Ik zou je vraag niet kunnen beantwoordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef Joene het volgende:
Oh ff een vraagje oldbies, ik moest de waterstanden doorgeven aan de PWN. Nu hebben we volgens de meter 95M3 gebruikt in iets meer dan een jaar , is dit veel of weinig ?
Voor het gemak even uitgegaan van een jaar, 95.000 liter betekent 120 liter per persoon per dag (ongeveer). 2 personen toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef Joene het volgende:
Oh ff een vraagje oldbies, ik moest de waterstanden doorgeven aan de PWN. Nu hebben we volgens de meter 95M3 gebruikt in iets meer dan een jaar , is dit veel of weinig ?
Volgens mij is dat vrij normaal.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef Joene het volgende:
quote:Een gezin in Europa verbruikt gemiddeld zo'n 300 liter leidingwater per dag. Dat is al gauw meer dan 100 kubieke meter (m³) drinkwater per jaar.
Succes!! Ik zet in op een meisje. Vind jou een echte meisjespapaquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga naar de echopraktijk. Tot straks!
Vraag even hoe de burgemeester van wezel heet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga naar de echopraktijk. Tot straks!
Je zegt het al.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:09 schreef Armageddon het volgende:
Syl heeft een buikband laten ontwerpen. Is ie niet cool?
[ afbeelding ]
Misschien krijgt ie wel een voetbalster, of een ballerinusquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey Arma, krijg je een voetballer of een ballerina?
Ballerino!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie wel een voetbalster, of een ballerinus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |