quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
zukzes med jauw niederlanze touds!
Sterktequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
Mogguh
Telefoon is opgeladen, dus ik ga de hele weg naar Schiphol genieten van Ekdom & Stenders (ja, lange reis)
Ik zwaai alvast
oh man, wel eens een interview met die gast gelezen?quote:
mooi man files, heb je tenminste de tijd om je te scheren voor 't werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elke dag van Maastricht naar Utrecht en terug rijden?? Ja, zo houden we de files wel in stand![]()
.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mooi man files, heb je tenminste de tijd om je te scheren voor 't werk
hoeft ie zich ook niet meer te scheren! Win-win situatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die kerel heeft dan geen huid meer over als ie in Utrecht aankomt
.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hoeft ie zich ook niet meer te scheren! Win-win situatie
had collega die elker van Emmen naar Vianen(utrecht) reed , 1uur 45 minuten enkele reisquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elke dag van Maastricht naar Utrecht en terug rijden?? Ja, zo houden we de files wel in stand![]()
.
pfff zeker een kutwijf thuis dan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had collega die elker van Emmen naar Vianen(utrecht) reed , 1uur 45 minuten enkele reis
Ik was een jaar of 5 geleden nog zo gek om elke dag van Maastricht naar Venlo te rijden. Dacht dat dat al lang was, maar dit... Ik reed toen exact 1000 km per weekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had collega die elker van Emmen naar Vianen(utrecht) reed , 1uur 45 minuten enkele reis
Irritante gast inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh man, wel eens een interview met die gast gelezen?
Die denkt echt dat ie de reincarnatie van The Beatles (ja ook de levende), Jezus, Julius Ceasar en die bard van Astrix tegelijk is. Oh en ook nog intelligent.
Nee niet eens, hele lieve zelfsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:44 schreef Dandelion het volgende:
[..]
pfff zeker een kutwijf thuis dan...
iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blijf nelly een mooie vrouw vinden maar een apart gezicht hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |