Ook leuk.quote:'Hoe begraaft men een Hollander?'
'Met de kont naar boven.'
'Waarom begraaft men een Hollander met de kont naar boven?'
'Dan kan men hem nog als fietsenrek gebruiken.'
Dat is wat, Z. Poeh. Sterkte, joh. En gefeliciteerd met je zoon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef Z het volgende:
Ik heb een rare week. Er is zondag een vriend verongelukt, er is vandaag een bevalling misgegaan van een vriendin. Tegenover goed nieuws van L. en gister heb ik m'n nieuwe kind op de echo gezien en gezien wat het wordt. Een zoon. Vrijdag een begrafenis en daarna leuk naar Londen. Pffft
Mja. Gecondoleerd en gefeliciteerd, sterkte en geniet ervan. Of zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef Z het volgende:
Ik heb een rare week. Er is zondag een vriend verongelukt, er is vandaag een bevalling misgegaan van een vriendin. Tegenover goed nieuws van L. en gister heb ik m'n nieuwe kind op de echo gezien en gezien wat het wordt. Een zoon. Vrijdag een begrafenis en daarna leuk naar Londen. Pffft
Een collega(atje, ze is echt heel klein) had eens het stierevechten bezocht, tijdens haar studie Spaans. Het toegangskaartje hing, naast veel andere prullaria, twintig jaar later ergens in haar kleinste kamertje. Alwaar het (na jaaaren) werd gezien door een vriendin van haar, die prompt de vriendschap verbrak.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:03 schreef Gellius het volgende:
Helaas was het stierenvechtenseizoen net een week geleden afgesloten, ik had het graag eens gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |