Mja, veel te veel....quote:
Hij kan nog iut gaan dijen hoorquote:
Zeg schat, het feit dat je zelf al zegt elke keer" geeft 't aan hequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
En dan elke keer iets van mij zeggen!!![]()
![]()
Zolang je de volgende dag nog kan kan lopen zonder dat je de benen ver uit elkaar hoeft te houden, dan is alles nog wel okéquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, veel te veel....En dan ga ik rare dingen doen.....
Uh... ja? Zoals eigenlijk iedereen doet? Van z'n eigen salaris leven? Is dat zo'n gek idee dan? Leren voor jezelf te zorgen en zoquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Schat R is zeker geen eigendom van zijn vader, echter financieel hebben onze families wel wat te zeggen. wat moeten we doen, van mijn salaris leven
wat heb je nu weer gedaan, ik dacht dat je dat niet meer deed vanwege rein. Maar gisteren door het bed gezakt (met iemand anders waarschijnlijk) en nu weer. Wie is er nu een SLETquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat me nooit neukenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zolang je de volgende dag nog kan kan lopen zonder dat je de benen ver uit elkaar hoeft te houden, dan is alles nog wel oké
Ik denk niet dat ik van mijn 172 euro kan levenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh... ja? Zoals eigenlijk iedereen doet? Van z'n eigen salaris leven? Is dat zo'n gek idee dan? Leren voor jezelf te zorgen en zo
Word hoer, verdient meer!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik van mijn 172 euro kan leven.
Als hoer kun je ook zelfrespect en zelf waardering hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik wel nog zelfrespect en zelfwaardering.
Ieder gay koppel leeft toch van 2 inkomens. En trouwens voor jou informatie was dat mijn plan, maar dan zouden er wat veranderingen moeten gebeuren want ik kan dan wel redelijk wat verdienen maar ... al die dingen die wij hebben kan ik niet betalenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh... ja? Zoals eigenlijk iedereen doet? Van z'n eigen salaris leven? Is dat zo'n gek idee dan? Leren voor jezelf te zorgen en zo
vind je hem niet leuk, vond hem wel van toepassingquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:55 schreef hierissieweer het volgende:
Nuno, waarom heb jij je user icon eigenlijk veranderd?
Goedemorgenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:00 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil roken, ik wil ete,maar vooralsnog lig ik nog steeds in mijn bed en het wordt volgens mij een hele opgave mijn nest uit te komen....
haha klinkt bekendquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gister niet met iemand naar bed geweest hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat heb je nu weer gedaan, ik dacht dat je dat niet meer deed vanwege rein. Maar gisteren door het bed gezakt (met iemand anders waarschijnlijk) en nu weer. Wie is er nu een SLET
Ik ziet niet zo goed wat het is...quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vind je hem niet leuk, vond hem wel van toepassing
Tja, als je in een luxe wilt leven die je zelf niet kunt veroorloven dan moet je daar ook maar de offers voor brengen denk ik dan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ieder gay koppel leeft toch van 2 inkomens. En trouwens voor jou informatie was dat mijn plan, maar dan zouden er wat veranderingen moeten gebeuren want ik kan dan wel redelijk wat verdienen maar ... al die dingen die wij hebben kan ik niet betalenR was daartegen dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |