Kan ik me wel voorstellen ja, ik probeer dmv al jullie berichten het spel een beetje te snappenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:16 schreef Ladidadida het volgende:
Het is zo leuk om dit allemaal van achter de schermen mee te maken..Jullie zijn hysterisch
Het is geweldig grappig als je alles leest en al weet wie wat doet en isquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja, ik probeer dmv al jullie berichten het spel een beetje te snappen
Is het dan niet moeilijk om je mond soms dicht te houden?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is geweldig grappig als je alles leest en al weet wie wat doet en is
Als je de volgende ronde mee wilt doen, moet je het maar even zeggen
Krijg je als zombie een PM met de rollen dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ok.
Krijg ik trouwens nog een PM met de rollen?
Godverdomme, elke keer als ik jou zie moet ik aan kots denkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Agiath het volgende:
Je kan zeker niet inspringen in dit spel?
Klinkt leuk namelijk
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Godverdomme, elke keer als ik jou zie moet ik aan kots denken
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. De hints wijzen naar jou, schat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als ik merk hoe graag jij mij dood wilt PPToevallig ben jij #1 op mijn verdachtenlijst.
Het lijkt me dat ik duidelijk heb gemaakt dat ik geen maffia ben.
Lol welk topic?quote:
Helemaal niet honeyquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. De hints wijzen naar jou, schat.
Welke hints?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. De hints wijzen naar jou, schat.
Ik vroeg naar hints dus een meer fout en niet 1tje want met 1tje kan je iedereen wel beschuldigen zo ook met mij is gebreurt terwijl men wel beter weet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IMO sowieso de Studio Sport hint, PP staat bekend als sportfanaat, hij gokt er zelfs op. iemand die dus juist naar Studio Sport kijkt
Wat ben je toch een ongenuanceerde lulhannesquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lol schitterend. Mafia speelt het goed ! Come on mob !
Ja tuurlijk dat klopt ook. Maar nogmaals: ik ben denk ik de enige die er nog iets probeert van te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:59 schreef Trevland het volgende:
Maar pp dat is allleen de laatste maar de voorgaande hint moeten ook mee genomen worden en met duidelijke en goed na te trekken onderdelen
De hints die ik heb lijden naar -SG- dus geen van jullie zo onder schotquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat klopt ook. Maar nogmaals: ik ben denk ik de enige die er nog iets probeert van te maken.
Wellicht dat een van de mensen die zeer inactief zijn de laatste mafia is.
Nu wijs ik naar PS. PS naar PP. Alleen omdat we enigszins actief zijn.
Misschien kun jij eens kijken naar anderen : Rimas, yosander, of die nieuwe WjeroeW
Je bent het met me eens dat de hint naar PS leidt, toch?
FF oftopic wie als ik mag vragen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Hahahaha, dit is echt hilarisch van de zijlijn
Nou, waarom moet het gelijk weer zo pijnlijk?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De hints die ik heb lijden naar -SG- dus geen van jullie zo onder schot
Tot je fout van zonet
Weet ik niet meer. Iets over een hond, kots en jouw voetquote:
hahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Iets over een hond, kots en jouw voet
Hoe bedoel je haraquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, waarom moet het gelijk weer zo pijnlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |