zie ook:
deel I i/s/Forum21/HTML/002417.html deel II i/s/Forum21/HTML/002431.html
deel III i/s/Forum21/HTML/002443.html
Ik ga er maar vanuit dat je Barts broer of in ieder geval naaste familie bent. Ik herinner me van enkele weken geleden dat Bart op de streams mooie verhalen had over z'n jongere broer, die zou net zo breed en net zo groot worden als Bart zelf. Ik had de indruk dat Bart veel om je gaf.
Waren jullie altijd zo close, want ik herinner me dat Bart Jeroen zou gaan helpen in Zwitserland en ik dacht dus dat die twee vooral een band hadden.
[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 29 November 1999).]
quote:
op 11-29-1999 om 06:58 PM schreef Jumparound zoiets als:
het lijkt mij beter omdat in de toekomst ook niet te gaan doen omdat het mij beter lijkt omdat niet te doen.
Met smiley. Omdat iedereen je er over zou kunnen doorzagen, zal ik het maar even op me nemen om te vragen: 'het lijkt je beter omdat het je beter lijkt? ... Huh?' Wat is dat voor een beargumentatie? Een 'Veronica zegt mij dit dus ik doe dit' reden of is dit een houding die op een andere manier uitgelegd kan worden? Offe ... was het een geintje? ( )
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 30 November 1999).]
Ik was tot nu toe een gelovige en geloof ook nog steeds dat je de broer van Bart bent. Het is fantastisch dat je hier in discussie gaat en antwoorden geeft op nieuwsgierige vragen. Maar het zou nog leuker zijn als je antwoorden iets minder oppervlakkig waren. Er moeten aan Bart toch een aantal specifieke kenmerken kleven die vermeldenswaardig zijn. En er moeten toch wel specifiekere herinneringen aan je broer zijn, ook al heb je hem de afgelopen vijf jaar nauwelijks gezien/gesproken?
Mocht je inderdaad toegang hebben tot het bewuste contract, dan denk ik inderdaad dat het verstandig is om hierover niets te openbaren. Ook al ben ik - waarschijnlijk net als vele anderen op dit forum - natuurlijk nieuwsgierig naar details. Was dat niet het geval geweest, dan had ik niet naar BB gekeken, noch dit forum gevolgd.
Afgezien van eventuele juridische consequenties die e.e.a. met zich mee zou kunnen brengen, ben ik echter van mening dat de inhoud van een contract iets is tussen de partijen die dat met elkaar sluiten. Het onthullen van (delen van) de inhoud is in mijn ogen dan ook aan hen voorbehouden.
(En nee, ik ben op generlei wijze verbonden aan één van de (ex-)deelnemers, VOO, Endemol of welke betrokken partij dan ook.)
Later beste vriend van bart: "slangen"
en dat wist ik niet, Bart had dat nog nooit verteld tegen mij.
Maar dat zal wel voortkomen uit onzekerheid?
quote:
op 11-30-1999 om 11:00 AM schreef Jumparound het volgende:
nee, jij wel dan?
zoals we gezien hebben in de uitzending werd bij het opstaan van Bart zijn geslacht 'gecencureerd' terwijl dit bijvoorbeeld in een vroegere uitzending bij Ruud niet het geval was.
Heeft Bart expliciet daar wat in het contract over staan of zou het gewoon met het tijdstip van uitzendingte maken hebben?
Dankjewel voor al je informatieve antwoorden so far. Mijn vragen gaan voornamelijk over de voorselectie:
1. Hoe reageerden jij en je ouders toen Bart zich ging opgeven voor het programma?
2. Vertel 'ns wat over de selectierondes. Hoe lang, wat voor tests etc.
3. Waarom denk je dat Veronica heeft gekozen voor alleen maar 'gemiddelde' Nederlanders? Was Bart er ook ingekomen als hij een zwaar oorlogstrauma had gehad denk je?
4. Wat gebeurde er in de weken voordat iedereen het huis inging? (Fotoshoots, interviews etc.) Zag je toen dat Bart zich anders ging gedragen?
5. En nog één vraag die ik tot nog toe niet beantwoord zag: weten je ouders dat Bart blowtjes rookt? Zoja, wat vinden ze daarvan?
6. Schrijft Bart net zo foutloos Nederlands als jij?
Groeten,
Dr.Love
Ik zal mijn vraag anders stellen:
Heb je het contract van Bart gelezen en zoja zou jij wanneer het jou voorgelegd zou worden ondertekend hebben?
( ik vraag je dus niet naar de inhoud van dit contract maar of je je zou kunnen verenigen met de daarin gestelde voorwaarden).
En voor dr Love
1: ze vonden het niet leuk, maar probeer die jongen nog maar eens wat te verbieden
2: Er was in ieder geval een uithoudingsvermogen test en een psychologische test, als bart een oorlogstrauma had gehad was hij daar denk ik niet door heen gekomen en een screentest.
3: ik denk dat veronica voor alleen maar gemiddelde nederanders heeft gekozen omdat de meeste mensen zich daarmee kunnen identificeren, een daarom zullen er ook zo veel mensen kijken, die er in zitten springen niet in het oog door uiterlijke kenmerken.
4: Bart ging zich wel anders gedragen in het opzich dat hij tegen de tijd dat het er om ging spannen rond ging vetellen dat hij 3 maanden naar zimbabwe ging, en voor die tijd was hij veel onderweg voor veronica om die foto`s te maken en het introduktie filmpje op te nemen.
5: Gaat ze niets aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |