quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Definitief bevestigd dat er een vijfde seizoen komt.
Ik wil trouwens heel erg de cd van Gooische Vrouwen aanraden, met alle bekende deuntjes uit de serie. Heb hem nu opstaan, heerlijke, relaxte muziek
.
Zal ook eens kijken...quote:
Ohja en om nog even verder te spammen, nu ik toch bezig ben: ik zag dat er nu een midprice-editie van 'Gooische Vrouwen: hoe het begon' in de winkels ligt, voor 10,-. Ga hem morgen even halen, als hij er is.
Ga ik morgen even naar de bruna...hoewel, de Ako zit vlakbij mijn werkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop het, zag het bij Bol maar bij Bruna waarschijnlijk ook wel. Gossip Girl is leuk jaheb de hele serie
Ja helaas..quote:Op zondag 2 november 2008 19:26 schreef MadGuy het volgende:
Laatste aflevering van dit seizoen vanavond.
Ja, dat had beter geweest, maar ze willen het geloof ik nog spannend houden. Hangt er een beetje vanaf of ze wel terug kan keren in verband met ander werk, denk ik. Nou ja, we zullen zien. Het zou zonde zijn als Tippi Wan zo roemloos ten onder ging.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef redcable het volgende:
jammer hou niet van happy end cliffhangers
Beter lieten ze het autowrak zien zonder lichaam
We waren vrijdagavond begonnen bij aflevering 1 en waren zaterdagmiddag bij aflevering 9quote:
Volgens mij waren ze eerst ook niet echt van plan om een nieuw seizoen te maken, en was de eigenlijk de allerlaatste Gooische Vrouwen, maar vanwege de gigantische kijkcijfers dit seizoen zijn ze weer gaan twijfelen. Ik denk dat het daar mee te maken heeftquote:Op maandag 3 november 2008 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond het toch wel een raar eind.. niet echt het gevoel dat er nog wat nieuws komt?
Ze deed me al aan iemand denken!quote:Op maandag 3 november 2008 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Zou best kunnen, RaymanNL...
Overigens, hebben ze tante Cor naar Gretta Duisenberg gemodelleerd?
[ afbeelding ]
Als er ooit een biopic van haar komt...
Hmm, dat zou natuurlijk goed kunnen ja.. nou ben benieuwd. Is het al zeker dat er een nieuw seizoen komt?quote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze eerst ook niet echt van plan om een nieuw seizoen te maken, en was de eigenlijk de allerlaatste Gooische Vrouwen, maar vanwege de gigantische kijkcijfers dit seizoen zijn ze weer gaan twijfelen. Ik denk dat het daar mee te maken heeft
ja, zeker wetenquote:
Waar haal je die vandaan?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:39 schreef E.T. het volgende:
er komt dus in de volgende serie iets over de kredietcrisis
"de kredietkrisis heeft een voordeel.. het is zo lekker rustig in de winkels in het gooi"
RTL Boulevardquote:
Aha! Grappig! Ben benieuwd of ze het echt gaan gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
RTL Boulevard![]()
Een item over Ik hou van Holland en dus over Linda en een kort interviewtje, waarin deze quote naar voren kwam en ze zei erbij 'die hoorde ik ergens en ik dacht 'die moet ik onthouden, daar kunnen we wat mee"
Gooise meisjes?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef ElisaB het volgende:
Dan ff heel wat anders: wat moeten we gaan kijken nu Gooische Vrouwen op is
Nu gaan we gewoon weer FOK!ken op zondagavond.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef ElisaB het volgende:
Dan ff heel wat anders: wat moeten we gaan kijken nu Gooische Vrouwen op is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |