quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Lykke Li..
Dus speciaal voor u: L-L!!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Lykke Li..
Dus speciaal voor u: L-L!!
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/ekstraweekendarchief/quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:35 schreef T3hTommay het volgende:
Hm, iemand voor mij een linkje naar alle afleveringen van EkStra Weekend? (alleen geluid uiteraard!) Ik ben de link naar de NPS map kwijt
<3quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/ekstraweekendarchief/
Morgennacht weer werkenquote:
Dat is altijd jammer hè. 't Moment dat je weer moet beginnen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgennacht weer werken. Einde weekje vrij.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:42 schreef Sersjee het volgende:
Best leuk, thuis komen na een zinderende partij biljarten (ja, echt!) gezien te hebben en dan de Undertones op de radio
Nou, als ik de gemiddelde persoon vertel da'k geboeid naar biljarten heb zitten kijken, krijg ik een blik alsof ik ter plekke een dwangbuis om moet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet?! Ik heb ook wel 's spannende partijen gezien.
...
Trustequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik moet echt slapen nu. Luister de rest van de show later wel ff terug.
Trusten!!
Slapen! Wat een goed idee...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik moet echt slapen nu. Luister de rest van de show later wel ff terug.
Trusten!!
Nice! al heb ik niet heel veel met de laatste 2 bands. Dus je zit nu niet meer in de States? Anders loop je Veenstra Veenstra misschien wel tegen het lijf. Al moet je daar wel een beetje geluk bij hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks!
Die plaat van AC/DC heb ik veel gehoord toen ik een maand in de states zat. Sowieso is de radio daar erg: Led Zeppelin, Jimi Hendrix, AC/DC, Metallica, Offspring, Blink 182 etc etc.
Er fijn dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |