weet viev waar het is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
Neh, moet ik me haasten en ik haat haasten.
Moet ff bijkomen van de pijn
5 min lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet om kwart over 6 weg en ik zit nog in m'n badjas
Hoe ver is draak ding van het station?
Moblo vroeg thuis johquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de trein gehaald
Hals over kop YPPY in de steek gelaten toen ik erachter kwam dat mijn klokje niet helemaal goed liep
Was erg gezellig en geslaagd in ieder geval, al hoop ik niet dat we een voedselvergiftiging hebben opgelopen. De biefstukjes en de friet waren wel erg lekker
Volgende keer alleen wel ergens afspreken waar je wat makkelijker kunt wisselen van groepje zodat je wat meer mensen kunt spreken
Ben nu bij Driebergen-Zeist en ben denk ik eerder thuis dan die arme Viking die nog helemaal naar Groningen moet![]()
er waren geen cosmo's en zelfs ik heb maar 3 biertjes opquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:10 schreef AKnynke het volgende:
hoe waren de cosmo's MoBlo? En zijn er nog bh's uitgegaan?
Ben benieuwd naar de verhalen!
Die was wel errug goed jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
DE darling, niets kan tippen aan de dames-cosmo-meet van CULdat weet je toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |