FOK!forum / Klaagbaak / Er is geen 'warme douche' subforum
Tarabasszaterdag 11 oktober 2008 @ 12:00
Altijd maar dat geklaag, en vaak terecht, maar soms wil je ook delen dat een bedrijf of iets je goed behandeld heeft. Daar is geen ruimte voor. Dit resulteert in het feit dat als je een service of een merk zoekt via google, je altijd negatieve verhalen krijgt. Dit moet veranderen. Ik zal mijn verhaal even doen:

Gisteren liep mijn contract af bij TELE2. Voor een verlening had ik al contact gehad met TELE2. Mij werd gevraagd 10-10 terug te bellen. Aangezien ze nu een actie hebben met een gratis laptop wilde ik daar graag gebruik van maken. Maar dit geldt enkel voor nieuwe klanten, vaste klanten worden dus niet beloond.

  • Het eerste gesprek liep goed, kon enkel gebruik maken van een 6 maanden lange korting. Ik zou erover nadenken.
  • Erover nagedacht weer gebeld, ik wilde toch de laptop erbij. Plotseling vervielen alle kortingen en moest ik dus het volle pond gaan betalen. Ik werd op gehangen. Dit was 's avonds, en had het gevoel dat ik te maken had met een studentje die haar lijstje afwerkte.
  • Dan maar via de livechat. Fijne service. Ik het verhaal uitgelegd en daarbij 'gedreigd' dat ik dan mijn abonnement op zou zeggen, een maandje HetNet zou nemen (zit je niet aan vast) en dan weer een abo zou aanvragen. Dit leek hun onnodig en er werd een notitie neergelegd bij de retentie afdeling. Die zouden mij vandaag terugbellen.
  • zo geschiedde . Ik mocht meedoen aan de actie, en mij is dus een laptop beloofd. Plus een downgrade van mijn abonnement, omdat ik geen gebruik maak van de digitale tv maar vier jaar geleden geen keuze had en toch een 20mb lijn wilde. Ik ga dus én minder betalen én krijg een gratis mini-laptop van Acer. Ik erg blij.

    Dus bij deze wil ik TELE2 bedanken voor de service. Ben op het ene telefoontje na altijd goed behandeld, mijn verbinding is nooit down geweest en de prijzen zijn goed. Ik voel mij als vaste klant (eerst versatel, toen TELE2) beloond en zo is het ook zoals het hoort imo.

    TELE2 bedankt, jullie hebben een tevreden klant!

    Ohja, de klacht. Ik mis een 'veer in hun reet' forum
  • deepartzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:02
    Een warme douche forum gaat niet werken:
    -grote bedrijven bedank forum
    -grote mensen bedankt forum

    ow 2 topics en we hebben alles samengevat
    rudedeltadudezaterdag 11 oktober 2008 @ 12:03
    Schopje WOW dan maar?

    Prima "veer in de reet"-forum....

    Oh wacht... dat is dicht
    Scherpkoekjezaterdag 11 oktober 2008 @ 12:04
    Big bills suck! Small bills don't!
    ganzenherderzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:05
    TELE2 en service, de wereld vergaat
    MASDzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:06
    [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3

    Daar is dit topic voor.
    Tarabasszaterdag 11 oktober 2008 @ 12:07
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:04 schreef Scherpkoekje het volgende:
    Big bills suck! Small bills don't!
    Small laptops neither
    Tarabasszaterdag 11 oktober 2008 @ 12:09
    quote:
    Lees je nu over mijn klacht heen? Dat is geen 'veer in hun reet' subforum, dat is een topic waarin je je punt niet duidelijk en centraal kan maken, en mensen het allemaal niet lezen ben ik bang voor.

    Klacht twee:
    Centrale topics zuigen big time
    DuTankzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:10
    Er is geen 'samenvatting' subforum.
    Tarabasszaterdag 11 oktober 2008 @ 12:11
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:10 schreef DuTank het volgende:
    Er is geen 'samenvatting' subforum.
    LOL! Lezen is voor intellectuelen, sorry dat ik niet aan je wens kan voldoen
    postmortumzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:15
    opzouten dit subforum is niet bedoeld voor dit soort ophemeling ga maar naar CUL ofzo
    mike_huntzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:26
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:00 schreef Tarabass het volgende:
    Altijd maar dat geklaag, en vaak terecht, maar soms wil je ook delen dat een bedrijf of iets je goed behandeld heeft. Daar is geen ruimte voor. Dit resulteert in het feit dat als je een service of een merk zoekt via google, je altijd negatieve verhalen krijgt. Dit moet veranderen. Ik zal mijn verhaal even doen:

    Gisteren liep mijn contract af bij TELE2. Voor een verlening had ik al contact gehad met TELE2. Mij werd gevraagd 10-10 terug te bellen. Aangezien ze nu een actie hebben met een gratis laptop wilde ik daar graag gebruik van maken. Maar dit geldt enkel voor nieuwe klanten, vaste klanten worden dus niet beloond.

  • Het eerste gesprek liep goed, kon enkel gebruik maken van een 6 maanden lange korting. Ik zou erover nadenken.
  • Erover nagedacht weer gebeld, ik wilde toch de laptop erbij. Plotseling vervielen alle kortingen en moest ik dus het volle pond gaan betalen. Ik werd op gehangen. Dit was 's avonds, en had het gevoel dat ik te maken had met een studentje die haar lijstje afwerkte.
  • Dan maar via de livechat. Fijne service. Ik het verhaal uitgelegd en daarbij 'gedreigd' dat ik dan mijn abonnement op zou zeggen, een maandje HetNet zou nemen (zit je niet aan vast) en dan weer een abo zou aanvragen. Dit leek hun onnodig en er werd een notitie neergelegd bij de retentie afdeling. Die zouden mij vandaag terugbellen.
  • zo geschiedde . Ik mocht meedoen aan de actie, en mij is dus een laptop beloofd. Plus een downgrade van mijn abonnement, omdat ik geen gebruik maak van de digitale tv maar vier jaar geleden geen keuze had en toch een 20mb lijn wilde. Ik ga dus én minder betalen én krijg een gratis mini-laptop van Acer. Ik erg blij.

    Dus bij deze wil ik TELE2 bedanken voor de service. Ben op het ene telefoontje na altijd goed behandeld, mijn verbinding is nooit down geweest en de prijzen zijn goed. Ik voel mij als vaste klant (eerst versatel, toen TELE2) beloond en zo is het ook zoals het hoort imo.

    TELE2 bedankt, jullie hebben een tevreden klant!

    Ohja, de klacht. Ik mis een 'veer in hun reet' forum


    Ik heb wel een golden shower voor je
  • Tarabasszaterdag 11 oktober 2008 @ 12:29
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:26 schreef mike_hunt het volgende:

    [..]
    Leer eerst een quote, dan praten we verder
    Nikmanszaterdag 11 oktober 2008 @ 12:38
    Tijd voor een nieuw forum! Welkom in Juichbaak
    DuTankzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:43
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    LOL! Lezen is voor intellectuelen, sorry dat ik niet aan je wens kan voldoen
    En zeiken om een kut laptop en wat korting is in mijn ogen erg triest
    DuTankzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:44
    Ooh ja, en ik zit nog op het VWO. Dus op zich ben je dan wel intelligent, toch?
    Devrim_zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:44
    wat de neuk
    Ik heb net gebeld en ik vertelde jou verhaal begon dat kut wijf aan aan de telefoon te schreeuwen tegen mij en ZE HING DE TELEFOON OP!!
    WAT DE NEUK!
    beertenderrrzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:48
    Als je een warme douche wilt, wil ik best over je kutkop pissen TS
    PiRANiAzaterdag 11 oktober 2008 @ 12:56
    dat wordt een spamforum
    Tarabasszaterdag 11 oktober 2008 @ 13:03
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:43 schreef DuTank het volgende:

    [..]

    En zeiken om een kut laptop en wat korting is in mijn ogen erg triest
    Gewoon dom het volle pond betalen gaat ook wat ver natuurlijk. Bovendien moet de vaste klant bloond worden, niet de nietszeggende nieuwe klant. Lokkertjes genoeg, maar als je vaste klant bent bij grote bedrijven kan je lappen. En met een paar telefoontjes maandelijkse korting plus een laptop verdienen triest noemen, dat is pas triest..

    Nee, ben jij maar stoer door het volle pond te betalen. Koop ik wel wat leuks met de korting die ik krijg, lutser
    Tarabasszaterdag 11 oktober 2008 @ 13:03
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 12:48 schreef beertenderrr het volgende:
    Als je een warme douche wilt, wil ik best over je kutkop pissen TS
    HA HA HA
    DuTankzaterdag 11 oktober 2008 @ 13:06
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 13:03 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Gewoon dom het volle pond betalen gaat ook wat ver natuurlijk. Bovendien moet de vaste klant bloond worden, niet de nietszeggende nieuwe klant. Lokkertjes genoeg, maar als je vaste klant bent bij grote bedrijven kan je lappen. En met een paar telefoontjes maandelijkse korting plus een laptop verdienen triest noemen, dat is pas triest..

    Nee, ben jij maar stoer door het volle pond te betalen. Koop ik wel wat leuks met de korting die ik krijg, lutser
    Jij snapt niet hoe ondernemers denken.
    Tarabasszaterdag 11 oktober 2008 @ 13:12
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 13:06 schreef DuTank het volgende:

    [..]

    Jij snapt niet hoe ondernemers denken.
    Jij snapt niet hoe klanten behandeld willen worden. Open er anders een eigen topic over
    SwJzaterdag 11 oktober 2008 @ 13:15
    Weest Optimistisch Weken
    Sapstengelzaterdag 11 oktober 2008 @ 18:05
    Idd, ik vind dat Weest Optimistisch Weken weer open moet!
    rudedeltadudezaterdag 11 oktober 2008 @ 18:44
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
    Idd, ik vind dat Weest Optimistisch Weken weer open moet!
    ik ook
    B.E.Dzaterdag 11 oktober 2008 @ 19:35
    'Warme douche'
    TS heeft teveel naar Trosradar gekeken.
    Juicyhilzaterdag 11 oktober 2008 @ 20:54
    We hebben toch al een veer-in-de-reet forum? Dat is het keldertje.
    Juup©zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:56
    Dit gaat nergens meer over. Stel de vraag eens in Feedback o.i.d.