Dat weet ik niet, maar het viel me wel op dat de Spanjaarden er nog in groten getale op afkomen (terwijl ik had gedacht dat zeker in die grote arena in Madrid, het vooral nog zou bestaan 'voor de toeristen'). De toeristen waren ver in de minderheid. Het merendeel van het publiek bestond uit gezinnen met picknickmanden. De tribunes leken een soort meetingpoint waar je elkaar elke zondagmiddag treft om bij te kletsen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:59 schreef Gellius het volgende:
maar ik was vooral benieuwd hoe dat, laten we zeggen, cultureel ingebed, door de mensen zelf ervaren wordt.
Ik giechelde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, dat doet me opeens denken aan de eerste (onwaarschijnlijk mooie) zin
van de laatste (onwaarschijnlijk mooie) strofe van het gedicht True Friendship.
Juist.quote:Je mond los doen over dingen die niet zo belangerijk zijn, en vooral als het om anderen gaat, Betekent je hebt zelf al problemen genoeg,Lullen en zeiken over een ander maken die toch dan aleen maar tijdelijk goed
xxx kysha
Vermaak ende cultuur!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:08 schreef Frollo het volgende:
'Omstreden'
Er is gewoon geen enkel argument vóór.
Koel, mooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:34 schreef Gellius het volgende:
Oh Z, deze heb ik nog voor je gekiekt in Granada:
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |