gast, voordat je een dergelijke domme opmerking maakt lees je je eerst eens netjes in.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gast, voordat je een dergelijke domme opmerking maakt lees je je eerst eens netjes in.![]()
totaal niet gepas in dit topic.![]()
ik keek verder nooit naar het programma, maar toch was het een bekend presentator. vanochtend al haider en nu hasselbach.
Ik denk dat je totaal gedesoriënteerd bent. En zo'n klap in het water komt harder aan dan je denkt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:42 schreef Darklight het volgende:
Denk dat ze gelijk dood waren? Anders hadden ze toch wel kunnen ontsnappen uit die auto
plus dat de meeste auto's electrische ramen hebben die niet meer open willen in het water. en vaak zit er geeneens een life hammer in de auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je totaal gedesoriënteerd bent. En zo'n klap in het water komt harder aan dan je denkt.
Een deur krijg je niet open en een raampje open draaien na eerst je gordel heben afgedaan lijkt me ook niet makkelijk.
het was onmogelijk om aan de bestuurderszijde de auto te verlaten. die zat helemaal dicht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:23 schreef easy-going het volgende:
Die auto zat ook flink inelkaar, ze zullen wel op rotsen ofzo geklapt zijn:
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2292414.ece
(staat een filmjpe in dit artikel)
Misschien cru om mensen vrijwillig naar Giel Beelen te laten kijken maar dit filmpje uit z'n programma over auto te water laat duidelijk zien wat er zoal omgaat wanneer een auto te water raakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
plus dat de meeste auto's electrische ramen hebben die niet meer open willen in het water. en vaak zit er geeneens een life hammer in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |