oh ooooooh... nu heb je het gedaan. Ze hebben een makkelijke sheet met argumenten gemaakt voor puber-meisjes die fan van Twilight zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Eerste boek is uit, heb nog twee vervolgen liggen. De plaatjes hierboven zijn goede weergaven van het boek ja, tering zeg, er hadden wel minstens 100 blz af gekund.
waar is de rest van de bingo?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
oh ooooooh... nu heb je het gedaan. Ze hebben een makkelijke sheet met argumenten gemaakt voor puber-meisjes die fan van Twilight zijn.
[ afbeelding ]
Is het grappig of een beetje triest dat ik deze "argumenten" wel eens ben tegengekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat zijn stukjes van Blood & Chocolate en The Covenant.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben zeer verbaasd over de wendingen in deel 4 *ben ik nu aan het lezen* I am SHOCKED lol
Maar ik heb nog ff te gaan
Ps. hebben jullie deze fanmade trailer gezien van New Moon? Ik vind hem zeer goed gemaakt![]()
nog maar een keer: Hoort hier nog meer bij???? of waarom heet het bingo??quote:Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
oh ooooooh... nu heb je het gedaan. Ze hebben een makkelijke sheet met argumenten gemaakt voor puber-meisjes die fan van Twilight zijn.
[ afbeelding ]
Is het grappig of een beetje triest dat ik deze "argumenten" wel eens ben tegengekomen?
Daar ben ik ook mee eens plus dat bella soms ook wat irri kan zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef xalo het volgende:
En toch, de boeken blijven gaaf, hoe vaak er ook instaat hoe perfect Edward is.
Hoezo meer? Tis bingo, geen kwartet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef gateway het volgende:
[..]
nog maar een keer: Hoort hier nog meer bij???? of waarom heet het bingo??
bij bingo moet je getallen wegstrepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo meer? Tis bingo, geen kwartet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |