okequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The nickname originated when a young Springsteen, playing club gigs with a band in the 1960s, took on the task of collecting the band's nightly pay and distributing it amongst his bandmates.[2]
Klopt inderdaad
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben bang dat ik het met piles en jou eens moet zijn, wordt er niet echt warm van.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
Het leuke van MetMichiel was de hoeveelheid muziek, en weinig gelul. Dus ik ben nu weer naar de mp3's geschakeld
Ik vind 't eigenlijk ook niet wat. Misschien komt dat ook wel 'n beetje omdat 't maandag is..quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het deze keer niet zo leuk om te luisteren
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is gewoon van te voren opgenomen, dan voel je altijd een afstand
Af en toe komt de journalist weer bovendrijven bij Michiel, kan mij voorstellen dat hij iets met die verkiezingen wilt doen. Meeste verhalen ken ik wel, maar misschien een hoop (jongere) luisteraars niet (wat zal eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn van de MM luisteraars?)quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
Het leuke van MetMichiel was de hoeveelheid muziek, en weinig gelul. Dus ik ben nu weer naar de mp3's geschakeld
Geniet en neger ze!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef on_air het volgende:
Zon, zee, strand, 25 graden, Parental Unit betaald. Ik neger gewoon dat het Turkije is.
Tot over een week, Peace out.
15quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Af en toe komt de journalist weer bovendrijven bij Michiel, kan mij voorstellen dat hij iets met die verkiezingen wilt doen. Meeste verhalen ken ik wel, maar misschien een hoop (jongere) luisteraars niet (wat zal eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn van de MM luisteraars?)
Ik zou het niet weten, aangezien de straatverlichting hier het al sinds vrijdag niet meer doet...quote:
Gratis tip: kijk uit dat je er niet invalt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, aangezien de straatverlichting hier het al sinds vrijdag niet meer doet...
Ik heb dus uitzicht op een zwart gat.
quote:
Kwestie van een zaklamp meenemen als ik naar buiten ga.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gratis tip: kijk uit dat je er niet invalt.![]()
Als ik jou was zou ik 't risico niet willen lopen om er misschien onverwachts toch nog in te vallen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van een zaklamp meenemen als ik naar buiten ga.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat ze maar komen , slaan we sinterklaas over
heb een kleine dus sinterklaas is nog even niet weg te denken, zelfs binnen zwaaien bij de intochtquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinterklaas is nostalgie..ik heb zelfs mn "bij de kachel-meezing-boek" nog van toen ik 4 was
Klikte net even op de MGMT-Kids link in je signature en potverdorrie wat een plaat!! Oftewel: wat een track! Moet wel eerlijk zeggen dat de clip mij niet heel erg kan boeien. Ik check nu evenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 't risico niet willen lopen om er misschien onverwachts toch nog in te vallen.
Lekker binnen blijven zitten dus.
That is so true.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een pallet Beatles-platen luisteren verveelt allerminst.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klikte net even op de MGMT-Kids link in je signature en potverdorrie wat een plaat!! Oftewel: wat een track! Moet wel eerlijk zeggen dat de clip mij niet heel erg kan boeien.
Inderdaad, wat 'n track!!quote:This is an unofficial video for MGMT.
Kon 'm nog niet vinden op YT.. Straks maar 's zoeken naar wat info over de datum van de release.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat had ik nog niet gezienlaat de officiele clip dan maar snel komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |