Frickin' yeah. Zijn boeken zijn ook briljant.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Freakin' briljant was dat! Stephen is een mega-über-bonusheld...
Telkens als mensen over House beginnen, gooi ik gelijk A bit of Fry & Laurie en Blackadder e.d. in het gesprek. Er komen dan verdomd weinig blikken van herkenning en da's imho een grof schandaal.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Frickin' yeah. Zijn boeken zijn ook briljant.
Ook Hugh. Toen 'ie nog Brits was. En geen dokter.
Blackadderquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Telkens als mensen over House beginnen, gooi ik gelijk A bit of Fry & Laurie en Blackadder e.d. in het gesprek. Er komen dan verdomd weinig blikken van herkenning en da's imho een grof schandaal.
Zou ik eigenlijk ook moeten doenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:27 schreef Piles het volgende:
Truste mensen
Ik luister nog ff verderVakantie
Daar is de wekker toch voor uitgevonden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te laat wordt, wil ook nog wat gaan doen als het kan
Hey DM!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
Avond, vandaag verjaardagsfeestje gehad. Was gezellig
.
Wekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Daar is de wekker toch voor uitgevonden?
Ga nou johquote:Bye!!
Goedenavondquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
Avond, vandaag mijn verjaardagsfeestje gehad. Was gezellig
.
Trustequote:
Ikke ook nogquote:
Gezellig, hoewel ik vrees dat ik je zo ook zal gaan verlatenquote:
Dat haal ik niet gok ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:22 schreef MutZ het volgende:
Nou, dan ga ik maar slapen, want voordat je het weet is het weer kwart over 5 en is het topic vol
Ik ook niet, was eigenlijk van plan om nu maar eens richting m'n bed te gaan. Hoef morgen vandaag pas rond 12 uur het huis uit, maar ik wil in de ochtend nog wat dingen doen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat haal ik niet gok ik. Al moet ik wel in een nacht ritme komen want na de eerste en tweede nacht vrij moet ik nog 3 nachten werken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |