Had ik ook, en het erge is dat het zo blijft ( ben nu in het vierde boek bezig en Edward is nog steeds even geweldig/fantastisch )quote:Op woensdag 24 december 2008 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik na 2/3e van het boek het wel een beetje beu begin te worden dat er op iedere pagina 6x moet staan hoe mooi Edward is en vooral zijn ogenIn herhaling vallen is ook ene kunst zeg.
Maar verder leet het nog wel lekker door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:06 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Had ik ook, en het erge is dat het zo blijft
Kun je die spoilers niet even achterwege laten? Sommige mensen lezen die boeken niet of hebben ze nog niet gelezen. Als je zo nodig over spoilers uit het boek moet praten ga je toch lekker naar TTK?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?
Op hoeveel manieren kun je blijven miepen over de mooie ogen en crooked smile.
Nou ja, hoeveel manieren... ze gebruikt ook nog eens iedere keer exact dezelfde woorden!
Als je gaat zoeken op het woord CROOKED of SMILE kom je vast op 4584464787 hits.
Het begint me nu tegen het einde van het boek minder t storen, maar dat komt omdat ze nu ff uit mekaar zijn
Ik dacht dat je het over de latere boeken hadquote:Op donderdag 25 december 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Uh, ik nam ff aan dat iedereen die in dit topic zat toch wel de film op z'n minst gezien had of het eerste boek had gelezenHet is geen spoiler uit het boek, want het zit ook in de film. En aangezien dit het FILM topic is en de film al ui is in nederland is er dus niets wat in spoilers hoeft als het over de film gaat.
Taaaaaaaaaaake it easy!
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:19 schreef Niara het volgende:
Lief zijn voor elkaar met kerst, laten we het gezellig houden![]()
en anders gewoon spoiler tags gebruiken
mijn zus was blij met het eerste deel. Vooral omdat er foto's van Edward in stonden![]()
Ik vind 't juist fijner om alles in de originele taal te lezen.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vinden jullie dat niet jammer dat je dan alles in het Engels hebt?
* dood*quote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mensen die de hele box hebben besteld..., die zijn dan wel allemaal in het engels nietwaar?
Ik heb de eerste 2 delen in het Nederlands gelezen en dat beviel me wel!!! Leest lekker weg.
Helaas is het derde deel nog (steeds) niet vertaald dus dan maar bestellen in het Engels.
Vinden jullie dat niet jammer dat je dan alles in het Engels hebt?
Ps, hier is Robbert met z'n nieuwe kapsel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat hem wel eigenlijk, al ben ik nog steeds dol op het wilde out-of-bed haar van hem
Ik ben het wel een beetje met je eens Vivi. Maar zucht. Iets eraan veranderen kunnen we toch niet en misschien wordt het ietsjes beter in de volgende film.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Vivi het volgende:
Ik vond de actrice die Bella speelde erg storend voor het verhaal. Ze acteert enorm vlak en heeft voortdurend dezelfde gezichtsuitdrukking en monotone intonatie. Ik kon me gewoon niet inleven dat Edward verliefd op haar was, zeg maar
.
Ik heb 't boek eergister binnen gekregen, en ben nu over de 600 bladzijdes. Ik moet zeggen dat ik het toch een erg goed boek vind, want normaal lees ik écht niet zo snel, maar nu heb ik zelfs moeite het boek weg te leggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Bella is soms inderdaad nogal vervelend vind ik. Ze is vrij eentonig. Doe mij maar Edward of Alice.![]()
Ben al over de helft van Breaking Dawn en ondanks alle negatieve reacties vind ik hem toch erg leuk.
Die van mij had maar 450 blz's of zoquote:Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb 't boek eergister binnen gekregen, en ben nu over de 600 bladzijdes. Ik moet zeggen dat ik het toch een erg goed boek vind, want normaal lees ik écht niet zo snel, maar nu heb ik zelfs moeite het boek weg te leggen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:18 schreef Niara het volgende:
Heeft iedereen alle boeken al uit? :p
Misschien moeten we maar een echt boekentopic maken..
ja i knowquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:42 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
![]()
en ik wilde vanavond nog met een andere vriendin naar de film ( tweede keer ) maar hij draait hier (omg. E'hoven) nergens meer op een fatsoenlijke tijd op donderdag
Boeken niet gelezen en niet van plan ook, maar vraag me af of hij er wel geschikt voor is om echt een hoofdrol te spelen. Vond hem in Twilight niet echt geweldig.quote:"I'm very happy to announce that Taylor Lautner will be playing Jacob Black in New Moon and that he's doing so with the enthusiastic support of Summit Entertainment, the producers, and Stephenie Meyer.
The characters in Stephenie's books go through extraordinary changes of circumstance and also appearance; so it is not surprising that there has been speculation about whether the same actor would portray a character who changes in so many surprising ways throughout the series. But it was my first instinct that Taylor was, is, and should be Jacob, and that the books would be best served by the actor who is emotionally right for the part. I think that fans of Twilight the book and the movie will be surprised by the Jacob Black that Taylor will bring to the screen in New Moon; and I'm looking forward to working with him and the rest of the cast in realizing the film.
very best
Chris Weitz"
Slechte foto, maar ik vond 'm in de film wel schattigquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef rena het volgende:
Taylor Lautner is bevestigd voor de rol van Jacob.
[ afbeelding ]
[..]
Boeken niet gelezen en niet van plan ook, maar vraag me af of hij er wel geschikt voor is om echt een hoofdrol te spelen. Vond hem in Twilight niet echt geweldig.
Het is ook lastiger.. veel emotie-woorden heb ik geen idee wat het betekent! Het is geen spreektaal..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb het boek binnen
Best een dik boek nog. Ik ben benieuwd. Ik zal wel ff moeten wennen omdat het engels is. Niet dat ik het niet kan maar ik vind het meer ontspannen lezen in mijn eigen taal
Precies. En het gekke is, juist die woordjes, die kleine woordjes die soms een gevoel weergeven, vind ik heel essentieelquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Het is ook lastiger.. veel emotie-woorden heb ik geen idee wat het betekent! Het is geen spreektaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |