Justin Bieberquote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie het goede nieuws al gehoord?![]()
Justin Bieber heeft een rolletje in de eerste aflevering van het seizoen (geloof 23 september maar weet het niet zeker). Hiep hiep, hoera!!!

nee niet eens...quote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Justin Bieber![]()
Hopelijk is hij het slachtoffer van een gruwelijke moord.
quote:
Justin Bieber heeft een gastrol bemachtigd in 'CSI: Crime Scene Investigation'. De 16-jarige tienerster speelt een probleemkind dat een afschuwelijke beslissing moet nemen over zijn enige broer.
Bieber is op 23 september in de Verenigde Staten op televisie te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Het is onbekend hoeveel afleveringen de zanger in de serie van de partij zal zijn. De producent laat wel weten dat de verhaallijn van zijn karakter een emotioneel verloop heeft en later in het seizoen wordt afgerond.

Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dit een rode draad in de serie zal zijn dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deze seriemoordenaar bevalt me wel. Sqweegel, wat een geweldige freak met al die aparte bewegingen.

idd ja!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dit een rode draad in de serie zal zijn dit seizoen.

haha idd dat eindequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deze seriemoordenaar bevalt me wel. Sqweegel, wat een geweldige freak met al die aparte bewegingen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |