Bedoel je de foto van die mooie meid?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
Eén vraagje maar. Waarom plaats je een foto van een 15 jarige Jolijn en doe jij alsof jij haar bent?
Ja, echt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Serieus?
Ik ben echt te goed van vertrouwen.
quote:gisteren, 21:17
Hey Jolijn!
Balen zeg dat je zo laat thuis was.
Helemaal lopen van station naar huis? en we hebben vandaag al zo veel gelopen...
Het klopt ook niet dat ze 23 jaar is en is gestopt met modellenwerk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:15 schreef beequeen het volgende:
Er klopt idd iets niet. Berichtje gisteren geplaatst.
[..]
Precies.quote:
nou nee, je publiek niet zo gruwelijk onderschatten, dat zou helpen. Want dit is wel politiek, maar in jou medisch dossier staat niet wat jíj vind wat een long is. En als basisarts zou je dat gewoon uit je mouw moeten kunnen schudden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Mathara het volgende:
[..]
Kan ik beter mijn medisch D hier plaatsen. Zijn alle vragen in 1x beantwoord !!!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Iemand anders dan iets op te biechten? Ik zit er klaar voor.
Nu hoop ik niet dat Buuf zaterdag heel erg schrikt zaterdag als ze ziet dat ik eigenlijk meters lang blond haar heb met cup dubbel E en maatje 32.
Aan mijn tetten en mijn meters lange blonde haar. Ik ben 32 maar zie eruit als 20. Joh, daar waar iedereen naar kijkt. Dat ben ik. Die 2 kinderen zijn mijn accessoires. Die hebben een glitterriempje om.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Hoe herken ik je dan?![]()
Ak ban ieve tannesse hoog, tot stgoks
Dan val je zeker regelmatig voorover, met zulke kleine voeten en zulke grote tetten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Nu hoop ik niet dat Buuf zaterdag heel erg schrikt zaterdag als ze ziet dat ik eigenlijk meters lang blond haar heb met cup dubbel E en maatje 32.
Kledingmaat, Geurt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan val je zeker regelmatig voorover, met zulke kleine voeten en zulke grote tetten.
Buuf, je herkent 'r aan de platte neus.
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Hoi Harm. Vind je het erg als ik nu oneerbare voorstellen in je pm ga doen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.
Rapunzel, ben jij het!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Kledingmaat, Geurt!![]()
En ik heb géén platte neus! Hij is gewoon raar, dat wel. Daar hangen dan ook meters lange blonde haren voor.
Heb ik al gezegd dat ik meters lange blonde haren heb?
Mánen bedoel je dus meters lange mánenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Kledingmaat, Geurt!![]()
En ik heb géén platte neus! Hij is gewoon raar, dat wel. Daar hangen dan ook meters lange blonde haren voor.
Heb ik al gezegd dat ik meters lange blonde haren heb?
Nee, graag zelfs, daar zit ik al jaren op te wachtenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi Harm. Vind je het erg als ik nu oneerbare voorstellen in je pm ga doen?
Ben geen peerd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mánen bedoel je dus meters lange mánen![]()
Goedemiddag
Wie stuur jij dan altijd naar onze zuip-avondjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.
Jouw tetten toch wel??quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Is er dan niets meer écht in deze vermaledijde wereld???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |