ik vond het juist een hele slappe. En waar is die eh.. squeegel ofzo.. die hebben we ook nooit meer gezienquote:
Van wat ik lees op tv.com is het binnenkort weer een aantal afl. (20-22) over Nate Haskell.quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vond het juist een hele slappe. En waar is die eh.. squeegel ofzo.. die hebben we ook nooit meer gezien
oh ja, die was ook nog ontsnaptquote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Van wat ik lees op tv.com is het binnenkort weer een aantal afl. (20-22) over Nate Haskell.
Sjuust, dus of die kerel in glibberpak nog terug komt is maar net de vraag..quote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh ja, die was ook nog ontsnapt
edit - misschien wordt ie wel door squeegel te pakken genomen![]()
was het niet lady heather?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wie was dat lekkere wijf wat er in speelde. Die Therapeute ofzo. Woooooow. Echt nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
idd ja! ik vind haskell nog wat creepier, een echte engerd. Die Millander vond ik altijd maar een beetje een rare. Overigens vond ik die eh.. minitature killer ook wel tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind Nate Haskel één van de betere bad guys in CSI van de afgelopen jaren. Beetje op par met Paul Millander. Je weet al die tijd al wie het is maar toch krijgen ze hem maar niet te pakken.
Oh ik vond het wel goed bedacht, heerlijke afleveringquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef Stuurloos het volgende:
Geen Lady Heather dit keer maar een aflevering over Haskell, het was me af en toe een beetje wazig. Zeer benieuwd naar volgende week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |