Hulde voor diegene die met zo'n idee aan komtquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat gaat vast een uniek programma worden. Over de Amerikaanse verkiezingen. Zeker als de dj helemaal zelf de straat op gaat.
Nou idd. Geweldig, op kosten van de luisteraars bij Starbucks zuipen en cd's uitzoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Hulde voor diegene die met zo'n idee aan komt
Hebben ze toch mooi voor elkaar tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Geweldig, op kosten van de luisteraars bij Starbucks zuipen en cd's uitzoeken.
Ik ga ook maar es bij de publieke radio werken, denk ik. En dan niet vergeten om dit soort plannen heel serieus en gewichtig proberen te verkopen natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben ze toch mooi voor elkaar toch
Als je nog productiemedewerkers voor een Ierland-special zoekt hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook maar es bij de publieke radio werken, denk ik. En dan niet vergeten om dit soort plannen heel serieus en gewichtig proberen te verkopen natuurlijk.
Misschien leuk om een kredietcrisisspecial in Ierland te gaan maken. Dan gaat uw dj helemaal zelf de straat op om de Ieren te vragen hoe zij de kredietcrisis ervaren. Informatiefquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je nog productiemedewerkers voor een Ierland-special zoekt hou ik me aanbevolen
Waarom zeg je dat tegen Kamphues? Coen en Sander maken toch het programma?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, stop 't interview maar, Kamphues. Zinloze ethervervuiling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |