ik zei dus ook dat ik je dr niet van betichtte.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd. Die dikkerds mogen gerust bij mij in de sportschool gaan sporten. Het is immers beter voor hun. Ik ben ook begonnen als beginner en ik heb mij er niets van aangetrokken, je moet ook doorzettingsvermogen hebben om het vol te houden in de sportscholen. Ik heb genoeg ruzies daar gehad en ik heb vele managers de waarheid vertelt en uberhaupt als je dat soort spul gebruikt ga je maar thuis sporten.
Ja ik herken hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zei dus ook dat ik je dr niet van betichtte.
maar je herkent het probleem als zodanig, begrijp ik dat goed?
moet je eens voorstellen hoe dat bij iemand, die al zwak in haar/zijn schoen staat, aankomt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja ik herken hetJe hebt gelijk. Zo waar maar zo kansloos dat steroide volk of hoe ze ook mogen heten.
Ach kom. Dikkertjes zijn niet labiel ofzo.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet je eens voorstellen hoe dat bij iemand, die al zwak in haar/zijn schoen staat, aankomt.
ze betalen een bom duiten om wat aan hun figuur en gewicht te doen, en vaak naar de 2e les is het al gebeurt , door die pesterijen.
best wel erg eigenlijk, voor die "dikkertjes" of niet dan?
Ik heb ook zwak in mijn schoenen gestaan hoor ik kreeg de pest aan die lui en ging mij zelf motiveren door hun iets te laten zien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet je eens voorstellen hoe dat bij iemand, die al zwak in haar/zijn schoen staat, aankomt.
ze betalen een bom duiten om wat aan hun figuur en gewicht te doen, en vaak naar de 2e les is het al gebeurt , door die pesterijen.
best wel erg eigenlijk, voor die "dikkertjes" of niet dan?
sry, ik liet me ff meeslepen door wat praktijk voorbeeldenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach kom. Dikkertjes zijn niet labiel ofzo.
Maar meestal wel zwakker in het durven van dingenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach kom. Dikkertjes zijn niet labiel ofzo.
De meeste dikkerds hebben gewoon geen zin in al dat zinloze gesjor en geruk aan die gewichtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sry, ik liet me ff meeslepen door wat praktijk voorbeelden
Wat een nonsens.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Maar meestal wel zwakker in het durven van dingen![]()
het punt wat ik wilde maken is eigenlijk, dat die mensen wel wat meer steun kunnen gebruiken, juist op de sportschool.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb ook zwak in mijn schoenen gestaan hoor ik kreeg de pest aan die lui en ging mij zelf motiveren door hun iets te laten zien.
En ja ik vind het erg voor die mensen maar dan kunnen ze toch nog proberen om andere dingen te doen zoals thuis fitnessen of een dieet volgen. Deze mensen geven het soms te snel op.
een groot aantal toch welquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De meeste dikkerds hebben gewoon geen zin in al dat zinloze gesjor en geruk aan die gewichten
Dat kan er zijn ook meiden met een vetrol die leuk kunnen zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het punt wat ik wilde maken is eigenlijk, dat die mensen wel wat meer steun kunnen gebruiken, juist op de sportschool.
Immers naar de sportschool gaan zou ook nieuwe sociale contacten kunnen opleveren
mss wel zo'n lieve jongen als jij
kijk jij begint het te snappenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:28 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat kan er zijn ook meiden met een vetrol die leuk kunnen zijn.
+10 in mijn waarderingslijstquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Sure er zijn zoveel meisje die ik ken met een vetrol die ik gewoon super tof vind.
wat genuanceerder reageren wil idd wel eens helpenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Eindelijk word ik eens gewaardeerd hierDat zouden meer FOK!kers moeten doen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kun je zien dat vrouwen toch van nature lui zijn,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |