Ik heb laatst een keer wat gedronken met een gozer die zat op te scheppen dat ie Freek heeft geneuktquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Freek best wel wel heel erg gay overkomen ja. Ik weet niet of je als hetero vrouw een goed ontwikkelde gaydar kunt hebben, maar bij mij rinkelt hij bij Freek heel hard
!
Dat was totaal ongeloofwaardig jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het echt sneu voor Matthijs en ik krijg kotsneigingen van Lege stoelen Lege tafels van Roy....
Oh God inderdaad. Too much information!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb laatst een keer wat gedronken met een gozer die zat op te scheppen dat ie Freek heeft geneukt
Ik zou Freek ook wel in mijn bed willen hebben maar lui die daarover op gaan zitten scheppen mogen gelijk opbokken
Hahahahahahaquote:
Je zag flitsen uit z'n Joseph-musical in Goes. Inclusief lendedoek. En toen werd het zwart voor m'n ogen.quote:
Ik kreeg net een smsje van je onderbuurman of je even je vloer kunt dweilen, het begint te lekken bij 'mquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zag flitsen uit z'n Joseph-musical in Goes. Inclusief lendedoek. En toen werd het zwart voor m'n ogen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kreeg net een smsje van je onderbuurman of je even je vloer kunt dweilen, het begint te lekken bij 'm
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zag flitsen uit z'n Joseph-musical in Goes. Inclusief lendedoek. En toen werd het zwart voor m'n ogen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Hé ik wist niet dat m'n flat omsingeld wordt door een gracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |