covers van ozzy?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:47 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oh kut dat zijn dan gewoon de covers van Ozzy?
Black fucking Sabbath dudequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:06 schreef matjuhhh007 het volgende:
waar zijn dat covers van bedoel ik eigenlijk...XD
Ligt er maar net aan in wat voor kringen je je begeeft volgens mij...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
Maar alleen "kaffer" kan ervoor zorgen dat je neergeschoten wordt in Zuid-Afrika....
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:05 schreef brother52 het volgende:
Sommigen spreken het uit als 'bouillonblokje' maar die zitten gelukkig veilig opgesloten.
Da's waar. Bij de wijnboeren zal het meevallen. En gelijk het meest interessante deel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:30 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan in wat voor kringen je je begeeft volgens mij...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | L'accompagnamento che propongo non è tratto da nessuna pubblicazione ma è una libera interpretazione personale (intro) FAm DOm SIbm DOm FAm DOm SIbm DOm (strum) FAm DOm SIbm DOm FAm DOm SIbm DOm FAm DOm DO# SOL# DO# DOm SIbm MIb SOL# FAm DO7 SOL#7 SOL# SOL#7 È un macaco senza storia, dice lei di lui, DO# DO7 FAm MIb SIb7 SIb SIb7 MIb che gli manca la memoria in fondo ai guanti bui… SOL# DO7 SOL# SOL#7 ma il suo sguardo è una veranda, DO7 SOL# SOL#7 tempo al tempo e lo vedrai, DO# DO7 SIb7 MIb SOL# che si addentra nella giungla, no, non incontrarlo mai… di alcuni accordi credo siano più agevoli e meno distanti. ...Continua, cliccare sotto |
Ben aan het werk manquote:
Welke?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:25 schreef Cynic het volgende:
Weekend! (da's dan wel weer het voordeel van ploegen).
Denk dat ik morgen maar eens een AIC liedje ga instuderen voor een cover. Het moet verdorie toch een keer lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |