abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 1999 @ 00:40:00 #1
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_225179
Na al die negatiefe verhalen over Willem wil ik wel eens weten wie het met mij eens is dat Willem moet blijven. Vergeet niet dat VOO momenteel alleen de negatieve kanten van Willem laat zien zoals ze ook met Martin en Sabine deden toch mannipulatie?????
  maandag 29 november 1999 @ 00:49:00 #2
242 Pinball
Electric Monk
pi_225180
OK, veronica manipuleert.

Volgens mij hebben ze van Willem genoeg materiaal.

Sorry, hij heeft het bij mij echt verknald.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 29 november 1999 @ 00:53:00 #3
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_225181
Ze deden dit inderdaad bij andere bewoners ook, maar daar kon ik dan toch wel doorheen prikken en de positieve dingen uithalen.
Maar echt bij Willem kan ik het echt niet.
Ik vind hem gewoon niet oprecht.
pi_225182
Inderdaad komt Willem irritant over, "dat is ook zo", zou Karin zeggen. VOO mainpuleert, zoals ze dat met iedereen hebben gedaan. Soms heb ik het gevoel, dat hij niet alles zegt en alleen maar opervlakkig blijft in zijn verhalen. En dat is nogal irritant, rechtuit, rechtdoor, back to basic? Ik zie er niets van bij Willem...
  maandag 29 november 1999 @ 01:25:00 #5
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_225183
Ik vind inderdaad ook dat de programmaleiding Willem nu heel eenzijdig belicht, maar wat mij opvalt is dat hij alleen hier op het Fokzine forum keihard wordt aangepakt, zeker in het huis waar het om te doen is, is hij gewoon een gewaardeerde teamplayer, that's it.
Geen sneaky complotten om te ontrafelen, echt mensen, hou op, we weten dat jullie Bart hier met al zn recalcitrante makkes wel met zn allen naar de overwinning toe willen schrijven op jullie roze wolk, maar registreer geen dingen die er niet zijn.
Als jij Bart na zn vrijlating, eind december of eerder, tegen zou komen en hem naar Willem zou vragen, dan zal hij hem niet door het slijk halen, integendeel. En als jij dan als willekeurig figuur zou blijven doorzeiken over Willems vermeende stiekeme gedoe en dat hij verbonden smeedt die er niet zijn en je hele lijst van akkefietjes spuit, zal Bart je wel wat anders vertellen... (m.a.w: sodemieter op!).
En dat is mijns inziens het belangrijkste en niet de spoken die hier gesignaleerd worden door een neurotisch zwart/wit perspectief.
pi_225184
Jij hebt wel gelijk, Perico. Wij zien slechts fracties van minuten op TV en dan worden gelijk verhalen in elkaar getikt.Ook wij worden gemanipuleert door wat uitgezonden wordt.Iedereen die hier zijn/haar commentaren over schrijft, heeft zijn/haar eigen visie/denkbeeld over een bepaald persoon in het BB huis. De ene is te irritant, de andere weer te arrogant , noem maar op. Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal geen hekel aan Willem..het stoort me gewoon niet hoe hij zich gedraagt, alleen als ik zou moeten kiezen zou ik wel wat over de ene of andere kwijt willen en een tendenz
bespeuren voor een bepaald persoon. Dus- het positieve van dit forum waar mensen hun reacties geven over hun indruk over een bepaalde persoon is, dat men aan het denken gezet wordt...en zo ontstaan open discussie .
En dat is wel interessant om te volgen !
  maandag 29 november 1999 @ 01:51:00 #7
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_225185
Tuurlijk, Charisma, we worden allemaal gemanipuleerd, en ik trek ondanks alles dan gewoon toch meer naar het Willem kamp en werp mij hier in het hol van de leeuw op als een van de weinige die hem niet zien als de slinkse stiekemerd zonder hart of geweten..

Dan heb je ook een goede checks and balances, anders wordt het hier wel heel erg Ayatollah Bart-achtig..
Al sta ik natuurlijk 100 procent achter mijn bevindingen en ben niet op zijn Barts 'just for the sake' of it tegendraads.

[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 29 November 1999).]

maandag 29 november 1999 @ 11:55:00 #8
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_225186
[quote]op 11-29-1999 om 01:25 AM schreef Perico het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat de programmaleiding Willem nu heel eenzijdig belicht, maar wat mij opvalt is dat hij alleen hier op het Fokzine forum keihard wordt aangepakt, zeker in het huis waar het om te doen is, is hij gewoon een gewaardeerde teamplayer, that's it.
Geen sneaky complotten om te ontrafelen, echt mensen, hou op, we weten dat jullie Bart hier met al zn recalcitrante makkes wel met zn allen naar de overwinning toe willen schrijven op jullie roze wolk, maar registreer geen dingen die er niet zijn.
-----------------------------------------

Lieve Perico bedankt voor je support.

maandag 29 november 1999 @ 13:03:00 #9
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_225188
Willem wil winnen… So what!
Hij is niet de enige. Maar Willem gaat het duidelijkst voor de winst en gebruikt daarbij de middelen die hem ter beschikking staan. De “verdeel en heers” tactiek gebruikt hij in de hoop niet door de anderen genomineerd te worden. Let wel: hij weet niet dat hij in voorgaande nominaties niet of nauwelijks genoemd is, misschien denkt hij wel dat hij iedere keer net op de derde plaats geëindigd is. Hij speelt de anderen tegen elkaar uit, geeft hen een vals gevoel van veiligheid. Kortom hij speelt het spel en daar is niks mis mee. Hij gaat voor de winst; nou en? Als hij eenmaal bij de laatste drie hoort, en dat zit er dik in, dan zal hij deze tactiek weer overboord gooien.

Het romantische beeld van ‘meedoen is ook een hele prestatie’ is achterhaalde bull shit. Sorry, maar een Ruud die wil uitvinden wie de sterkste is zal nooit de Tour de France winnen. Een Tour de France win je door sterk te zijn in combinatie met demareren als er een valpartij is, met afspraken maken (jij de etappe, ik de gele trui) en met, als het nodig is, ellebogenwerk.

maandag 29 november 1999 @ 18:26:00 #11
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_225189
quote:
op 11-29-1999 om 12:40 AM schreef ayla1 het volgende:
Na al die negatiefe verhalen over Willem wil ik wel eens weten wie het met mij eens is dat Willem moet blijven. Vergeet niet dat VOO momenteel alleen de negatieve kanten van Willem laat zien zoals ze ook met Martin en Sabine deden toch mannipulatie?????

Moest maar weer even bovenaan

maandag 29 november 1999 @ 18:31:00 #12
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225190
Maar nu even een reden waarom het wel erg leuk zou zijn als Willem weg zou gaan.
Zoals wel vaker opgemerkt, maakt Willem bij het eten van niets iets. Moet je nagaan wat er gebeurt als hij weg moet en ze verleizen de weekopdracht.... Dikke heibel.

Maar dat gaat natuurlijk ook weer niet door. Als hij weggaat en er komt een probleem met eten lost VOO dit wel weer op door extra te geven oid, uit angst voor kijkcijfers. Helaas. Wat mj betreft kan hij dan ook nog wel even blijven, hoewel ik hem nog steeds niet erg mag. (zie hiervoor de diverse hoe eng is Willem topics, alsmede de topic Willem de toneelspelert...)
Maar zeg eens, anders dan zaken als 'hij is een gewaardeerde teamspeler', wat vinden juliie nu zo positief aan Wimpie? Hoe ik mijn best ook doe, ik vind niets....

Groetjes, Casey

maandag 29 november 1999 @ 18:33:00 #13
1201 tina
Fok!Member
pi_225191
Tja Willem is nog steeds niet genomineerd door de bewoners (alleen de 1e keer maar dat telt niet). Het is voor ons dus ook erg moeilijk om hem er uit te stemmen. Willem gaat ook niet uit zich zelf weg, hij is net gescheiden en heeft echt geld nodig dus hij gaat natuurlijk voor het geld en is niet zo dom om er uit te stappen.
Dus waar slaat dat Willem moet blijven op?? Open deze topic maar weer als hij daadwerkelijk genomineerd is.
Greetz Tina

pi_225192
quote:
op 11-29-1999 om 12:40 AM schreef ayla1 het volgende:

Van een ieder laat de VOO zo nu een dan een soort portret zien...En als er van Willem alleen maar negatieve dingen te zien zijn dan is het misschien idd een ellebogen mannetje.
Zo komt hij op mij over en das genoeg of m effe lekker af te zeiken...Mot maar niet in dat huis gaan zitten smoezen en nooit iemand recht in z´n smoel de waarheid zeggen zoals Bart dat wel durft en doet. Willem blijven?
Nee..Van mij mag die oppleuren!

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_225193
Ik lees net op de big brother site, willem z'n positieve kijk op Bart n.a.v. de hot chair. Het is om van te kotsen wat Willem zegt. Hij kruipt er met z'n hele arm in, bah, bab, bah. Hij vindt zoveel dingen positief aan Bart. Hij wil duidelijk Bart z'n stem winnen nu hij die van Ruud lijkt te verliezen.
Willem is geen vent, Willen is een oude roddel nicht, Willem manipuleert.
leef! want je bent wie je bent

maandag 29 november 1999 @ 23:52:00 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_225194
Willem blijft gewoon !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 30 november 1999 @ 00:09:00 #17
1201 tina
Fok!Member
pi_225195
quote:
op 11-29-1999 om 11:52 PM schreef Harry het volgende:
Willem blijft gewoon !!

Ben jij soms een kennis,vriend of familie van Willem??

Greetz Tina

dinsdag 30 november 1999 @ 00:20:00 #18
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_225196
Willem probeert met iedereen te slijmen als niet iedereen erbij is.
Het onderonsje met Bart over Karin en Mauwries, het 'maatjegedoe' met Bart, de roddel over Bart met K+M.
Kortom, zieltjes winnen, kijk mee eens aardig zijn.
Tijdens de gesprekken tijdens het kampvuur komt het hopelijk boven. Wat zou het leuk zijn als Bart en Maurice/Karin hun kennis over WIllem zouden delen en ze er dus zelf achterkwamen wat de strategie van Willem is.
Please, laat dit gebeuren....
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 30 november 1999 @ 00:23:00 #19
1070 doosje1
praatjes vullen geen gaatjes
pi_225197
Kunnen we geen actiecomitee oprichten met de titel "Weg met Willem"?
Wie niet waagt blijft maagd

dinsdag 30 november 1999 @ 00:26:00 #20
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_225198
Willem is Mona2
Situatie in BB huis wordt ook anders zodra de kok verdwijnt.
met een glaasje tjendol erbij...

dinsdag 30 november 1999 @ 00:58:00 #21
1938 OLI4
Reefknuttel
pi_225199
Veronica wil dat Willem vertrekt. Willem staat voor stabiliteit, voorzichtig aan dan breekt het lijntje niet, doe maar gewoon. Hij hangt zijn ochtendjas thuis aan een knaapje volgens mij. Dat is niet echt dingen waarmee BB op televisie aan kan komen. Dus wordt hij op een negatieve manier in beeld gebracht.
pi_225200
Willem zou manipuleren?
Bart, die manipuleert !! Het publiek. Iemand die zo vaak genomineert is en steeds niet weg hoeft, weet ondertussen wel van welke kant hij het moet hebben.
Nee, als je grote ellebogen wil zien, kijk naar Bart !
Echt waar !
  dinsdag 30 november 1999 @ 01:47:00 #23
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_225201
quote:
op 11-29-1999 om 10:39 PM schreef coni het volgende:
Ik lees net op de big brother site, willem z'n positieve kijk op Bart n.a.v. de hot chair. Het is om van te kotsen wat Willem zegt. Hij kruipt er met z'n hele arm in, bah, bab, bah. Hij vindt zoveel dingen positief aan Bart.

OMDAT HIJ OOK ECHT VEEL POSITIEF AAN BART VIND, hij heeft gewoon op zijn presteermanie kritiek. Klaar. Voor de rest vindt hij hem ook echt een fijne vent en is Bart heel wat Uebermenschachtiger over Willem gestemd, hij vindt het maar een zeikerig horecamannetje, maar heeft een zwak voor hem als vader.

Sjeez wat Willem ook zegt of doet, alles wordt tot in het oneindige zo gedraaid dat eroverheen gekotst kan worden. Triest!!!

pi_225202
*Zucht*....en wat gaan ze dan eten als ie weg is? Ik vind dat Willem nog ff moet blijven.
Voor de 4e keer nomineer ik Bart met zijn zeikerige kop en zijn recalcitrante gedrag. De volgende ronde worden denk ik Maurice en Bart genomineerd. Mij best. Moven en dan kijken hoe het Willem, Ruud en Karin vergaat.

Nog 1 maandje....

Groetjes van Joy!

dinsdag 30 november 1999 @ 13:22:00 #25
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_225203
Tuurlijk blijft Willem tot het bittere einde dat dan nog komt voor Ruud. Bart en Karin.
En ik ken Willem persoonlijk helemaal niet.En ben ook geen fam.

Groetjes het kind der aardkinderen.
Ayla

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')