SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef rena het volgende:
Die Kristin Stewart is een knap ding, maar ze moet echt een mediacursus gaan doen, ik zag laatst een interview met haar en ze komt echt onsympathiek over en alsof ze er geen zin in heeft of zo. Waarom word je dan actrice vraag ik me af?Ja je hebt gelijk. Ze lijkt echt heel vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ging ze ook niet naar de Oscars omdat Twilight een succes was en geen goede film. Zoiets begreep ik ervan![]()
Smal? Het heeft wel potentie als ik het zo ziequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:07 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook veel discussies over gehoord op internet, dus de druk ligt iig flink op z'n (smalle) schouders!
Zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef rena het volgende:
[..]
Smal? Het heeft wel potentie als ik het zo zie![]()
Ok, DAAR wel!quote:
Nou werkelijk. Inderdaad deze scene is zo NIET Edward whaha.... maar goed dat deze scene is verwijderd!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ah, er staat een deleted scene online.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ben opzich wel blij dat het niet in de film zit, Edward zou zoiets in het boek nooit doen lijkt me.![]()
En ja, Kristen Stewart snap ik soms ook niet helemaal. Het lijkt soms inderdaad alsof ze er niet echt plezier in heeft ofzo.
Neh.. doe mij die vampier maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Als Cedric is hij bijna leuker dan als die gekke vampier. Jammer alleen dat hij zo snel word afgeslacht
In het boek wordt hij voor mijn idee ook 2 meter 50 of zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Die abs lijken er erg opgemake-upped moet ik zeggen
En ja, dat vind ik smal. Vergeleken met hoe hij in het boek wordt beschreven,
Die vind ik niksquote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef gateway het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een fake poster, ditmaal met Bella
Photoshop.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:15 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wilde ik jullie ook niet onthouden =]
Maar als celeb zulke foto's maken? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |