Ik zocht al naar een topic hierover. Had al het gevoel dat er geen hond naar keek (zag ook niets van reclame voorbij komen ofzo).
Vond het een leuk programma om te volgen, zeker omdat het niet zo uitgebuit commercieel overkomt met 74 reclame of je alsjeblieft wil smsen enzo.
Had vanaf het begin al voorkeur voor Stijn (zonde dat hij eruit moest, hoopte zo dat hij zou blijven), Astrid (wiens naam ik altijd door elkaar haalde met Anouk) en Noah.
De rest kon me niet zo boeiend. Ben ook blij dat het Astrid en Noah waren die erin bleven. Vond ze wel sympathiek. Kweet niet wat het was met Anouk maar om 1 of andere reden vond ik er niets aan. Ze kan zeker zingen maar er is iets met haar uitstraling. Astrid vind ik gewoon beter.
Huub begin denk ik naar verloop van tijd pas te twijfelen, en vind het wel goed dat hij daar ook eerlijk is was. Anders loop je toch de kans snel de band beu te worden en iemand anders zijn kans weg te kapen. Thijs wilde heel graag. Vond het wel een irritant persoontje eigenlijk maar dat heeft puur te maken met zijn praten en zijn rare hoofd. Niet persoonlijk ofzo.
Ben benieuwd wat we er verder van gaan horen. Hoop dat Stijn op 1 of andere manier nog in beeld komt. Je kon tijdens die laatste uitzending met hem wel merken hoe bijzonder en goed ze hem vonden. Zoals ze dat compilatiefilmpje toonde. Tof figuur.