Dat wist ik niet!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:55 schreef Merel het volgende:
Maar niemand ging toch iets vervelends zeggen?
beetje plagen moet kunnen toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben gewoon een watje en ik vind het erg als er slechte dingen over iemand gezegd zouden worden
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Ik heb haar gesmst.![]()
Nu ben ik boos op mezelf![]()
.
why o why?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Ik heb haar gesmst.![]()
Nu ben ik boos op mezelf![]()
.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
O, nu is ze ineens online. Sms terug: "Ik ben online. Waar ben jij?".
* Viking84 unblockt.
Doe maar. En dan zeg je "Ik ben alleen even online om te zeggen dat ik me niet meer door jou laat gebruiken. 't Is afgelopen. Dag."quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
O, nu is ze ineens online. Sms terug: "Ik ben online. Waar ben jij?".
* Viking84 unblockt.
Hallo meneerquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:05 schreef mordradead het volgende:
Hoi.
Ja joh! Plagen is juist leuk!quote:
Iets over de gurth van Kaasplankje ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
Ja joh! Plagen is juist leuk!
Ik was alleen bang dat er allerlei filthy details gespild gingen worden
Waarom zeg je niet: "Ik zit niet op fok zout op het is over tussen ons, oude gek... wie denk je wel niet dat je bent? Sinterklaas? ik denk het niet"quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Shit, ze vraagt wat m'n nickname is op Fok! (daar mag ze echt niet achter komen)
Ik: "Dat zeg ik niet. Ik houd forum en het echte leven graag zoveel mogelijk gescheiden"
Zij: "Alsof ik op Fok! zit. Nevermind"
Maar volgens mij is ze nu beledigd.
Ga dóór, ga dóór!quote:
Lolquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Doe maar. En dan zeg je "Ik ben alleen even online om te zeggen dat ik me niet meer door jou laat gebruiken. 't Is afgelopen. Dag."
1x, en nooit weer een scharrel van jou afpakken!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iets over de gurth van Kaasplankje ofzo?Nee, ben je gek, dan ben ik mn scharrel vast binnen no-time kwijt aan een van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |