abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_225442
Stel een interessante vraag aan de broer van Bart deel IV.

zie ook:
deel I i/s/Forum21/HTML/002417.html deel II i/s/Forum21/HTML/002431.html
deel III i/s/Forum21/HTML/002443.html

Greetz Tina

pi_225443
Jumparound,

Ik ga er maar vanuit dat je Barts broer of in ieder geval naaste familie bent. Ik herinner me van enkele weken geleden dat Bart op de streams mooie verhalen had over z'n jongere broer, die zou net zo breed en net zo groot worden als Bart zelf. Ik had de indruk dat Bart veel om je gaf.

Waren jullie altijd zo close, want ik herinner me dat Bart Jeroen zou gaan helpen in Zwitserland en ik dacht dus dat die twee vooral een band hadden.

pi_225444
Hi Jump,
Ze zijn op dit forum aan het speculeren of Bart wel of niet hoogbegaafd is. (zie topic van HighIQ).
Heeft Bart wel eens een IQ test gedaan? En wat was de uitslag??
Greetz Tina

maandag 29 november 1999 @ 18:51:00 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225445
DarkThorn, ik denk dat bert en ik wel een goede relatie hebben, maar ik had ergens anders al een keer geschreven dat we elkaar in de afgelopen 4,5 jaar niet zoveel gezien hebben. De relatie tussen ons is inelk geval een die je van volwassen broers zou verwachten. En tina of bart nu wel of niet hoogbegaafd is zal wel niet ter zaken doen. Lekker onzinneg om daaover te gaan discusieren, maar ik begrijp dat je nieuwsgiereg bent, maar ik denk niet dat Bart zo een test heeft gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 29 November 1999).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 29 november 1999 @ 18:52:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_225446
Hee Jumpie,
Een aantal dagen geleden is je gevraagd wat info te geven over het contract van Bart met V. ik heb er nog niets over gelezen en ik of eigenlijk wij zijn toch wel nieuwsgierig naar dit contract!
  maandag 29 november 1999 @ 18:58:00 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225447
beste misterDre de reden dat je nog niks gehoord hebt is omdat ik er nog niks over geschreven hebt, het lijkt mij beter omdat in de toekomst ook niet te gaan doen omdat het mij beter lijkt omdat niet te doen.

Ecosia
pi_225448
quote:
op 11-29-1999 om 06:58 PM schreef Jumparound zoiets als:
het lijkt mij beter omdat in de toekomst ook niet te gaan doen omdat het mij beter lijkt omdat niet te doen.

Met smiley. Omdat iedereen je er over zou kunnen doorzagen, zal ik het maar even op me nemen om te vragen: 'het lijkt je beter omdat het je beter lijkt? ... Huh?' Wat is dat voor een beargumentatie? Een 'Veronica zegt mij dit dus ik doe dit' reden of is dit een houding die op een andere manier uitgelegd kan worden? Offe ... was het een geintje? ( )

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 30 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_225449
Jump,

Ik was tot nu toe een gelovige en geloof ook nog steeds dat je de broer van Bart bent. Het is fantastisch dat je hier in discussie gaat en antwoorden geeft op nieuwsgierige vragen. Maar het zou nog leuker zijn als je antwoorden iets minder oppervlakkig waren. Er moeten aan Bart toch een aantal specifieke kenmerken kleven die vermeldenswaardig zijn. En er moeten toch wel specifiekere herinneringen aan je broer zijn, ook al heb je hem de afgelopen vijf jaar nauwelijks gezien/gesproken?

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_225450
Beste Jumparound,

Mocht je inderdaad toegang hebben tot het bewuste contract, dan denk ik inderdaad dat het verstandig is om hierover niets te openbaren. Ook al ben ik - waarschijnlijk net als vele anderen op dit forum - natuurlijk nieuwsgierig naar details. Was dat niet het geval geweest, dan had ik niet naar BB gekeken, noch dit forum gevolgd.
Afgezien van eventuele juridische consequenties die e.e.a. met zich mee zou kunnen brengen, ben ik echter van mening dat de inhoud van een contract iets is tussen de partijen die dat met elkaar sluiten. Het onthullen van (delen van) de inhoud is in mijn ogen dan ook aan hen voorbehouden.
(En nee, ik ben op generlei wijze verbonden aan één van de (ex-)deelnemers, VOO, Endemol of welke betrokken partij dan ook.)

dinsdag 30 november 1999 @ 09:44:00 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225451
Tuurljik\, ART. Ik heb nog steeds een groot litteken op m`n voorhoofd, en ik weet nog dat hij vroeger een beugel had, maar buitendat, als een vraag gespecificeerd genoeg is ga ik pas nadenken over hoe het vroeger was, net als nu. Een hele hoop van die vroegere herrineringen denk ik niet meer aan (of wil ik niet meer aan denken) en op een hoop vragen weet ik geen antwoord, net als toen met DD:
D: waar is Bart bang voor?
S: geen idee.
J: Voor eenzaamheid

Later beste vriend van bart: "slangen"
en dat wist ik niet, Bart had dat nog nooit verteld tegen mij.

Ecosia
pi_225452
He Jumpie was je zenuwachtig tijdens het interview met d?
Ik ben online
  dinsdag 30 november 1999 @ 09:58:00 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225453
Hoe kom je dr bij, ik zenuwachtig???
Ecosia
pi_225454
O Ik dacht het,je knipperde zo met je ogen....
Ik ben online
  dinsdag 30 november 1999 @ 10:10:00 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225455
ik stond te trillen op mijn benen, maar in de studio voor donderdag toen met die boodschap, toen was ik pas zenuwachtig
Ecosia
  dinsdag 30 november 1999 @ 10:56:00 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225456
Hee Jump ik heb wel weer een vraag voor je.
Vind jij Bart ook zo'n uitslover?
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 30 november 1999 @ 11:00:00 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225457
nee, jij wel dan?
Ecosia
  dinsdag 30 november 1999 @ 11:11:00 #17
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_225458
Ik vind Bart helemaal geen uitslover. Volgens mij is een uitslover iemand die niet zichzelf is, en Bart komt op mij redelijk "echt" over.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 30 november 1999 @ 11:30:00 #18
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225459
Ja jump ik wel en ik ben niet de enige want de bewoners laten regelmatig blijken dit ook te vinden.

Maar dat zal wel voortkomen uit onzekerheid?

quote:
op 11-30-1999 om 11:00 AM schreef Jumparound het volgende:
nee, jij wel dan?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 30 november 1999 @ 11:35:00 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_225460
Jump,

zoals we gezien hebben in de uitzending werd bij het opstaan van Bart zijn geslacht 'gecencureerd' terwijl dit bijvoorbeeld in een vroegere uitzending bij Ruud niet het geval was.

Heeft Bart expliciet daar wat in het contract over staan of zou het gewoon met het tijdstip van uitzendingte maken hebben?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 november 1999 @ 11:37:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_225461
Re dat heeft te maken met het zielige formaat
sorry ik kan het niet laten....

dinsdag 30 november 1999 @ 11:52:00 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225462
Het zal wel met de tijd te maken hebben gehad, met ruud jhet ik het niet gezien, maar bij veronica zijn ze wel een vaker "slordig" met wat er uitgezonden wordt. Toen met de eerste of tweede uitzending van de week opdracht was de commentaar stem ook te vroeg met het melden dat de opdracht geslaagd was, en die beelden dat anouk op de wc zat toch ook. Ze zijn gewoon niet al te slim bij veronica als het op knippen en plakken aankomt
Ecosia
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:14:00 #22
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_225463
Beste Sjoerd,

Dankjewel voor al je informatieve antwoorden so far. Mijn vragen gaan voornamelijk over de voorselectie:

1. Hoe reageerden jij en je ouders toen Bart zich ging opgeven voor het programma?
2. Vertel 'ns wat over de selectierondes. Hoe lang, wat voor tests etc.
3. Waarom denk je dat Veronica heeft gekozen voor alleen maar 'gemiddelde' Nederlanders? Was Bart er ook ingekomen als hij een zwaar oorlogstrauma had gehad denk je?
4. Wat gebeurde er in de weken voordat iedereen het huis inging? (Fotoshoots, interviews etc.) Zag je toen dat Bart zich anders ging gedragen?
5. En nog één vraag die ik tot nog toe niet beantwoord zag: weten je ouders dat Bart blowtjes rookt? Zoja, wat vinden ze daarvan?
6. Schrijft Bart net zo foutloos Nederlands als jij?

Groeten,

Dr.Love

Bemint eer ge bezint
  dinsdag 30 november 1999 @ 13:55:00 #23
215 misterDre
Paint it black!
pi_225464
OK Jumpie,

Ik zal mijn vraag anders stellen:
Heb je het contract van Bart gelezen en zoja zou jij wanneer het jou voorgelegd zou worden ondertekend hebben?

( ik vraag je dus niet naar de inhoud van dit contract maar of je je zou kunnen verenigen met de daarin gestelde voorwaarden).

dinsdag 30 november 1999 @ 15:38:00 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225465
Ja ik heb het contract door gelezen, en ik werd er de ballen wijzer van,(is best wel pitteg)

En voor dr Love
1: ze vonden het niet leuk, maar probeer die jongen nog maar eens wat te verbieden
2: Er was in ieder geval een uithoudingsvermogen test en een psychologische test, als bart een oorlogstrauma had gehad was hij daar denk ik niet door heen gekomen en een screentest.
3: ik denk dat veronica voor alleen maar gemiddelde nederanders heeft gekozen omdat de meeste mensen zich daarmee kunnen identificeren, een daarom zullen er ook zo veel mensen kijken, die er in zitten springen niet in het oog door uiterlijke kenmerken.
4: Bart ging zich wel anders gedragen in het opzich dat hij tegen de tijd dat het er om ging spannen rond ging vetellen dat hij 3 maanden naar zimbabwe ging, en voor die tijd was hij veel onderweg voor veronica om die foto`s te maken en het introduktie filmpje op te nemen.
5: Gaat ze niets aan!

Ecosia
  dinsdag 30 november 1999 @ 17:13:00 #25
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_225466
Ha die Jump, heb jij enig idee waar Bart zijn aversie tegen wat meer persoonlijke gesprekken vandaan komt?
Ik begrijp best dat hij zich aan Bianca irriteerde, want die kon gewoon geen andere gesprekken voeren dan haar 'kruip-in-de-huid-van babbels'. Maar aan de ene kant hoor je hem zeggen dat hij zoveel over alles nadenkt, terwijl hij emotioneel gezien iedereen ver op afstand houdt en er ook de draak mee steekt als anderen een min of meer diepgaand gesprek voeren.
(fragment 'nu zitten er niet één, maar 3 Bianca's op de bank)
Gaan jullie als broers onderling ook niet op die manier met elkaar om?

live life in beats per minute
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')