abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 december 2008 @ 01:23:38 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64347276
Ik vond de actrice die Bella speelde erg storend voor het verhaal. Ze acteert enorm vlak en heeft voortdurend dezelfde gezichtsuitdrukking en monotone intonatie . Ik kon me gewoon niet inleven dat Edward verliefd op haar was, zeg maar .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64351477
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik na 2/3e van het boek het wel een beetje beu begin te worden dat er op iedere pagina 6x moet staan hoe mooi Edward is en vooral zijn ogen In herhaling vallen is ook ene kunst zeg.

Maar verder leet het nog wel lekker door.
Had ik ook, en het erge is dat het zo blijft ( ben nu in het vierde boek bezig en Edward is nog steeds even geweldig/fantastisch )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_64351629
Grappig idd dat ze Edward zo op blijft hemelen, maar ik vond het niet ontzettend storen verder.

Ik blijf in elk geval gewoon vrolijk verder lezen

Deel 3 is inmiddels ook binnen, dus nu New Moon snel uitlezen en op naar de volgende
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  donderdag 25 december 2008 @ 13:23:20 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64353939
quote:
Op donderdag 25 december 2008 11:06 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

Had ik ook, en het erge is dat het zo blijft

Serieus?

Op hoeveel manieren kun je blijven miepen over de mooie ogen en crooked smile.
Nou ja, hoeveel manieren... ze gebruikt ook nog eens iedere keer exact dezelfde woorden!
Als je gaat zoeken op het woord CROOKED of SMILE kom je vast op 4584464787 hits.
Het begint me nu tegen het einde van het boek minder t storen, maar dat komt omdat ze nu ff uit mekaar zijn
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_64354783
quote:
Op donderdag 25 december 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Serieus?

Op hoeveel manieren kun je blijven miepen over de mooie ogen en crooked smile.
Nou ja, hoeveel manieren... ze gebruikt ook nog eens iedere keer exact dezelfde woorden!
Als je gaat zoeken op het woord CROOKED of SMILE kom je vast op 4584464787 hits.
Het begint me nu tegen het einde van het boek minder t storen, maar dat komt omdat ze nu ff uit mekaar zijn
Kun je die spoilers niet even achterwege laten? Sommige mensen lezen die boeken niet of hebben ze nog niet gelezen. Als je zo nodig over spoilers uit het boek moet praten ga je toch lekker naar TTK?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 25 december 2008 @ 14:22:11 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64355193
Uh, ik nam ff aan dat iedereen die in dit topic zat toch wel de film op z'n minst gezien had of het eerste boek had gelezen Het is geen spoiler uit het boek, want het zit ook in de film. En aangezien dit het FILM topic is en de film al ui is in nederland is er dus niets wat in spoilers hoeft als het over de film gaat.

Taaaaaaaaaaake it easy!
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 15:19:16 #157
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64356238
Lief zijn voor elkaar met kerst, laten we het gezellig houden
en anders gewoon spoiler tags gebruiken

mijn zus was blij met het eerste deel. Vooral omdat er foto's van Edward in stonden
pi_64356313
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Uh, ik nam ff aan dat iedereen die in dit topic zat toch wel de film op z'n minst gezien had of het eerste boek had gelezen Het is geen spoiler uit het boek, want het zit ook in de film. En aangezien dit het FILM topic is en de film al ui is in nederland is er dus niets wat in spoilers hoeft als het over de film gaat.

Taaaaaaaaaaake it easy!
Ik dacht dat je het over de latere boeken had Beetje verkeerd gelezen. Niet gelijk flippen
And you know I might
  donderdag 25 december 2008 @ 15:29:47 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64356394
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:19 schreef Niara het volgende:
Lief zijn voor elkaar met kerst, laten we het gezellig houden
en anders gewoon spoiler tags gebruiken

mijn zus was blij met het eerste deel. Vooral omdat er foto's van Edward in stonden
Moet ze wel oppassen dat de pagina's niet aan elkaar gaan kleven.
Ik heb bewust gekozen voor de niet-film-versie, omdat ik de hele reeks gelijk wil houden.
Ik heb het niet zo op filmcovers op boeken en ik vind de originele wel mooi:

L'Amour menaçant:
pi_64363440
Mensen die de hele box hebben besteld..., die zijn dan wel allemaal in het engels nietwaar?
Ik heb de eerste 2 delen in het Nederlands gelezen en dat beviel me wel!!! Leest lekker weg.
Helaas is het derde deel nog (steeds) niet vertaald dus dan maar bestellen in het Engels.
Vinden jullie dat niet jammer dat je dan alles in het Engels hebt?

Ps, hier is Robbert met z'n nieuwe kapsel

Het staat hem wel eigenlijk, al ben ik nog steeds dol op het wilde out-of-bed haar van hem
The secret of getting ahead is getting started
  donderdag 25 december 2008 @ 23:04:27 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64363529
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef Poison-Ivy het volgende:

Ik vind 't juist fijner om alles in de originele taal te lezen.
Begin nu aan het laatste hoofdstuk + de epiloog en dan is't alweer gedaan.
3 dagen..... maar snel New Moon bestellen dan
L'Amour menaçant:
  FOK!fotograaf donderdag 25 december 2008 @ 23:13:24 #162
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_64363814
ik ben natuurlijk weer zo stom geweest om te gaan zoeken naar spoilers, weet dus veel te veel en heb de boeken niet gelezen

Film heeft me aangenaam verrast moet ik zeggen.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:48:39 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64374253
Boek uit

Nou snel de andere 3 delen zoeken, liefst van dezelfde uitgeverij natuurlijk.
L'Amour menaçant:
pi_64379933
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mensen die de hele box hebben besteld..., die zijn dan wel allemaal in het engels nietwaar?
Ik heb de eerste 2 delen in het Nederlands gelezen en dat beviel me wel!!! Leest lekker weg.
Helaas is het derde deel nog (steeds) niet vertaald dus dan maar bestellen in het Engels.

Ps, hier is Robbert met z'n nieuwe kapsel
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het staat hem wel eigenlijk, al ben ik nog steeds dol op het wilde out-of-bed haar van hem
* dood*
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:05:58 #165
202177 Treebeard6
je weet hoe het gaat
pi_64380235
ik vond hem wel nice n_n
Get out of my head, out of my bed, out of my dreams, they're bad. Tell them it's me who made you sad, tell them the fairytale gone bad- Sunrise Avenue
pi_64460284
yeahhh boeken binnen
  maandag 29 december 2008 @ 12:22:00 #167
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64460461
Ik heb gister 2 en 3 besteld van dezelfde uitgever.
4 was er nog niet van, helaas.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:04:42 #168
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64491288
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Vivi het volgende:
Ik vond de actrice die Bella speelde erg storend voor het verhaal. Ze acteert enorm vlak en heeft voortdurend dezelfde gezichtsuitdrukking en monotone intonatie . Ik kon me gewoon niet inleven dat Edward verliefd op haar was, zeg maar .
Ik ben het wel een beetje met je eens Vivi. Maar zucht. Iets eraan veranderen kunnen we toch niet en misschien wordt het ietsjes beter in de volgende film.

Ik heb verder net Eclipse uitgelezen.. nu wil ik aan Breaking Dawn beginnen maar ik moet eigenlijk examens leren
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:13:13 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64491443
Maar Bella in het boek is toch ook enorm vlak en eentonig? Tenminste, in het eerste deel? Dan vind ik dat de actrice dat goed gedaan heeft Ze had ook niet zoveel om mee te werken. Ze moest egwoon Edard enorm mooi vinden
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:10:50 #170
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64494883
Ja, dat is wel waar. Het hoort misschien gewoon bij de rol.
En zelfs in het boek vind ik Bella ook wel eens stom :p
pi_64495203
New Moon uit. Beviel heel goed, las erg lekker. Ben benieuwd hoe ze een aantal dingen gaan verfilmen.

Nu dan maar aan Eclipse beginnen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:08:36 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64496098
New Moon & Eclipse zijn besteld. Hoop dat ik ze vrijdag of zaterdag op kan halen dan kan ik dit weekend lezen Het feit dat ik er zo graag mee wil beginnen geeft bij mij toch wel aan hoe leuk ik ze vind, ondanks de zichzelf continu herhalende Bella en schrijfstijl.
L'Amour menaçant:
pi_64504288
Bella is soms inderdaad nogal vervelend vind ik. Ze is vrij eentonig. Doe mij maar Edward of Alice.

Ben al over de helft van Breaking Dawn en ondanks alle negatieve reacties vind ik hem toch erg leuk.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:28:46 #174
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_64536937
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Bella is soms inderdaad nogal vervelend vind ik. Ze is vrij eentonig. Doe mij maar Edward of Alice.

Ben al over de helft van Breaking Dawn en ondanks alle negatieve reacties vind ik hem toch erg leuk.
Ik heb 't boek eergister binnen gekregen, en ben nu over de 600 bladzijdes. Ik moet zeggen dat ik het toch een erg goed boek vind, want normaal lees ik écht niet zo snel, maar nu heb ik zelfs moeite het boek weg te leggen.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:18:52 #175
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64800154
Heeft iedereen alle boeken al uit? :p
Misschien moeten we maar een echt boekentopic maken..
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:29:22 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64800378
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef xalo het volgende:

[..]

Ik heb 't boek eergister binnen gekregen, en ben nu over de 600 bladzijdes. Ik moet zeggen dat ik het toch een erg goed boek vind, want normaal lees ik écht niet zo snel, maar nu heb ik zelfs moeite het boek weg te leggen.
Die van mij had maar 450 blz's of zo

Ik vind dat deel 2 en 3 eens op moeten schieten. Al voor de kerst besteld! O nee, wekend na de Kerst. Maar dan nog! IK WWIL VERDER!
L'Amour menaçant:
pi_64800705
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:18 schreef Niara het volgende:
Heeft iedereen alle boeken al uit? :p
Misschien moeten we maar een echt boekentopic maken..

en ik wilde vanavond nog met een andere vriendin naar de film ( tweede keer ) maar hij draait hier (omg. E'hoven) nergens meer op een fatsoenlijke tijd op donderdag
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_64810758
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:42 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

en ik wilde vanavond nog met een andere vriendin naar de film ( tweede keer ) maar hij draait hier (omg. E'hoven) nergens meer op een fatsoenlijke tijd op donderdag
ja i know
alleen maar kwart voor 2
pi_64812388
Taylor Lautner is bevestigd voor de rol van Jacob.
quote:
"I'm very happy to announce that Taylor Lautner will be playing Jacob Black in New Moon and that he's doing so with the enthusiastic support of Summit Entertainment, the producers, and Stephenie Meyer.

The characters in Stephenie's books go through extraordinary changes of circumstance and also appearance; so it is not surprising that there has been speculation about whether the same actor would portray a character who changes in so many surprising ways throughout the series. But it was my first instinct that Taylor was, is, and should be Jacob, and that the books would be best served by the actor who is emotionally right for the part. I think that fans of Twilight the book and the movie will be surprised by the Jacob Black that Taylor will bring to the screen in New Moon; and I'm looking forward to working with him and the rest of the cast in realizing the film.

very best

Chris Weitz"
Boeken niet gelezen en niet van plan ook, maar vraag me af of hij er wel geschikt voor is om echt een hoofdrol te spelen. Vond hem in Twilight niet echt geweldig.
And you know I might
pi_64812846
O, en het dvdhoesje is bekend
And you know I might
pi_64813047
Jacob sucks...

En dvd hoes ziet er leuk uit.. wanneer is de release date? =]
pi_64813360
Februari in Amerika geloof ik. Duurt nog wel even voor het hier is dan, denk ik.
And you know I might
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:12:48 #183
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_64817525
Ik vind Jacob wel cool eigenlijk.
En hoera! Leuke dvd hoes.

Heeft iemand het filmboek trouwens? Ik ben benieuwd of het het kopen waard is.
pi_64819817
Filmboek is vooral dankzij de vele plaatjes erg aardig

Heb inmiddels New Moon en Eclipse uit. Ben benieuwd hoe ze de films aan gaan pakken, ik hoop vooral zeer dat ze de special effects flink onder handen nemen. Ben wel blij dat Jacob dezelfde acteur blijft, dat komt een serie zeer ten goede vind ik
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:24:44 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64833545
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef rena het volgende:
Taylor Lautner is bevestigd voor de rol van Jacob.
[ afbeelding ]
[..]

Boeken niet gelezen en niet van plan ook, maar vraag me af of hij er wel geschikt voor is om echt een hoofdrol te spelen. Vond hem in Twilight niet echt geweldig.
Slechte foto, maar ik vond 'm in de film wel schattig
L'Amour menaçant:
pi_64834173
Ik vond Taylor in Twilight ook niet heel geweldig, maar ik ben blij dat ie mag blijven.
Hij is wel schattig. En beter dan Michael Copon (volgens geruchten de tweede keus)
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:32:19 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64856687
YAY Boek 2 en 3 zijn binnen. Vanavond ophalen.
L'Amour menaçant:
pi_64880905
Dan ben ik zeker de enige die het jammer vind dat hij erin blijft.

Ik heb deel 3 besteld.... (paperback) wel een aantal weken levertijd bij BOL maarja
Ik ben benieuwd.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:09:16 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64881110
Heb net Wicked Gentlemen uitgelezen vandaag, dus de kersverse New Moon komt vanavond uit de kast denk ik Hij brandt nl een beetje daar
L'Amour menaçant:
pi_65029137
Ik heb het boek binnen
Best een dik boek nog. Ik ben benieuwd. Ik zal wel ff moeten wennen omdat het engels is. Niet dat ik het niet kan maar ik vind het meer ontspannen lezen in mijn eigen taal
pi_65031842
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb het boek binnen
Best een dik boek nog. Ik ben benieuwd. Ik zal wel ff moeten wennen omdat het engels is. Niet dat ik het niet kan maar ik vind het meer ontspannen lezen in mijn eigen taal
Het is ook lastiger.. veel emotie-woorden heb ik geen idee wat het betekent! Het is geen spreektaal..
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:16:38 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_65031918
Nou het is ook niet bepaald hoogstaand engels hoor Er zullen misschien wel een aantal woorden instaan die ik niet letterlijk kan vertalen maar uit de zin blijkt dan wel wat ze bedoelt (waarschijnlijk dat ze Edward mooi vindt ).

Inmiddels al halverwege boek 2. Als dat zo doorgaat moet ik binnenkort toch ook maar 4 alvast bestellen!
L'Amour menaçant:
pi_65037354
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:14 schreef Deceit het volgende:

[..]

Het is ook lastiger.. veel emotie-woorden heb ik geen idee wat het betekent! Het is geen spreektaal..
Precies. En het gekke is, juist die woordjes, die kleine woordjes die soms een gevoel weergeven, vind ik heel essentieel Echt, dat moet ik dan weten gewoon!
pi_65271165
Een week of 2 geleden de film gekeken. Geen idee wat ik ervan moest verwachten. Iedereen zei dat het en vampieren film was, dus had Blade in gedachten. Oei, wat zat ik verkeerd. De jongens vonden er niets aan (geen actie), maar ik vond hem wel goed, soms een beetje lang dradig, maar goed. En meneer Pattinson is leuk om naar te kijken

Afgelopen zaterdag out of the blue de eerste 3 boeken gekocht. Maandagmiddag had ik de eerste twee al uit! Met andere woorden, het is erg verslavend. Inmiddels bezig met Eclipse.

Vond een review van Twilight (het boek) ergens en moest wel erg hard lachen om de laatste paar alinea's. Hij wordt gigantisch afgekraakt, daar niet van, maar het is oh zo grappig.
http://avphibes.livejournal.com/370683.html
  woensdag 21 januari 2009 @ 07:56:03 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_65271453
Erg komisch!

En het ergste is dta ik het gewoon met de recensie eens ben qua herhaling, inhoud/plot en zoetigheid van het boek .... maar het toch als heerlijk snoepgoed snel naar binnen werk
L'Amour menaçant:
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:06:08 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_65271517
L'Amour menaçant:
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:56:27 #197
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65279857
rofl

ondertussen het filmboek gekocht. iemand enig idee of die companion het officiële gedoe is?
verder volgende wee kdeel 4 kopen en in de vakantie uitlezen
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:58:06 #198
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65279917
He glared at me again with his dazzling, golden eyes and told me with his gorgeous, pale lips "There's something I haven't told you. Something else about my kind."

"What Edward?" I asked breathlessly, "I will love you no matter what. Forever."

He brushed his cold, gorgeous, marble lips close to my clumsy, ordinary ears and whispered "We..."

"What, Edward? I love you. Forever. You can tell me anything."

He gave me his crooked grin and said, "We ejaculate rainbows."

x)
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:25:35 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_65283218

En al die woorden als dazzlingg, gorgeous, clumsu, ordinary en crooked worden ook echt conttinu zo gebruikt Dat was mijn grootste ergernis met Bella. Ik vind het in deel 2 wel een verademing dat ze dat allemaal niet zo zegt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
pi_65283476
Ohhh ik vind het juist wel leuk al die benamingen van Bella
Hmm ik ben nog steeds pas bij blz. 130 van Twilight.. Ik MOET tijd maken voor boek te lezen.. En vind het heel leuk, maar toch stel ik het uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')