Volgens mij hebben ze van Willem genoeg materiaal.
Sorry, hij heeft het bij mij echt verknald.
Dan heb je ook een goede checks and balances, anders wordt het hier wel heel erg Ayatollah Bart-achtig..
Al sta ik natuurlijk 100 procent achter mijn bevindingen en ben niet op zijn Barts 'just for the sake' of it tegendraads.
[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 29 November 1999).]
Lieve Perico bedankt voor je support.
Het romantische beeld van ‘meedoen is ook een hele prestatie’ is achterhaalde bull shit. Sorry, maar een Ruud die wil uitvinden wie de sterkste is zal nooit de Tour de France winnen. Een Tour de France win je door sterk te zijn in combinatie met demareren als er een valpartij is, met afspraken maken (jij de etappe, ik de gele trui) en met, als het nodig is, ellebogenwerk.
quote:Moest maar weer even bovenaan
op 11-29-1999 om 12:40 AM schreef ayla1 het volgende:
Na al die negatiefe verhalen over Willem wil ik wel eens weten wie het met mij eens is dat Willem moet blijven. Vergeet niet dat VOO momenteel alleen de negatieve kanten van Willem laat zien zoals ze ook met Martin en Sabine deden toch mannipulatie?????
Maar dat gaat natuurlijk ook weer niet door. Als hij weggaat en er komt een probleem met eten lost VOO dit wel weer op door extra te geven oid, uit angst voor kijkcijfers. Helaas. Wat mj betreft kan hij dan ook nog wel even blijven, hoewel ik hem nog steeds niet erg mag. (zie hiervoor de diverse hoe eng is Willem topics, alsmede de topic Willem de toneelspelert...)
Maar zeg eens, anders dan zaken als 'hij is een gewaardeerde teamspeler', wat vinden juliie nu zo positief aan Wimpie? Hoe ik mijn best ook doe, ik vind niets....
Groetjes, Casey
quote:
op 11-29-1999 om 12:40 AM schreef ayla1 het volgende:
Na al die negatiefe verhalen over Willem wil ik wel eens weten wie het met mij eens is dat Willem moet blijven. Vergeet niet dat VOO momenteel alleen de negatieve kanten van Willem laat zien zoals ze ook met Martin en Sabine deden toch mannipulatie?????
Van een ieder laat de VOO zo nu een dan een soort portret zien...En als er van Willem alleen maar negatieve dingen te zien zijn dan is het misschien idd een ellebogen mannetje.
Zo komt hij op mij over en das genoeg of m effe lekker af te zeiken...Mot maar niet in dat huis gaan zitten smoezen en nooit iemand recht in z´n smoel de waarheid zeggen zoals Bart dat wel durft en doet. Willem blijven?
Nee..Van mij mag die oppleuren!
quote:
op 11-29-1999 om 11:52 PM schreef Harry het volgende:
Willem blijft gewoon !!
Ben jij soms een kennis,vriend of familie van Willem??
quote:
op 11-29-1999 om 10:39 PM schreef coni het volgende:
Ik lees net op de big brother site, willem z'n positieve kijk op Bart n.a.v. de hot chair. Het is om van te kotsen wat Willem zegt. Hij kruipt er met z'n hele arm in, bah, bab, bah. Hij vindt zoveel dingen positief aan Bart.
OMDAT HIJ OOK ECHT VEEL POSITIEF AAN BART VIND, hij heeft gewoon op zijn presteermanie kritiek. Klaar. Voor de rest vindt hij hem ook echt een fijne vent en is Bart heel wat Uebermenschachtiger over Willem gestemd, hij vindt het maar een zeikerig horecamannetje, maar heeft een zwak voor hem als vader.
Sjeez wat Willem ook zegt of doet, alles wordt tot in het oneindige zo gedraaid dat eroverheen gekotst kan worden. Triest!!!
Nog 1 maandje....
Groetjes van Joy!
Groetjes het kind der aardkinderen.
Ayla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |