vond the new guy wel leuk op zich!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:43 schreef Stuurloos het volgende:
En de eerste aflevering van seizoen 12 is weer geweest. Geen Grissom meer en geen Langston, maar een nieuwe, wazige kerel. Benieuwd wat die gaat brengen.
Ted Danson een wazige kerel noemen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:43 schreef Stuurloos het volgende:
En de eerste aflevering van seizoen 12 is weer geweest. Geen Grissom meer en geen Langston, maar een nieuwe, wazige kerel. Benieuwd wat die gaat brengen.
Ik vond het juist wel een ok Ep!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:56 schreef AllesWatWas het volgende:
Matige cliffhanger voor naar het volgende seizoen. Vooral zielig voor Russell, maar wel over zichzelf afgeroepen; je voelde hem aankomen. En Nick
Na deze nieuwe castwisselingen zie ik het wel weer rooskleuriger inquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:05 schreef wolfrolf het volgende:
Een kijkcijferdieptepunt, verhuizen naar woensdag en een uur later.
CSI is doomed. Ik geef het nog 2 seizoenen max. Als jullie mazzel hebben.
+1quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:41 schreef June. het volgende:
Net de laatste aflevering gezien, ik vond hem juist wel goed! Sinds lange tijd weer benieuwd naar volgend seizoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |