abonnement Unibet Coolblue
pi_83215346
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Nee de term dude gebruiken is lekker met je tijd mee gaan

btw, ik heb net Buffy voor de 3e keer afgerond en zit nu weer Angel te kijken, dvd 1 afl 10 ongeveer, blijft leuk.
Wtf, jij hebt echt tijd over.
Bovendien is het WK.

-edit-

Laat maar, je bent een vrouw.
-
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:40:36 #277
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_83215452
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wtf, jij hebt echt tijd over.
Bovendien is het WK.

-edit-

Laat maar, je bent een vrouw.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:59:26 #278
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_83221727
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef Dizer het volgende:
Kick!

Ik ben weer begonnen. Ben nu in seizoen 1 aflevering 3 van Buffy

heerlijk weer om de droge humor mee te maken
Waar Xander, Buffy en Giles echt geweldige humor hebben
Nu wil ik ook weer vanaf het begin Maar ik heb alleen seizoenen 5 t/m 7

Of anders de Angel box kopen, die wil ik ook wel weer eens helemaal zien

Ik weet nog dat ik in de zomer van 1999 in Amerika was met mijn vader, en dat ik wist dat er een aparte serie van Angel aankwam, maar verder had ik er nog niet veel van meegekregen. En we zaten in een diner, waar opeens een Angel commercial op tv langskwam. Dus ik roep "STIL!!!!!!" En m'n vader een beetje boos brommen terwijl ik de televisie aangaapte Echt fantastisch vond ik dat toen om te kunnen zien. Toen keek je nog niet alles meteen op youtube enzo. Magische tijden
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:17:02 #279
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83222749
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Nu wil ik ook weer vanaf het begin Maar ik heb alleen seizoenen 5 t/m 7

Of anders de Angel box kopen, die wil ik ook wel weer eens helemaal zien

Ik weet nog dat ik in de zomer van 1999 in Amerika was met mijn vader, en dat ik wist dat er een aparte serie van Angel aankwam, maar verder had ik er nog niet veel van meegekregen. En we zaten in een diner, waar opeens een Angel commercial op tv langskwam. Dus ik roep "STIL!!!!!!" En m'n vader een beetje boos brommen terwijl ik de televisie aangaapte Echt fantastisch vond ik dat toen om te kunnen zien. Toen keek je nog niet alles meteen op youtube enzo. Magische tijden
Wehehe ik heb lekker alles
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:34:23 #280
88233 Steve
Still the best.
pi_83223619
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Dizer het volgende:
Wehehe ik heb lekker alles
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:39:04 #281
88233 Steve
Still the best.
pi_83223825
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Zhenar het volgende:
Of anders de Angel box kopen, die wil ik ook wel weer eens helemaal zien
Doen!

Alleen al voor die geweldige cast. Wesley. Fred. Cordy. Spike in seizoen 5. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:42:37 #282
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_83223999
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Steve het volgende:

[..]

Doen!

Alleen al voor die geweldige cast. Wesley. Fred. Cordy. Spike in seizoen 5. .
Seizoen 5 heb ik al. Maar ik wil alles wegdoen en dan boxsets kopen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:25:45 #283
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83487480
Ben nu bijna halverwege seizoen 2.
Buffy & Angel beginnen nu langzaam een relatie
Cordelia praat met the Scooby Gang
Willow is bijna over haar verliefdheid heen over Xander
Xander is nog dun
Oz is een paar keer in beeld gekomen

Leuk joh

Heb gisteravond even door een aantal zeer toffe afleveringen gescrolled uit s6 en s7
Tera dood
Willow Evil
Spike zijn ziel terug
Angel die de amulet langs komt brengen en ontdekt dat Spike ook een ziel heeft.. waarin Angel zijn enige echte leuke moment heeft in Buffy ooit..
Spike die Jaloers wordt op Angel omdat ie Buffy heeft gezoent
Buffy die tegen spike zegt "I LOVE YOU"
Anya dood

Och... wat is het toch een prachtige serie
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:48:41 #284
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_83491156
Vond de dood van Tara en Anya zo verschrikkelijk eerste keer dat ik de serie zag. En Dawn vond ik eigenlijk alleen maar irritant als klein zusje die er ook opeens was..nooit eerder genoemd, beetje raar Giles vond ik afwisselend van nogal saai tot grappig ; zelfde met Xander. Buffy zelf, Anya ( met haar bunnie-angst ) , Willow, Oz, Spike en Angel vond ik helemaal geweldig
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:42:48 #285
56724 Wombcat
rent wiel
pi_83493304
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
En Dawn vond ik eigenlijk alleen maar irritant als klein zusje die er ook opeens was..nooit eerder genoemd, beetje raar
Dat wordt dan wel verklaard.
quote:
Anya ( met haar bunnie-angst )
Anya is briljant
in a crowd you lose humanity
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:51:57 #286
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83493669
Ik ontdek nu toch echt heel veel fouten nu ik de serie weer kijk en focus op andere dingen. Is wel leuk
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:54:22 #287
56724 Wombcat
rent wiel
pi_83493770
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Dizer het volgende:
Ik ontdek nu toch echt heel veel fouten nu ik de serie weer kijk en focus op andere dingen. Is wel leuk
Vertel. *nieuwsgierig is*
in a crowd you lose humanity
pi_83496321
Ik ben ook weer Angel aan het kijken (voor de 100e keer ofzo) Zowel Buffy als Angel op dvd..
Blijft gewoon niet vervelen!

Ik ben nu bij seizoen 3.. The father will kill the son..
Beetje jammer dat die vet schattige baby plaats moet maken voor de 'volwassen' Connor want dat vond ik echt 1 van de vreselijkste personages uit Angel (samen met Harmony )

Ik vind alleen de manier hoe ze Angel hebben geschreven vanaf seizoen 3 iets minder.. Cordy weg, Fred weg (alhoewel Illyria geweldig was), Wesley weg etc..
Heb daar echt moeite mee gehad, en nu nog steeds, ik wil nog steeds halvewege seizoen 4 stoppen met kijken..
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:07:44 #289
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83504626
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben ook weer Angel aan het kijken (voor de 100e keer ofzo) Zowel Buffy als Angel op dvd..
Blijft gewoon niet vervelen!

Ik ben nu bij seizoen 3.. The father will kill the son..
Beetje jammer dat die vet schattige baby plaats moet maken voor de 'volwassen' Connor want dat vond ik echt 1 van de vreselijkste personages uit Angel (samen met Harmony )

Ik vind alleen de manier hoe ze Angel hebben geschreven vanaf seizoen 3 iets minder.. Cordy weg, Fred weg (alhoewel Illyria geweldig was), Wesley weg etc..
Heb daar echt moeite mee gehad, en nu nog steeds, ik wil nog steeds halvewege seizoen 4 stoppen met kijken..
Met Buffy eindigen de 4: Buffy, Giles, Willow en Xander wel weer samen, prachtige scene waar ik elke keer kippenvel van krijg daar in de schoolhal.

Met Angel is de formatie echt helemaal verkloot! Het uitschrijven van Cordelia was echt niet leuk en de manier hoe.. kutzooi
Friends don't let friends remain beardless...
pi_83512436
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Dizer het volgende:

[..]

Met Buffy eindigen de 4: Buffy, Giles, Willow en Xander wel weer samen, prachtige scene waar ik elke keer kippenvel van krijg daar in de schoolhal.

Met Angel is de formatie echt helemaal verkloot! Het uitschrijven van Cordelia was echt niet leuk en de manier hoe.. kutzooi
Cordelia was een fantastisch karakter, werd alleen maar leuker toen ze in ATS kwam.. helaas duurde dat niet tot het eind
En Connor, tja, zelfs de acteur die hem speelde vond het maar een hormonaal gedreven ettertje. Raar ook dat hij het met Cordelia deed in seizoen vijf, ze heeft verdorie zijn luier verschoond en was praktisch zijn moeder !
*ril
Ilyria (sp) is fantastisch ! Alleen jammer dat Fred daardoor moest verdwijnen ( al komt ze op het eind nog terug en brengt mij gelijk tot tranen ).
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:11:56 #291
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_83513885
Ik vond de "exit" van Fred super gedaan. Het doet pijn, maar het brengt gelijk iets tofs mee (met hoop op de "ziel" van Fred die nog ergens rondwaart, al is dat nooit echt bevestigd).

Cordelia d'r exit was minder idd... al vond ik het wel een mooie twist. En de aflevering dat Cordy in S5 terugkeert was super; toch nog een mooi afscheid van het personage met de meeste ontwikkeling EVER in het Whedonverse
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:23:56 #292
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_83514437
Cordelia , of in ieder geval de actrice is dol op fantasie-series volgens mij. Ook al een aardig grote rol in Charmed ; en in veel mindere mate Veronica Mars ( niet magisch maar oke ). Leuke actrice vind ik het
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 1 juli 2010 @ 07:57:30 #293
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83520511
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Cordelia , of in ieder geval de actrice is dol op fantasie-series volgens mij. Ook al een aardig grote rol in Charmed ; en in veel mindere mate Veronica Mars ( niet magisch maar oke ). Leuke actrice vind ik het
Aardig grote rol wil ik niet zeggen, het waren misschien in totaal 5 of 6 afleveringen
Maar damn wat zag ze er uit zeg:

Friends don't let friends remain beardless...
pi_83656611
Hoe mooi Cordelia's exit ook was in seizoen 5, als ik de laatste aflevering van Angel gezien heb blijf ik zitten met een kutgevoel en dat hoort naar mijn mening niet..

Bij Buffy heb ik dat gevoel totaal niet omdat ze daar een redelijk mooi en gesloten einde van hebben gemaakt..

Nou weet ik wel dat ze bij Angel pas op het laatste moment te horen hadden gekregen dat de serie ging stoppen, en ze daardoor nog snel een einde moesten verzinnen, maar toch..
  zondag 4 juli 2010 @ 21:36:20 #295
56724 Wombcat
rent wiel
pi_83656713
Ik heb dat juist precies andersom. Het einde van Buffy was . Dat bij Angel tof.
in a crowd you lose humanity
  zondag 4 juli 2010 @ 22:24:51 #296
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83659616
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vertel. *nieuwsgierig is*
Oh gewoon van de kleine foutjes, hier een glas, ander camera niet en zo
Maar ook andere fouten zoals:

floppydisk van Miss Calender valt op de grond tussen een bureau en iets anders, in een ander shot staat het bureau vrij.
The First die niemand kan raken, toch weet hij zowel Anel als Spike met de hand te raken en zo.

Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 4 juli 2010 @ 22:27:44 #297
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83659804
Het einde van Buffy was mooi, maar het einde van Angel was echt beter en heftiger. De verhalen over hoe seizoen 6 zou verlopen waren zo tof dat ik nog altijd (wat natuurlijk never nooit meer zal gebeuren) toch hoop dat er een vervolg zou moeten komen.

Willow die langskomt en Fred weer restored samen met Illyria in 1 lichaam.
Willow die Wesley weer tot leven wekt omdat het een mystical death is.

Gun die echt de serie uit stapt.

Zo jammer
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 5 juli 2010 @ 10:35:31 #298
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_83672714
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:27 schreef Dizer het volgende:
Het einde van Buffy was mooi, maar het einde van Angel was echt beter en heftiger. De verhalen over hoe seizoen 6 zou verlopen waren zo tof dat ik nog altijd (wat natuurlijk never nooit meer zal gebeuren) toch hoop dat er een vervolg zou moeten komen.

Willow die langskomt en Fred weer restored samen met Illyria in 1 lichaam.
Willow die Wesley weer tot leven wekt omdat het een mystical death is.
Leuk die twee

Maar je weet dat er ook een echt officieel vervolg is, mede geschreven door Joss Whedon? Er is zowel een "Buffy the Vampire Slayer: Season 8" strip [die bijna afgelopen is, volgen nog 3 issues ofzo] en een "Angel: After the Fall" [seizoen 6, nu omgedoopt in "Angel: Aftermath" maar ik weet niet of dat nu wel of niet seizoen 7 moet voorstellen - het is wel een totaal ander verhaal dan "After the Fall" was, maar de nummering ervan is wel overgenomen]
pi_83730904
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:27 schreef Dizer het volgende:
Het einde van Buffy was mooi, maar het einde van Angel was echt beter en heftiger. De verhalen over hoe seizoen 6 zou verlopen waren zo tof dat ik nog altijd (wat natuurlijk never nooit meer zal gebeuren) toch hoop dat er een vervolg zou moeten komen.

Willow die langskomt en Fred weer restored samen met Illyria in 1 lichaam.
Willow die Wesley weer tot leven wekt omdat het een mystical death is.

Gun die echt de serie uit stapt.

Zo jammer
Het einde van Angel laat zeker een grotere indruk achter, dat ben ik wel met je eens hoor..
Maar ik kan het gewoon moeilijk verkroppen dat bijna iedereen doodgaat..

Als ze daar nou met zijn allen hadden gestaan he, in die laatste scene, inplaats van alleen maar Angel, Gunn, Spike en Illyria, dan had ik het al een stuk beter gevonden..

En die voorbeelden over Willow die jij hierboven noemt, zouden ze dat echt zo gaan doen in seizoen 6? Dan vind ik het bij deze ook eeuwig zonde dat ze ermee moesten stoppen, want dit klinkt juist echt geweldig..

Plus ik weet idd wel dat er een vervolg is in de vorm van stripboeken, maar dat vind ik persoonlijk (ieder zijn ding natuurlijk) helemaal niks..
Voor mij eindigt het verhaal gewoon bij de serie, stripboeken zouden nooit hetzelfde gevoel kunnen opwekken..
pi_83731945
Joss Whedon
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')