Ik doe mijn werk gewoon goed!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je wordt bedankt
Nou heb ik ook geen zin meer
ja is goed. de mijne is er niet. ^%*$%*$Q#^(%(^(#^)(#$^)#$^()#$^()#$^)#$)^(*)#$^*)#$^*)#$^*)#$^*#$^8-0970-quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:53 schreef Logician het volgende:
Iemand een collega kopen?
Ik heb geen zin meer?.......quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat moet ik hier nou weer op zeggen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
3xhoe krijg ik dat nou weer voor elkaar
zo kom ik wel in de top10
Dat ik lief ben hey.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn die allemaal door fokkers gemaakt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG![]()
http://onurdebaas.hyves.nl/
Mja.. dat zat er aan te komen natuurlijk
Jij zal nooit bedrijfsleider wordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe mijn werk gewoon goed!
Ik laat mensen ziek zijn, te laat komen.... steeds nog minder zin hebben....
IK BEN GOED, IK BEN GOED, IK BEN GOED!
Mvg
Uw Privedemotivator!
narcistischquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]Ik heb geen zin meer Debbie is lief
hahahahaquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG![]()
http://onurdebaas.hyves.nl/
Mja.. dat zat er aan te komen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
das bruut lekker van die zeikende mensen !!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:00 schreef Logician het volgende:
Serieus die gast naast mij heeft de ene na de andere weerstand call
Daar was ik altijd heeeeeel goed in toen ik nog helpdeskwerk deedquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:00 schreef Logician het volgende:
Serieus die gast naast mij heeft de ene na de andere weerstand call
Dan slaap je nooit meer denk ikquote:
ja dat heb je weleens verteld ja. Alleen toen was het nog 20m..dus je verhuist al steeds een beetje?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:02 schreef renedis het volgende:
gastennnnnnnnn..
ik zal jullie nog wat sterkers vertellen..
die Onur Turko woont in Waddinxveen (200m bij mij vandaan) en hij werkt bij PINO.
jaa PINO heet het. dat is een shoarma tent waar je D'onur Kabab kan bestellen
hij chilled em altijd bij het station met zijn "matties" en letterlijk ook door weer en wind heh.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:02 schreef renedis het volgende:
gastennnnnnnnn..
die Onur Turko woont in Waddinxveen (200m bij mij vandaan) en hij werkt bij PINO.
hij chilled em altijd bij het station met zijn "matties" en letterlijk ook door weer en wind heh.
Juist wel man, ik demotiveer IEDEREEN!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij zal nooit bedrijfsleider worden
Scherpquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja dat heb je weleens verteld ja. Alleen toen was het nog 20m..dus je verhuist al steeds een beetje?
De wind heeft z'n doos wat opgeschovenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja dat heb je weleens verteld ja. Alleen toen was het nog 20m..dus je verhuist al steeds een beetje?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
De wind heeft z'n doos wat opgeschoven
woow mag ik jou aanraken ? jij kent hemquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:02 schreef renedis het volgende:
gastennnnnnnnn..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Waarom houden mannen altijd van vrouwen in leer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
hahaha ik weet niet hoeveel meter het precies isquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
woow mag ik jou aanraken ? jij kent hem
Je went eraanquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
lol, ben 10 min weg, weet meteen niet meer waar het over gaat. Geweldig
uhh..... ok.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar was ik altijd heeeeeel goed in toen ik nog Bukakewerk deed![]()
Regel 1: Bukake nooit alleen, maar laat de klant het opvangen.
Die regel heb ik nog nooit verbroken
Zijn z'n matties ook van die bazen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:02 schreef renedis het volgende:
gastennnnnnnnn..
voorstellen jijquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
lol, ben 10 min weg, weet meteen niet meer waar het over gaat. Geweldig
Ik dacht meer aan zo'n GFT containerquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
woow mag ik jou aanraken ? jij kent hem
rij hem een keer dood dan?!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:02 schreef renedis het volgende:
gastennnnnnnnn..
OMFGquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
[..]
![]()
ik kan je zijn adres wel gevendan kan je hem zelf opzoeken en aanraken.
He, dat gaan we niet doen hequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
rij hem een keer dood dan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |