Ja dat denk ik ook .. dat de begrafenis daarom in besloten kring plaats vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Babs de reden is dat het in zéér besloten kring gehouden word.
Ik denk dat ze bedoeld dat haar kind naar achteren is geschoven, en dat doet zeer als je moeder bent van een kind die wel op de eerste plaats staat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek he, dat zijn huidige vrouw hoger in zijn lijstje staat dan zijn ex van lang geleden. Babsje, je snapt er niets van![]()
Wellicht heeft ze heel lang geprobeerd zoon en vader bij elkaar te brengen....quote:
Ik denk dat de familie Hasselbach wel redenen zal hebben om zijn ex en haar dochters niet uit te nodigen. Tenslotte zou het in zéér besloten kring worden gehouden.
Bah, ik ken Babs niet, maar ze laat zich van haar ongetwijfeld allerslechtste kant zien hier zeg
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
Er stond in de berichtgevingen dat hij twee zoons had uit een eerdere relatie, maar dat is er dus maar één? Of had hij dan ook nog een zoon bij een andere ex-vrouw?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef static het volgende:
Maar zo trots als de presentator vertelde over het 4-jarige dochtertje Uma, dat hij had met Gracia Witteman, zo zwijgzaam was hij over zijn twee zonen: de 13-jarige Marley die hij kreeg met Karin, en de 19-jarige Timo van eerste liefde Babs.
'Het jochie' is 19quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef Oblivion het volgende:
We weten de ins en outs helemaal niet.
Behalve wat er op papier staat en laten we wel wezen, we hoeven niet alles te geloven wat er staat.
En wellicht heeft ze het gedaan omdat ze dacht dat ze er goed aan deed voor het jochie...
Ik weet het niet, jullie weten dat niet.
Als ze aandacht gehad wilde hebben dat had ze veel eerder naar de kranten/bladen kunnen stappen.
Hij was volgens mij best populair met ER. Toch?
Ja, gisteren zat ie er gewoon, was er ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Is paul Witteman eigenlijk gewoon blijven presenteren de afgelopen dagen?
Ik zou dat niet kunnen geloof ik.
nog zoiets idd. heeft dat toegevoegde waarde om te weten dat hij achter het stuur zat????maakt toch niet uit wie er achter het stuur zat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:52 schreef easy-going het volgende:
Zometeen iets bij Hart van Nederland over EP.
De Noorse politie heeft bekend gemaakt dat hij achter het stuur zat.
ze waren allebei op slag dood. volgens de krant. gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef Darklight het volgende:
Dan was hij ws wel op slag dood, de bestuurderskant van de auto was behoorlijk gekrompen
Dat hij een slechte vader was, had Babs beter tijdens zijn leven met hem kunnen bespreken. Ik ken de hele man niet (wel eens langs zien komen op de televisie) en volgens mij is hij ook een minor celebrity, maar dat maakt het gekift van die Babs juist zo walgelijk: heel veel mensen zullen hem nauwelijks kennen, en dan blijft DIT verhaal hangen. Niemand (of bijna niemand) wist hier dat hij kinderen had, zoals ook niemand wist dat hij die kinderen bij 3 verschillende vrouwen had verwekt - maar nu... met dank aan Babs... weten we...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, heb je helemaal gelijk in.
Maar daarom vind ik het des te 'verdacht' dat ze het juist nu doet, nu hij idd net aan dood is. Er zijn volgens mij vaak genoeg momenten geweest om aan te haken bij publiciteit rond hem.
Natuurlijk kennen we de ins en outs niet, en het is en blijft de Telegraaf en die zijn niet vies van dingen op kloppen, maar ik vind het wel wat vreemd hoor, dat je zelf de krant belt met zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |