Dat waren best wat foto's dan!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:15 schreef Ynske het volgende:
pfff van 3 tot net bezig geweest om mn fotos af te laten drukken
Ja he!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het nog heerlijk warm weer buiten zeg![]()
nah eerder dat de een uursservice van de HEMA hier niet open wasquote:
Das best kut dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah eerder dat de een uursservice van de HEMA hier niet open was
dus moest naar de stad
vervolgens print die gast niet netjes met de witte rand eromheen
dus moest alles opnieuw toen met rand
nu inplakken en zorgen dat ik op tijd klaar ben
quote:
Dat kan ook heel apart uitzien.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:12 schreef Ynske het volgende:
zoooo album afgeleverd,
en een enorm mooie grote bos bloemen mee terug genomenkheb niet eens een vaas, morgen maar ff halen, ze staan nu in een beslagkom
Oh ik dacht dat je een verhaal kwijt moestquote:
Och. Simpel genoeg: veel werk, dingen die ad-hoc ' even' gedaan moeten worden enzenz. En dan rij je de garage uit, en blijkt het al daar vast te staan. Dus een behoorlijke tijd later thuis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een verhaal kwijt moest
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ook heel apart uitzien.
Goedenavond.
Zeker is dat apart, waarom altijd een vaas.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]das ook wel weer waar ja
en hoessie daar?
lekker Pirates kijken
Ja ja. Maar als er eens iemand een open kut post is de wereld ineens te klein. Hmm...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kijk grey's lekker darmen die eruit vallen en een stuk hoofdhuid die open valt als mevrouw
haar muts afdoet.
Dat is iets heel anders.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Maar als er eens iemand een open kut post is de wereld ineens te klein. Hmm...
Nou, daar denken we dan heel verschillend overquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is iets heel anders.Dat is niet dicht te naaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |