inspiratieloosquote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef last-generation18 het volgende:
this wel leuk, maar wel super veel !
Zin in geld heeft ze wel gok ikquote:Je moet er maar zin in hebben
oke, maar zal je het dahn ook 3 keer gaan herhalen? (edward & jacob)quote:Op zondag 15 februari 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Zin in geld heeft ze wel gok ik
It's easy money, je verhalen recyclen.
geen idee? ik hoorde van wel en daarom vroeg k t hier. Misschien dat iemand het wel weet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef Niara het volgende:
@last-generation18
Is het het hele book alleen Edwards perspectief?
Ik ben begonnen, maar ik vind pdf files niet zo lekker lezen
Lijkt me wel ja, net zoals deel I alleen vanuit Bella's perspectief was/isquote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef Niara het volgende:
Is het het hele book alleen Edwards perspectief?
Ik ben begonnen, maar ik vind pdf files niet zo lekker lezen
Nee, ze gaat het boek definitief niet afmaken, omdat ie uitgelekt was op internet (zoals hierboven ook genoemd). Dus er komt niks meer; de pdf op haar site is het enige wat je ervan kan lezen. Persoonlijk was ik na BD (die ik met moiet uit kreeg) wel helemaal klaar met de boeken en heb Midnight Sun dus ook nog niet gelezen.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef last-generation18 het volgende:
trouwens, deel 5 gaat over hoe edward alles zag.
Gaat stephanie nou alle 4 de boeken opnieuw schrijven, maar dan 'via' edward???
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=24257quote:It's a few hours yet before Hollywood blearily wakes up to find a half-eaten kebab in one hand and its trousers missing, but amid the Oscar party madness someone's still managed to get some work done. Those diligent types at Summit Entertainment have announced a June 30, 2010 release date for Eclipse, the third installment of the vampire love fest that started with Twilight.
With the second book New Moon in hurried production and due on screens in the UK on November 27 (and a week earlier for those lucky Americans), it looks like the movies will be made back-to-back, if not simultaneously, in a bid to keep Robert Pattinson as youthful as possible. What with him being immortal and all.
It's a fair time to wait for all the Twilightees out there craving another dose of Stephenie Meyer's dark-shaded love story, but should mean less danger of a Deathly Hallows-style deferral. So that's something to cheer up those Monday morning blues and chase your own post-Oscars blues away.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:25 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Nee, ze gaat het boek definitief niet afmaken, omdat ie uitgelekt was op internet (zoals hierboven ook genoemd). Dus er komt niks meer; de pdf op haar site is het enige wat je ervan kan lezen. Persoonlijk was ik na BD (die ik met moiet uit kreeg) wel helemaal klaar met de boeken en heb Midnight Sun dus ook nog niet gelezen.
Gek genoeg ben ik wel heel benieuwd naar de verfilming van New Moon, maar dat hangt ook wel af van hoe goed of hoe slecht het script is. De chemie tussen Rob Pattinson en Kristen Stewart daarentegen blijft toch wel interessant om te zien.
Dus er is zeker nog hoop.quote:June 2008 Update: In response to the outrageous number of emails that I have received with questions concerning Midnight Sun, I talked to Stephenie this weekend and she asked me to let everyone know that Midnight Sun is her next project. She has not yet finished writing it (and there is no timeline set up, so we all need to put a lot of effort into being patient for a while longer), but she is definitely still planning on having it published. And, after Breaking Dawn comes out, Stephenie will have much more time to focus on writing Midnight Sun.
Kijk eens van wanneer die update is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Oja? Dit staat op haar site:
[..]
Dus er is zeker nog hoop.
Oh, wat dom. Sorry, mijn fout.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:01 schreef rena het volgende:
[..]
Kijk eens van wanneer die update is?Juni 2008. De blog daarna in augustus heeft het er over dat het voorlopig niet doorgaat, dus kan best dat ze er helemaal niks meer mee gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef rena het volgende:
Die Kristin Stewart is een knap ding, maar ze moet echt een mediacursus gaan doen, ik zag laatst een interview met haar en ze komt echt onsympathiek over en alsof ze er geen zin in heeft of zo. Waarom word je dan actrice vraag ik me af?Ja je hebt gelijk. Ze lijkt echt heel vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ging ze ook niet naar de Oscars omdat Twilight een succes was en geen goede film. Zoiets begreep ik ervan![]()
Smal? Het heeft wel potentie als ik het zo ziequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:07 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook veel discussies over gehoord op internet, dus de druk ligt iig flink op z'n (smalle) schouders!
Zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef rena het volgende:
[..]
Smal? Het heeft wel potentie als ik het zo zie![]()
Ok, DAAR wel!quote:
Nou werkelijk. Inderdaad deze scene is zo NIET Edward whaha.... maar goed dat deze scene is verwijderd!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ah, er staat een deleted scene online.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ben opzich wel blij dat het niet in de film zit, Edward zou zoiets in het boek nooit doen lijkt me.![]()
En ja, Kristen Stewart snap ik soms ook niet helemaal. Het lijkt soms inderdaad alsof ze er niet echt plezier in heeft ofzo.
Neh.. doe mij die vampier maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Als Cedric is hij bijna leuker dan als die gekke vampier. Jammer alleen dat hij zo snel word afgeslacht
In het boek wordt hij voor mijn idee ook 2 meter 50 of zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Die abs lijken er erg opgemake-upped moet ik zeggen
En ja, dat vind ik smal. Vergeleken met hoe hij in het boek wordt beschreven,
Die vind ik niksquote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef gateway het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een fake poster, ditmaal met Bella
Photoshop.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:15 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wilde ik jullie ook niet onthouden =]
Maar als celeb zulke foto's maken? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |