Is al dit geneuzel toch nog ergens goed voor... weet je tenminste nog wat je leven 2 weken geleden beheerstequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef noekje het volgende:
Oh, toen was ik nog stevig aan het rocken. Zoals gewoonlijk was de interesse weer kort edoch krachtig.
De foto die ik heb geplaatst kom uit mijn eigen boek. Ik zou niet weten waarom ik aandacht zou moeten trekken, wat voor onzin is dat !!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja dag!![]()
Hier de users een beetje voor zitten te liegen en dan zeggen dat wij/zij walgelijk zijn. Jij hangt een lulverhaal op en pikt zo even een foto van één of anders meiske die waarschijnlijk nog nooit van FOK! gehoord heeft. Dat is best wel asociaal maar nog vervelender vind ik het, dat je hier aandacht zit te trekken met verhalen waar geen kont van klopt.
Die foto die je hier plaatste, de eerste keer heb je ook gejat maar dan van een andere site. Het is geen studie ofzo. Jij pikt foto's en doet je hier anders voor. Fakers, bah.
Waar kan ik klagen over schending van beeldrecht?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:40 schreef Flabberguest het volgende:
Is Bart er nog? Op huub zijn blog staat filmpje en daarin staat Bart met een grietje(op 41 sec.), misschien wel een FOKster?
*zucht*quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Mathara het volgende:
[..]
De foto die ik heb geplaatst kom uit mijn eigen boek.
Echt geweldig dit, het profiel ID staat zelfs in de linkquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
*zucht*
Ja, uit je eigen 15 jarige Jolijn boek.
Next!
Doe maar een kloon met iets grotere tietuh dan....quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
Nou doei Mathara. Maak maar een andere kloon aan en we zien het volgende voorstelrondje wel komen.
Hoi, ik ben nieuw. Ik ben Sophie en ben 25 jaar.
Oh ja, dit ben ik.
[ afbeelding ]
Je mag bij mij wel klagen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waar kan ik klagen over schending van beeldrecht?![]()
En hebbie un link?
Okay, wie gaat een kloon met Lolo Ferrari maken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe maar een kloon met iets grotere tietuh dan....
Je hebt wel oog voor detailquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Mathara het volgende:
[..]
Mijn leven is helemaal Oké, en ik heb zulke ongein niet nodig. Helaas wel de truck van het internet, maar daar mag je niet zomaar iemand van beschuldigen.
Hoi, ik ben nieuw en na 2 jaar jullie te hebben gelezen, heb ik besloten om mee te doen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe maar een kloon met iets grotere tietuh dan....
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
Dit ben ik trouwens:
[ afbeelding ]
Samen met Gert.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
Nou doei Mathara. Maak maar een andere kloon aan en we zien het volgende voorstelrondje wel komen.
Hoi, ik ben nieuw. Ik ben Sophie en ben 25 jaar.
Oh ja, dit ben ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, wie gaat een kloon met Lolo Ferrari maken?
Hi Julia, welkom, leuk dat je na 2 jaar lurken eindelijk bent gaan postenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw en na 2 jaar jullie te hebben gelezen, heb ik besloten om mee te doen!![]()
Ik ben Julia en studeer kredietscrisis-wetenschappelijk-hutsefluts-dingen.
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
misschien in geld-crisis,quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi Julia, welkom, leuk dat je na 2 jaar lurken eindelijk bent gaan posten.
Enne.... aan je foto te zien sleep je zoveel krediet mee dat je niet snel in een crisis zult raken![]()
Oh wacht, dit had ik met een mannelijke kloon moeten posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |