik zou gewoon insturen en meestal hoor je heel snel van hen. In principe hebben ze altijd mensen nodig, zeker nu ze enorm aan het groeien zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog mensen nodig? Zie op de site dat ze ook in Eindhoven zitten en op zich spreekt me dat verhaaltje op de site wat meer aan dan wat ik vanmorgen te horen heb gekregen....
Ik heb hem zo goed gevolgd dat ik dacht dat hij nog steeds bij Mesa Boogie zatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:31 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, hiermee kun je ook optreden..
[ afbeelding ]
Inmiddels verouderd, want Davy is weer terug bij Marshall..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |