Inderdaad ja. Justin Bieber met zijn smerige glimlach aan t eind van die aflevering.quote:Op zaterdag 20 november 2010 04:16 schreef hydraulix het volgende:
Hebben we nu geen 3 verhaallijnen die 'onopgelost' zijn?
- De bommenlegger van episode 1
- Die flexibele seriemoordenaar
- De 'Erin Bronkovich'-zaak van verleden week (vond niet echt dat het duidelijk afgesloten werd)
Episode van deze week vond ik wel erg vermakelijk. Sloeg inderdaad nergens op maar die papegaai was wel lief
Die van vorige week was toch wel afgesloten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 04:16 schreef hydraulix het volgende:
Hebben we nu geen 3 verhaallijnen die 'onopgelost' zijn?
- De bommenlegger van episode 1
- Die flexibele seriemoordenaar
- De 'Erin Bronkovich'-zaak van verleden week (vond niet echt dat het duidelijk afgesloten werd)
Episode van deze week vond ik wel erg vermakelijk. Sloeg inderdaad nergens op maar die papegaai was wel lief
Ja klopt zie het nu ook op eztv, vreemd.. eerst maar ff binnenhalenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:14 schreef Estolan het volgende:
Zie toch dat er een aflevering geweest is gister S11E10
Deze en afgelopen aflevering was ze nauwelijks in beeld en ik heb haar niet gemist, moet ik eerlijk zeggen. Haar karakter heeft een positieve verandering doorgemaakt, maar toch, ik ben er niet rouwig om.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:46 schreef Stuurloos het volgende:
Hoop dat ze de rode draadlijn weer snel oppakken met die dude in dat glibberpak.. Las trouwens op de CSI Wiki dat Catherine er mee kapt na aflevering 19 van dit seizoen
Nee, vind haar altijd zo tofquote:Op zondag 9 januari 2011 17:46 schreef Stuurloos het volgende:
Hoop dat ze de rode draadlijn weer snel oppakken met die dude in dat glibberpak.. Las trouwens op de CSI Wiki dat Catherine er mee kapt na aflevering 19 van dit seizoen
vond bieber eigenlijk wel okeequote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heerlijk om dat kutkind in de serie dood te zie gaan. Dat die gast zou ontsnappen was zoooo duidelijk vantevoren te achterhalen.
Moest wel lachen toen Ray "free the mind" zei. Leek net een scene uit the Matrix waarin hij ook meespeeldequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |