abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 26 oktober 2008 @ 22:39:25 #126
197197 Moozze
Plugged
pi_62704412
Noah ging er echt voor en hij wilde volgens mij liever in die band dan enig andere kandidaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Moozze op 26-10-2008 23:30:08 ]
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:40:27 #127
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_62704447
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:39 schreef Moozze het volgende:
Noah ging er echt voor en hij wilde volgens mij het liever in die band dan enig andere kandidaat.
Jup, maar ik vind hem niet iets te overdreven op het podium van wat ik er van gezien heb.
  Redactie Frontpage zondag 26 oktober 2008 @ 23:31:16 #128
197197 Moozze
Plugged
pi_62706171
Eerst even die misplaatste 'het' weg editten...

Ik denk dat Noah wel een goede keus is. Ben sowieso wel benieuwd hoe de band is als het niet meer om het programma gaat maar om de muziek. Misschien dat ze wat natuurlijker overkomen ofzo... We zullen het nog wel merken!
pi_62706582
Astrid! Lekker wijf! Ik had die Anouk ook zo gehad, moralistische kleuter vond ik haar.
Ik vond het al met al een leuk programma. Geen sms-toestanden, wel teveel L'Oréal gejank maar ja er moet brood op de plank komen. Ik vond het leuk. Niet indrukwekkend gaaf maar gewoon leuk.
Go hard or go home
pi_62706897
ik vond het ook leuk,
ook best een lekker nummer, die single.
ben blij dat het astrid is geworden
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_62708403

We'll never stop, we'll never quit, 'cause we are Metallica!
pi_62710541
Thijs!!!
pi_62710891
Hmja het was te verwachten dat het Astrid werd, die stond qua performance beter op het podium. Maar of ze ook beter zong? Maarja, het plaatje is vaak belangrijker dan de zang he.. en ze hebben altijd Daan nog als tweede zanger op het podium (was trouwens wel te verwachten dat hij in de band kwam). De twee gitaristen en de drummer ben ik ook wel blij mee na het zien van de optredens. Wat jammer dat Huub zei dat hij twijfelde! Ik had het hem zoveel meer gegund dan Thijs, maar goed... en Noah heb ik al helemaal niets mee!!!

Verder denk ik trouwens dat het een heel hoop heisa om niks is, want wát ik van die single hoorde (je hoorde steeds niet het hele nummer), is totaal niet pakkend en wordt écht geen hit. Kortom, je hoort er verder niks meer van.
pi_62714183
Nu het programma (vrij abrupt) is afgelopen ben ik wel benieuwd naar het vervolg traject. Op zich vind ik het ook wel goed dat de band nu een beetje buiten de media aandacht aan muziek kan werken. Vind het ook belangrijk dat ze hun eigen muziek maken, anders kan je die band ook niet serieus nemen. Dat doe ik dan niet in ieder geval.
Ben wel blij met de samenstelling van de band, alleen zou ik Noah niet hebben gekozen.
There's a frood who really knows where his towel is.
  Redactie Frontpage maandag 27 oktober 2008 @ 13:36:53 #135
197197 Moozze
Plugged
pi_62717024
Thijs vind ik juist een van de tofste muzikanten om te zien op het podium! Maar ik vond zowel Huub als Thijs heel goed dus het maakte mij niet echt uit, ben in ieder geval niet negatief over Thijs!
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:14:34 #136
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_62736888
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:31 schreef BillyOcean het volgende:
Misschien toch twee gitaristen?
Hoe bedoel je voorspelbaar...
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:14:14 #137
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62748945
Mjah de uitslag was op zich redelijk voorspelbaar. Ik vond Anouk best irritant worden met haar 'ik ben nu een lekker wijf' gezever telkens. Mag ze best vinden maar zoiets zeg je niet snel over jezelf (vind ik dan ). Verder vind ik dat nr/single 'unaccepted' best wel leuk, wat ik er van gehoord heb dan. Blijft in mn hoofd hangen! 'Who's that boy, walking all over meee' (maar das dan ook het enige stukje )
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:57:25 #138
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62757823
Net de finale gezien.
Leuke band is het geworden. Astrid had toch veel meer uitstraling op het podium. En qua zang zat er verder niet zo veel verschil in kwaliteit. Heel gaaf ook dat ze voor twee gitaristen hebben gekozen. Dat Thijs de toestenist werd, was wel duidelijk toen Huub zijn eigen graf had gegraven. Noah/Jaap en Maurits/Stephan was me om het even geweest.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:53:13 #139
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_62759151
Tja waarom Huub dat deed, vraag ik me nog steeds af. Hij wilde blijkbaar niet, maar mijn vraag is dan: waarom kom je daar nu pas mee? Thijs vind ik overigens ook goed, dus wat mij betreft is dat geen verlies voor de band.
Astrid kwam in de laatste uitzending absoluut beter over. Op grond daarvan is het terecht dat zij in de band zit. Wel was ik persoonlijk wat meer gecharmeerd van het geluid van Anouk en ook haar veelzijdigheid sprak mij meer aan eigenlijk.
Ik denk dat het Noah geworden is, omdat hij simpelweg beter in de groep past. Immers: Jaap was de betere bassist.
Drummers was mij ook om het even. De keuze voor beide gitaristen verbaasde me eigenlijk niet. Jean en Daan deden niet voor elkaar onder. Misschien dat Jean een iets betere gitarist is, maar Daan is weer wat creatiever en kan 2e stem zingen.
Ik kan prima leven met deze samenstelling.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:36:20 #140
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62762940
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:53 schreef peaceman het volgende:
Tja waarom Huub dat deed, vraag ik me nog steeds af. Hij wilde blijkbaar niet, maar mijn vraag is dan: waarom kom je daar nu pas mee?
Misshien heeft hij tot het laatst getwijfeld. Of was in goede hoop dat het wel goed zou komen. Of dat zijn mening zou veranderen met meer tijd.
pi_62771163
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef franktic het volgende:
imho alleen de verkeerde bassist

Overigens goed getimed: http://www.stereomusic.nl
Wat een site ook
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_62775982
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:53 schreef peaceman het volgende:

Ik denk dat het Noah geworden is, omdat hij simpelweg beter in de groep past. Immers: Jaap was de betere bassist.

Ik denk dat Noah als bassist beter in een band met twee gitaristen past. Daar heb je een basic bassist voor nodig en niet een avontuurlijk spelende bassist als Jaap.
pi_62778071
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 01:27 schreef Bigfoot414 het volgende:

[..]

Wat een site ook
Er moet nog veel 'gevuld' worden maar ik vind hem zo slecht nog niet.
Wel lekker overzichtelijk en makkelijk te navigeren
The secret of getting ahead is getting started
pi_62808241
Ik zocht al naar een topic hierover. Had al het gevoel dat er geen hond naar keek (zag ook niets van reclame voorbij komen ofzo).
Vond het een leuk programma om te volgen, zeker omdat het niet zo uitgebuit commercieel overkomt met 74 reclame of je alsjeblieft wil smsen enzo.
Had vanaf het begin al voorkeur voor Stijn (zonde dat hij eruit moest, hoopte zo dat hij zou blijven), Astrid (wiens naam ik altijd door elkaar haalde met Anouk) en Noah.
De rest kon me niet zo boeiend. Ben ook blij dat het Astrid en Noah waren die erin bleven. Vond ze wel sympathiek. Kweet niet wat het was met Anouk maar om 1 of andere reden vond ik er niets aan. Ze kan zeker zingen maar er is iets met haar uitstraling. Astrid vind ik gewoon beter.
Huub begin denk ik naar verloop van tijd pas te twijfelen, en vind het wel goed dat hij daar ook eerlijk is was. Anders loop je toch de kans snel de band beu te worden en iemand anders zijn kans weg te kapen. Thijs wilde heel graag. Vond het wel een irritant persoontje eigenlijk maar dat heeft puur te maken met zijn praten en zijn rare hoofd. Niet persoonlijk ofzo.

Ben benieuwd wat we er verder van gaan horen. Hoop dat Stijn op 1 of andere manier nog in beeld komt. Je kon tijdens die laatste uitzending met hem wel merken hoe bijzonder en goed ze hem vonden. Zoals ze dat compilatiefilmpje toonde. Tof figuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')