Wat een comeback....quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:15 schreef Angel-A het volgende:
Van de Hyve van Delise:
Zet de tv maar aan 19 oktober om 21.30 op RTL5! Ik ga je niet vertellen wat er allemaal gaat gebeuren, dan blijft het spannend! Maareh.. Ik beleef mijn come back in de 7e aflevering van Rock Nation... Kijken dus!
http://christianne-chris.(...)in_Rock_Nation/tKaD/
Vanavond komt er dus weer iemand terug...
Typisch vrouwen, mannen. Echt waarquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geweldig was dat he?! Al die heren maken er geen probleem van; zitten er 2 dames bij en die zijn op hun teentjes getrapt...
Ik heb ook liever Anouk dan die Astrid ja. Maar weet niet of Anouk ook echt gaat winnen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, mannen. Echt waar![]()
![]()
Ik vind de naam 'Stereo' niet eens zo slecht. Ik bedoel VIND maar eens een naam. Meteen afkraken is lekker makkelijk dan.
Kan best lopen, als de muziek maar lekker loopt
Verder vind ik nog steeds dat nummer van Anouk, dat is opgenomen in de studio 2 weken geleden in een aflevering, erg lekker klinken en het blijft ook hangen in je hoofd. Dat nummer van Astrid weet ik niet eens meer.
En ik mag hopen dat die Baptiste afvalt want dat is werkelijk een stille, geen enkele inbreng en zegt nooit iets in het programma. Ik heb het idee dat ik die anderen beter ken als hem.
Wat!? Kan hij praten dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
zegt nooit iets in het programma.
Ik denk ook dat hij om die reden af gaat vallen, maar zijn muzikale kwaliteiten zijn gewoon erg goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat die Baptiste afvalt want dat is werkelijk een stille, geen enkele inbreng en zegt nooit iets in het programma. Ik heb het idee dat ik die anderen beter ken als hem.
Het is niet alleen wat wij zien, maar ook wat kenners (producers, andere muzikanten, enz.) er van vinden. In jouw redenatie, die op zich heel begrijpelijk is, zou je dus als kijker helemaal geen mening mogen hebben. Of hoog uit het 'ik mag je' gehalte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef BillyOcean het volgende:
Ik snap dat gelul over die muzikale kwaliteiten steeds niet.. (sorry peaceman)
Wat hebben we nou gezien van Jean??? die paar sec dat we hem gitaar zien spelen? Net zoals bij Stijn, ik vind het knap als mensen van die paar stukjes die je op tv ziet (en bij die band dingetjes zitten ze allemaal voornamelijk akkoordjes aan te slaan) meteen al kunnen zeggen "erg goede kwaliteiten" en "hij had verreweg het meeste talent" oid....
Eensch, het ging echt nergens over.. Ik kreeg de herhaling van de herhaling in het programma te zien, vreselijk irritant. Eigenlijk is het nu meer van: ´kom maar met die band, lets get it over with...´ Ben eigenlijk alleen nog benieuwd wat de uiteindelijke formatie gaat worden en wat de sound van de band wordt, maar verder zal het waarschijnlijk toch geen lang leven beschoren zijn..quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef Moozze het volgende:
Pauperaflevering. Zo van "We missen nog 1 aflevering, hoe lossen we dat op?"
Ja, dat zal hem wel worden ongeveer. Zijn in iedergeval al mijn favorieten behalve dan Thijs. Niet dat ik Huub slechter vind dan Thijs ofzo maar het is me wat de toetsen betreft om het even.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:56 schreef Lauriette91 het volgende:
Bas: Noah
Gitaar: Daan
Drum: Maurits
Zang: Anouk
Toets: Huub
Perfect toch?
Eensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:56 schreef Lauriette91 het volgende:
Bas: Noah
Gitaar: Daan
Drum: Maurits
Zang: Anouk
Toets: Huub
Perfect toch?
Ja, op het podium zag Stefan er maandag in het Paard ook stukken beter uit dan Maurits, die zat als een drol achter zijn drumstel. Stefan zat echt helemaal op zijn plek op het podium.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef BadDay het volgende:
Maurits... nee! Luister maar naar de opnamens bij giel van afgelopen woensdag. Stephan is technisch beter, strakker en heeft bovenal een veel betere sound. De groove van stephan is mooier, ronder en rustiger. Ik vond ook de band van astrid veel beter.
quote:
Mijn naam staat er onder hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |